Laban Skrevet 18. januar 2006 #81 Skrevet 18. januar 2006 Jeg har verdens morsomste hunderase: MOPS ← Jeg også!
Teddy Skrevet 18. januar 2006 #82 Skrevet 18. januar 2006 Jeg har da... 1 Chinese Crested 1 Chinese Crested Powder Puff 3 Presa Canario 2 American Staffordshire Terrier ← Gratulerer med den søte "lille" frøkna dere snart får hjem
agbre Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #83 Skrevet 18. januar 2006 Irish Softcoated Wheaten terrier (Wheaten) Papillon Norsk Buhund Eventyrblanding Jack Russel Terrier 2 stk Alaska Husky 2 stk Phalene Bichon Frisè 2 stk Gordon setter Korthåret Vorsteh Leonberger Dalmatiner Golden Retriever 2 stk Schollion Islandsk fårehund Mops 2 stk Rottweiler 3 Stk (Rottis) Shafer St Bernard Shetland Sheepdog( Sheltie) Finsk Støver Langhåret Dachs Amerikansk Staffordshire Terrier ( Amstaff) 6 stk Cairn Terrier2 stk Dvergpinsher Nova Scotia Ducktolling retriever (Toller ) Flatcoated Retriever ( Flat) Airdaleterrier Strihåret Dachs Beagle Bullmastiff Cavalier King Charles Spaniel Border Collie 2 stk Chinese Crested Chinese Crested Powder Puff Presa Canario 3 stk Prøvd å sette forkortelsene på de jeg husker. Si fra om det er flere som det er vanlig og forkorte.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #86 Skrevet 18. januar 2006 Har ei søt lita border collie tispe på 3 mnd.
Sam Skrevet 21. januar 2006 #87 Skrevet 21. januar 2006 Jeg skal få hund igjen, og da blir det nok en Dansk/svensk gårdshund:)
Murmelmy Skrevet 22. januar 2006 #88 Skrevet 22. januar 2006 Jeg har en jack russell terrier hann på 15 mnd. Forkortelse: jack eller jrt Irish Softcoated Wheaten terrier (Wheaten) Papillon Norsk Buhund Eventyrblanding Jack Russel Terrier stk 3 (Murmelmy) Alaska Husky 2 stk Phalene Bichon Frisè 2 stk Gordon setter Korthåret Vorsteh Leonberger Dalmatiner Golden Retriever 2 stk Schollion Islandsk fårehund Mops 2 stk Rottweiler 3 Stk (Rottis) Shafer St Bernard Shetland Sheepdog( Sheltie) Finsk Støver Langhåret Dachs Amerikansk Staffordshire Terrier ( Amstaff) 6 stk Cairn Terrier2 stk Dvergpinsher Nova Scotia Ducktolling retriever (Toller ) Flatcoated Retriever ( Flat) Airdaleterrier Strihåret Dachs Beagle Bullmastiff Cavalier King Charles Spaniel Border Collie 2 stk Chinese Crested Chinese Crested Powder Puff Presa Canario 3 stk
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #89 Skrevet 22. januar 2006 Jeg har en jack russell terrier hann på 15 mnd. Forkortelse: jack eller jrt Jack Russel Terrier stk 3 (Murmelmy) ← Her har du vel surra litt med lista...
Lille smurf Skrevet 22. januar 2006 #90 Skrevet 22. januar 2006 Jack Russel Terrier. ← Jeg har også en (liten bøllete) Jack:)
Gjest Revenka Skrevet 22. januar 2006 #91 Skrevet 22. januar 2006 Jeg har en kjempenydelig Berner Sennen hanne som er verdens beste gutt Hva med å sortere rasene i alfabetisk rekkefølge, lettere å skumme igjennom tihi
Gjest bamsemums Skrevet 23. januar 2006 #92 Skrevet 23. januar 2006 Vi har en Nova Scotia Duck Tolling retriever (Toller ) !!!! En skjønn hund.
agbre Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #93 Skrevet 23. januar 2006 Prøve meg på alfabetisk: Airdaleterrier Alaska Husky 2 stk AmerikanskStaffordshire terrier (Amstaff) 6 stk Beagle Berner Sennen (Berner) Bichon Frisè 2 stk Border collie 2 stk Bullmastiff Cairn terrier (Cairn) 2 stk Cavalier King Charles Spaniel Chinese Crested Chinese Crested Powder Puff Dachs Langhåret Dachs Strihåret Dalmatiner Dvergpinsher Eventyrblanding Finsk Støver Flatcoated Retriever (Flat) Golden Retriever (Golden) 2 stk Gordon Setter Irish Softcoated Wheaten terrier (Wheaten) Islandsk fårehund Jack Russer terrier (Jack) 4 stk Leonberger Mops 2 stk Norsk Buhund Nova Scotia Ducktolling retriever (Toller) 2 stk Papillon Phalene Presa Canario 3 stk Rottweiler (Rottis) 3stk Shafer Shetland Sheepdog (Sheltie Schollion St Bernard Vorsteh korthåret Nå tror jeg minsanten jeg har fått alle med.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #94 Skrevet 23. januar 2006 Fikk verdens nydeligste working cocker spaniel igår.. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act...cmd=si&img=1473
agbre Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #95 Skrevet 23. januar 2006 Smelt, smelt. Den var bare nyyyydelig. Skulle sett ut sånn bestandig, men vært opplært og lydige
Murmelmy Skrevet 23. januar 2006 #96 Skrevet 23. januar 2006 Her har du vel surra litt med lista... ← Nope. Jeg har kun én, mens to andre (+ lille smurf) har også jack. Trådstarter lurte på om vi kunne skrive på nickene våre sammen med rasen. Litt vanskelig å se hvor hun ønsket dette, så da ble det i parantes bak rasen. Nå har trådstarter ryddet den slik hun vil.
agbre Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #97 Skrevet 23. januar 2006 Trådstarter begynte å bli litt forvirra av meg selv Ser det greit ut? Har iallefall ordna de alfabetisk. Skal vi sette på navn eller nick? Forslag mottas med takk.
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2006 #98 Skrevet 23. januar 2006 Vurderer å skaffe meg en West highland white terrier, hvordan er de? Og hvordan er Jack Russel Terrier? ....helst en som ikke bjeffer formye.. Og en liten hund
Gjest vimse Skrevet 23. januar 2006 #100 Skrevet 23. januar 2006 Vurderer å skaffe meg en West highland white terrier, hvordan er de? ← Min var i hvertfall utrolig sjarmerende! Men terriertype på sin hals!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå