Gå til innhold

Nærmeste nabo gir meg sykt dårlig energj


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja hvor skal jeg starte egentlig? Skal prøve å gjøre en lang historie så kort som mulig.

Har flyttet inn i en ny leilighet. Den er kjempefin og jeg er sånn sett veldig fornøyd da. MEN min nærmeste nabo gir meg så sykt dårlig energi. Jeg har møtt på han kanskje fire ganger nå og det blir bare verre for hver gang. Første gang jeg møtte han i gangen hilste jeg på han og smilte. Han så på meg med et veldig stygt blikk og sa ingenting tilbake. Da mener jeg INGENTING. Dette har gjentatt seg hver eneste gang jeg møter han. Han hilser ALDRI. Smiler ikke eller noe som helst. Han ser bare utrolig stygt på meg. Kan jo også nevne at han er homofil. Jeg forstår ikke hva jeg har gjort han. Jeg har bare sagt hei med et smil til han. Kun for å være hyggelig. Nå kjenner jeg at jeg blir skikkelig satt ut og får en guffen følelse i hele kroppen hver gang jeg møter han. Vil helst bare unngå å se han igjen. Han gir meg rett og slett så dårlig energi at jeg blir dårlig av det. 

Hvordan hadde dere håndtert noe sånt? Får jo ikke akkurat byttet nabo sånn uten videre.

Anonymkode: dc91e...0cf

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff… stakkars deg… 

Skikkelig guffent m sånne, og for egen del kan jeg rett og slett bli redd.. 

Slutt å hilse og hold avstand! 

Anonymkode: 7ccd7...4a7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener du legningen hans er relevant, og hvordan vet du det sikkert hvis dere ikke snakker?

Fortsett å si hei, men ikke forvent noe tilbake, og ikke ta kontakt (mer enn hei).

Anonymkode: a4fac...381

  • Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ham bare være, noen mennesker er einstøinger. Jeg har et bygdedyr i gata mi, hun snakker skit og lager drama, noe hun dessverre er kjent for. Eksen får gjennomgå, og ungen hennes viser aggressive tendenser. Ville heller hatt den sure naboen din, skal vi bytte? 😅

Anonymkode: bc190...2c8

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du er skeptisk her ts!! Hadde holdt meg på avstand i alle fall. Vært nøye på å låse døra osv… vet aldri hva sånne folk kan finne på

Anonymkode: 35f89...9d8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av; noen er bare sure og mutte. Bare å holde avstand! har treft/teffer mange sånne folk, gidder ikke bruke energi på å irritere meg eller være redd de😝

Anonymkode: 67a32...4ca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Slapp av; noen er bare sure og mutte. Bare å holde avstand! har treft/teffer mange sånne folk, gidder ikke bruke energi på å irritere meg eller være redd de😝

Anonymkode: 67a32...4ca

Er litt enig med deg også..

Anonymkode: 35f89...9d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir "dårlig" av at en sur, fremmed nabo ikke hilser og smiler?

Det skal åpenbart ikke mye til for at du blir dårlig da, og når du går rundt og snakker om "energier" i tillegg, så skjønner vi at du er passe overtroisk.

OVERSE fyren og ikke gidd å hilse på han mer. Gå rett forbi, og lat som han ikke eksisterer. Det er alt du trenger å gjøre, og du trenger ikke ofre fyren et tanke ellers. 

Anonymkode: 1b7fa...531

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underlig å snakke slik om et annet menneske, fordi det ikke gjør som du vil, ts? Kan du ikke bare gå forbi og passe ditt eget? Kanskje mannen har mye vondt og ikke er sur? Det bare gjør vondt i livet. Tenk deg om og vis forståelse, heller enn fordømmelse. 

Anonymkode: 18de1...500

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt nå må dere stoppe med de fiktive homofob trådene deres bare fordi det er Pride month! 

Særlig du vet en dritt om hans legning når han ikke engang gidder å prate med deg. Bare nok en tråd for homohat 

Mange naboer hilser ikke, velkommen til livet, la de være i fred da 

Anonymkode: f3f00...cdf

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ærlig talt nå må dere stoppe med de fiktive homofob trådene deres bare fordi det er Pride month! 

Særlig du vet en dritt om hans legning når han ikke engang gidder å prate med deg. Bare nok en tråd for homohat 

Mange naboer hilser ikke, velkommen til livet, la de være i fred da 

Anonymkode: f3f00...cdf

I alle dager da.. hallo? Jeg har da ikke sagt NOENTING om at homofili er fælt eller noe som helst. Det var bare en opplysning. Han har et homo-flagg i vinduet sitt og det er derfor jeg vet det. Ta deg en bolle og slapp av.

Anonymkode: dc91e...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

I alle dager da.. hallo? Jeg har da ikke sagt NOENTING om at homofili er fælt eller noe som helst. Det var bare en opplysning. Han har et homo-flagg i vinduet sitt og det er derfor jeg vet det. Ta deg en bolle og slapp av.

Anonymkode: dc91e...0cf

Hvorfor er legningen en relevant opplysning mener du?

Og nei, at man støtter pride er ikke det samme som om at man er homofil. Jeg har flere effekter som viser støtte til pride, jeg er hetro. Så nei, du vet ikke om han er homofil, hvis det flagget er det enste du har av grunnlag for å anta hva han tiltrekkes av.

Anonymkode: 18532...17e

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvorfor er legningen en relevant opplysning mener du?

Og nei, at man støtter pride er ikke det samme som om at man er homofil. Jeg har flere effekter som viser støtte til pride, jeg er hetro. Så nei, du vet ikke om han er homofil, hvis det flagget er det enste du har av grunnlag for å anta hva han tiltrekkes av.

Anonymkode: 18532...17e

Er vel ikke akkurat vanlig for heterofile å flagge med sånne flagg eller? rart spør du meg

Anonymkode: 35f89...9d8

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Er vel ikke akkurat vanlig for heterofile å flagge med sånne flagg eller? rart spør du meg

Anonymkode: 35f89...9d8

Eh jo. Mange av oss gjør det! 

Anonymkode: faa4c...398

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er vel ikke akkurat vanlig for heterofile å flagge med sånne flagg eller? rart spør du meg

Anonymkode: 35f89...9d8

De gjør det for å forvirre sånne som deg. 😂

Anonymkode: f8824...e63

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ts! Jeg er hetero og flagger med Pride flagg hvert år! Fordi jeg vil vise homofober som deg at holdningene deres er i mindretall og at kjærlighet,  likeverd og menneskerettigheter trumfer hat! Ha en strålende Pride month!

Screenshot_20230608_230440_Facebook.jpg

Anonymkode: 8c9dd...065

  • Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er sikkert bare veldig vanskelig og komme innpå. Virker som han kanskje har bygd en slags mur rundt seg. 
Bare la han være. Og slutt og hils. 

Anonymkode: f8984...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg. Har også en sånn nabo. Må passere ham for å komme ut, og det er så ubehagelig. Han ser at det er meg, og snur seg bort. Skikkelig kald skulder. Har sett ham hilse på andre. Hvis han står sammen med andre hilser han på meg, sikkert for at de ikke skal se at han ikke kommer overens med naboen, men er han alene er det surt fjes og ryggen til. Har smilt og prøvd å hilse i et år og fått ryggen hans tilbake. Det gir som du sier, skikkelig dårlig energi. Sikkert ikke lett å forstå for andre som ikke har opplevd det selv. Det er vel den avvisningen og at han så tydelig misliker meg som gjør vondt. Går og grubler på hva jeg kunne gjort annerledes liksom, selv om jeg vet at jeg ikke har gjort ham noe.  Det irriterer meg at jeg ikke klarer å la vær å la det påvirke meg. 

Anonymkode: 708f2...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor opphengt i han? Måååå du bli likt da? Kansje han er psyk og tror alle er onde. Bare si hei og blås i om han svarer. 

Anonymkode: 21c67...3ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi han makt til å ødelegge dagen din.

Mitt råd er å ikke bruke en kalori på sure folk, lar de sture for seg selv og ignorerer deres eksistens :)

Anonymkode: 84f6f...97e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...