Gå til innhold

Når blir en (trent) rumpe for stor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Albbas
5 hours ago, AnonymBruker said:

Synes det ser ut som et freakshow til tider på treningssenteret, der normalt slanke jenter vralter rundt med en rumpe som ser helt feilproposjonert og komisk ut 😑

Anonymkode: d36e4...bb7

Men mye av det kommer nok mer an på hvordan man kler seg og ikke størrelsen på rumpa. Mange unge i dag går jo i tights som skal fremheve rumpa og med scrunch i rumpa. Ser ikke bra ut i mine øyne, men i en normal jeans eller en lett kjole, eller naken for den saks skyld, ser det nok mye bedre ut. 😄

5 hours ago, AnonymBruker said:

Åh, der er jeg helt uenig. Synlig sixpack kommer av seg selv hvis man er noenlunde trent og ikke spiser som en gris. Uproposjonert stor rumpe derimot må man jobbe bevisst for.

Anonymkode: b89e8...c14

Hvorfor så nedlatende? Sixpack krever veldig lav fettprosent, man spiser ikke nødvendigvis som en gris selv om man ikke ligger i laveste sjikt på fettprosent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 hours ago, AnonymBruker said:

Mens jeg gråter resten av dagen. Har brede skuldre og store bryster (er godt treng og muskuløs), men rumpa mi er og blir en "gutterumpe" Uansett hva jeg gjør, får den ikke store skinker 😭😭

Men jeg gir egentlig blaffen, man ser ut som man gjør og får være fornøyd med det 😍 Tenker at hva andre synes, er meg knekkende likegyldig. Noen liker pupper, noen liker rumper, noen liker hår, hender, øyne osv.

Ha en fin dag og jeg er sikker på du er riktig så fin ❤️ 

Anonymkode: fd36d...ebf

Jeg er sikker på at du også er kjempefin :klem:

Gremmer meg når jeg tenker på hvor mange år jeg brukte på være misfornøyd med at jeg ikke hadde store bryster. Variasjon er fint. Det hadde vært tragisk hvis vi skulle gått rundt med silikon både foran og bak hele gjengen for å se helt like ut.

Anonymkode: 1d7f9...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Åh, der er jeg helt uenig. Synlig sixpack kommer av seg selv hvis man er noenlunde trent og ikke spiser som en gris.

Anonymkode: b89e8...c14

Ikke på kvinner, de må ha unaturlig lite fett på kroppen (eventuelt være 15 år gamle) for å ha særlig synlige magemuskler.

Anonymkode: 79059...b5a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/9/2023 at 8:01 AM, AnonymBruker said:

Men du bevisser jo litt poenge med en kommentar og de smileyene... 

Ikke alle vil bli oppfattet sånn i jobb sammenhenger til dømes..

Anonymkode: f8b41...87c

Hvilket poeng "bevisser" jeg mener du? Oppfattes på hva slags måte i jobbsammenheng? Hva slags kvinner jeg, som kvinne, er tiltrukket av?

Fullstendig uforståelig hva ditt eget poeng er her i denne sammenhengen.

Anonymkode: a3226...a55

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke på kvinner, de må ha unaturlig lite fett på kroppen (eventuelt være 15 år gamle) for å ha særlig synlige magemuskler.

Anonymkode: 79059...b5a

Det kommer jo veldig an på kroppsbygningen og hormonene (mtp vannansamling), og hvor man legger på seg fett. For meg sitter det på lår, hofter, armer og pupper. Mage og brystkasse/skuldre er alltid svært slanke uansett. 

Når jeg sørger for å ha hormonene mine balansert, har jeg svært flat, stram og definert mage selv når jeg gafler innpå med usunn mat og snacks daglig. Er de i ubalanse, legger jeg på meg på magen også, eller ser svært oppblåst ut. 

Anonymkode: a3226...a55

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det kommer jo veldig an på kroppsbygningen og hormonene (mtp vannansamling), og hvor man legger på seg fett. For meg sitter det på lår, hofter, armer og pupper. Mage og brystkasse/skuldre er alltid svært slanke uansett. 

Når jeg sørger for å ha hormonene mine balansert, har jeg svært flat, stram og definert mage selv når jeg gafler innpå med usunn mat og snacks daglig. Er de i ubalanse, legger jeg på meg på magen også, eller ser svært oppblåst ut. 

Anonymkode: a3226...a55

Hvordan holder du hormonene balansert?

Anonymkode: ad58b...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan holder du hormonene balansert?

Anonymkode: ad58b...427

Seed cycling, rå gulrot hver dag, fokus på å få nok søvn og god søvn, ergo unngår jeg mobil og skjerm siste time før jeg skal sove, pluss første 30-60 min når jeg våkner. Mediterer for å være mer resistent mot stress i hverdagen.  Minimerer sukker og ultraprosessert mat. Spiser også noe med egg og noe med spinat nesten hver dag. Skiftet over til hudprodukter som er uten parfyme. 

Anonymkode: a3226...a55

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det ser ut som man har to ballonger istedenfor rumpeballer, da blir det mer ekstremvarianten.

Anonymkode: 7b1d4...a25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse kunstig opptrente eller opererte kjemperumpene er nok litt på vei ut som motetrend. Forholdet mellom hofter/rumpe, liv, og byste bør være harmonisk, og ikke se ut som en fasongen på en karikatur/tegneseriefgur (Kardashian-style).

Anonymkode: 55cf7...83e

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/11/2023 at 7:39 PM, AnonymBruker said:

Disse kunstig opptrente eller opererte kjemperumpene er nok litt på vei ut som motetrend. Forholdet mellom hofter/rumpe, liv, og byste bør være harmonisk, og ikke se ut som en fasongen på en karikatur/tegneseriefgur (Kardashian-style).

Anonymkode: 55cf7...83e

Hva menes med "kunstig" opptrente da? Rumpa blir jo nødvendigvis større (i hvert fall på de fleste) hvis man trener underkroppen.

Anonymkode: 1d7f9...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange jenter med stor trent rumpe og lårmuskler ser ut som de har stor bleie på når de går for de vralter litt som en gås. Man ser også lubben ut

Anonymkode: b3464...169

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.6.2023 den 19.24):

Seed cycling, rå gulrot hver dag, fokus på å få nok søvn og god søvn, ergo unngår jeg mobil og skjerm siste time før jeg skal sove, pluss første 30-60 min når jeg våkner. Mediterer for å være mer resistent mot stress i hverdagen.  Minimerer sukker og ultraprosessert mat. Spiser også noe med egg og noe med spinat nesten hver dag. Skiftet over til hudprodukter som er uten parfyme. 

Anonymkode: a3226...a55

Det er nok dessverre ingen måte å bestemme hvor fettet legger seg, gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, jabx said:

Det er nok dessverre ingen måte å bestemme hvor fettet legger seg, gitt.

Det har jeg heller aldri sagt. Det er ikke det jeg snakker om. 

Anonymkode: a3226...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En overtrent rumpe ser likedan ut som silikonpupper. Det er ikke fint. En kvinnerumpe skal være rund og fin og god og myk. 

Anonymkode: 7a3e8...7cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er spesielt at voksne mennesker sitter og forteller hvordan andres rumpe skal være. La  nå folk få lov til å ha den kroppen de trives med. 

Anonymkode: d0813...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker said:

En overtrent rumpe ser likedan ut som silikonpupper. Det er ikke fint. En kvinnerumpe skal være rund og fin og god og myk. 

Anonymkode: 7a3e8...7cf

Ok, der overbeviste du meg om å bare fortsette å trene slik som jeg har gjort, og koser meg med, uten å bry meg om andres mening.

Herregud, noe så latterlig! En kvinnerumpe SKAL ikke være noe som helst. En kvinnerumpe kan være rund eller flat, liten eller stor, trent eller utrent. Noen kvinner har flat rumpe uansett hvor mye de trener- da skal rumpa deres se sånn ut. "God" og myk trenger den heller ikke være. Det er en forhåpentligvis velfungerende kroppsdel, ikke et kosedyr.

Anonymkode: 1d7f9...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 17.6.2023 den 17.55):

En overtrent rumpe ser likedan ut som silikonpupper. Det er ikke fint. En kvinnerumpe skal være rund og fin og god og myk. 

Anonymkode: 7a3e8...7cf

Stort sett enig med deg. Men det ideelle er at En kvinnerumpe skal være rund og fin og god og stram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...