Gå til innhold

Når blir en (trent) rumpe for stor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror det er litt lett å se seg blind på dette og bare ønske mer og mer når man ser fremgang i treningen.

Det er selvfølgelig individuelle forskjeller, men det hadde vært artig å se hva folk mener.

Jeg begynte å tenke på dette da jeg prøvde et blyantskjørt som passet perfekt før jeg begynte med styrketrening. Nå ser det nesten litt vulgært ut, selv om rumpa ikke er SÅ mye større :fnise:

 

Anonymkode: 1d7f9...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror det er litt lett å se seg blind på dette og bare ønske mer og mer når man ser fremgang i treningen.

Det er selvfølgelig individuelle forskjeller, men det hadde vært artig å se hva folk mener.

Jeg begynte å tenke på dette da jeg prøvde et blyantskjørt som passet perfekt før jeg begynte med styrketrening. Nå ser det nesten litt vulgært ut, selv om rumpa ikke er SÅ mye større :fnise:

 

Anonymkode: 1d7f9...e1f

Aldri, trente rumper er sykt fint

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det blir uproporsjonalt... Men det er sikkert ulike meninger om hva som er uproporsjonalt 😅

Anonymkode: c38a3...134

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Når det blir uproporsjonalt... Men det er sikkert ulike meninger om hva som er uproporsjonalt 😅

Anonymkode: c38a3...134

Ja, det er sant. De med store pupper og litt brede skuldre kan kanskje "tillate" seg større rumpe også :fnise:

Anonymkode: 1d7f9...e1f

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det er sant. De med store pupper og litt brede skuldre kan kanskje "tillate" seg større rumpe også :fnise:

Anonymkode: 1d7f9...e1f

Jeg er uenig, jeg synes det er absolutt flottest med smal overkropp og skikkelig trent rumpe 😍🥵

Anonymkode: a3226...a55

  • Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Albbas said:

En naturlig rumpe blir vanskelig for stor. 

Enig her. Jeg har aldri sett en naturlig, trent stor rumpe som blir FOR stor. Da er det heller for store lårmuskler eventuelt, men rumpene på de jentene... Jøss. Det er helt vanvittig flott 😂

Anonymkode: a3226...a55

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er uenig, jeg synes det er absolutt flottest med smal overkropp og skikkelig trent rumpe 😍🥵

Anonymkode: a3226...a55

Nå gjorde du virkelig dagen min! Det virker som rumpa er det eneste på meg som vokser en god del, resten er 70% pingle 😁

Anonymkode: 1d7f9...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg syntes enkelte av de jentene som har hatt for stor fokus på rumpetrening ser nesten på grensen til litt overvektig ut 😵‍💫 jeg trener en del rumpe selv, det inngår liksom i rutinen og rumpen kommer jo med i mange forskjellige øvelser, men ønsker meg ikke Kardashian rumpe av den grunn. Rund og spretten er godt nok, ikke størst mulig.

Men skjønner hva du mener, man kan lett se seg litt blind og det er jo motiverende med fremgang, og akkurat den muskelen er sterk og man ser nokså fort forskjell.

Anonymkode: e37cd...819

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Må innrømme at jeg syntes enkelte av de jentene som har hatt for stor fokus på rumpetrening ser nesten på grensen til litt overvektig ut 😵‍💫 jeg trener en del rumpe selv, det inngår liksom i rutinen og rumpen kommer jo med i mange forskjellige øvelser, men ønsker meg ikke Kardashian rumpe av den grunn. Rund og spretten er godt nok, ikke størst mulig.

Men skjønner hva du mener, man kan lett se seg litt blind og det er jo motiverende med fremgang, og akkurat den muskelen er sterk og man ser nokså fort forskjell.

Anonymkode: e37cd...819

Jeg er litt enig.

 

Synes det ser skikkelig teit ut med de som tydelig har trent for utseende og ikke funksjon og dermed ender opp med rare enorme rumper uten å ha særlig muskler ellers.

Anonymkode: b89e8...c14

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er uenig, jeg synes det er absolutt flottest med smal overkropp og skikkelig trent rumpe 😍🥵

Anonymkode: a3226...a55

Men du bevisser jo litt poenge med en kommentar og de smileyene... 

Ikke alle vil bli oppfattet sånn i jobb sammenhenger til dømes..

Anonymkode: f8b41...87c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har trent rompa så mye at den ikke ser naturlig stor ut lenger, er det for mye etter min smak. Litt som damer med tydelig sixpack. Noen liker det, jeg synes det ser for "hardt" ut, og det gir meg assosiasjoner til et usunt oppheng i trening og trang til å vise seg fram. Hver sin smak.

Anonymkode: 79059...b5a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fort det blir for stort. Men det er bare min personlige smak. Tydelig at jeg er i mindretall.

M35.

Anonymkode: e98f6...4e6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det ser ut som et freakshow til tider på treningssenteret, der normalt slanke jenter vralter rundt med en rumpe som ser helt feilproposjonert og komisk ut 😑

Anonymkode: d36e4...bb7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nå gjorde du virkelig dagen min! Det virker som rumpa er det eneste på meg som vokser en god del, resten er 70% pingle 😁

Anonymkode: 1d7f9...e1f

Mens jeg gråter resten av dagen. Har brede skuldre og store bryster (er godt treng og muskuløs), men rumpa mi er og blir en "gutterumpe" Uansett hva jeg gjør, får den ikke store skinker 😭😭

Men jeg gir egentlig blaffen, man ser ut som man gjør og får være fornøyd med det 😍 Tenker at hva andre synes, er meg knekkende likegyldig. Noen liker pupper, noen liker rumper, noen liker hår, hender, øyne osv.

Ha en fin dag og jeg er sikker på du er riktig så fin ❤️ 

Anonymkode: fd36d...ebf

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mens jeg gråter resten av dagen. Har brede skuldre og store bryster (er godt treng og muskuløs), men rumpa mi er og blir en "gutterumpe" Uansett hva jeg gjør, får den ikke store skinker 😭😭

Men jeg gir egentlig blaffen, man ser ut som man gjør og får være fornøyd med det 😍 Tenker at hva andre synes, er meg knekkende likegyldig. Noen liker pupper, noen liker rumper, noen liker hår, hender, øyne osv.

Ha en fin dag og jeg er sikker på du er riktig så fin ❤️ 

Anonymkode: fd36d...ebf

*trent :) 

Anonymkode: fd36d...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når man har trent rompa så mye at den ikke ser naturlig stor ut lenger, er det for mye etter min smak. Litt som damer med tydelig sixpack. Noen liker det, jeg synes det ser for "hardt" ut, og det gir meg assosiasjoner til et usunt oppheng i trening og trang til å vise seg fram. Hver sin smak.

Anonymkode: 79059...b5a

Åh, der er jeg helt uenig. Synlig sixpack kommer av seg selv hvis man er noenlunde trent og ikke spiser som en gris. Uproposjonert stor rumpe derimot må man jobbe bevisst for.

Anonymkode: b89e8...c14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Åh, der er jeg helt uenig. Synlig sixpack kommer av seg selv hvis man er noenlunde trent og ikke spiser som en gris. Uproposjonert stor rumpe derimot må man jobbe bevisst for.

Anonymkode: b89e8...c14

Synlig sixpack kommer hovedsakelig av lav fettprosent, som kommer av kaloriunderskudd. Trening kan gjøre magemusklene større og dermed gjøre at de blir synlig ved litt høyere fettprosent, men det er grenser for hvor store magemusklene kan bli.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rompa di for stor? Da kan du bruke den som spisebord. Mvh Øystein Sunde 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Mens jeg gråter resten av dagen. Har brede skuldre og store bryster (er godt treng og muskuløs), men rumpa mi er og blir en "gutterumpe" Uansett hva jeg gjør, får den ikke store skinker 😭😭

 

 

Anonymkode: fd36d...ebf

Høres helt perfekt ut, spør du meg.

Anonymkode: e98f6...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...