Gjest Dixie i.i. Skrevet 10. januar 2006 #21 Skrevet 10. januar 2006 Jack Russel Terrier....... Men har fryktelig lyst på Boston Terrier...
Gjest Carmensita Skrevet 10. januar 2006 #22 Skrevet 10. januar 2006 På lista foreløpig finnes det: Wheaten terrier Papillon Norsk Buhund Eventyrblanding Jack Russel Terrier Alaska Husky Phalene Dette var gøy!!! Flere? Eller flere av samme? ← Du glemte den peneste! Bichon Frisè!
Gjest lillelou Skrevet 10. januar 2006 #23 Skrevet 10. januar 2006 En eventyrblanding, se bilde i linken. Er en god del border collie,litt mellomschnauzer,tror jeg, og muuuligens litt papillon (litt sommerfuglete rare ører...).Altså;en schnollion!
Gjest vimse Skrevet 10. januar 2006 #24 Skrevet 10. januar 2006 En eventyrblanding, se bilde i linken. Er en god del border collie,litt mellomschnauzer,tror jeg, og muuuligens litt papillon (litt sommerfuglete rare ører...).Altså;en schnollion! ← Åh, det er du som har den, den kan minne litt om gamlemor her hos meg
agbre Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #25 Skrevet 10. januar 2006 På lista foreløpig finnes det: Wheaten terrier Papillon Norsk Buhund Eventyrblanding Jack Russel Terrier 2 stk Alaska Husky Phalene Bichon Frisè Gordon setter Korthåret Vorsteh Leonberger Dalmatiner Golden Retriever Schollion Har jeg oversett noen nå?
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #26 Skrevet 10. januar 2006 Åh, det er du som har den, den kan minne litt om gamlemor her hos meg ← Jepp,det er berta mi,ja. Så bildet av gamlemora di,og syns jeg så visse likheter!Fiiine gamlemor!...Og den andre jenta hunden din også,selvsagt.
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2006 #30 Skrevet 10. januar 2006 Har Bichon Frisè. ser den er nevn, men bare måtte skrive det
agbre Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #31 Skrevet 10. januar 2006 På lista foreløpig finnes det: Wheaten terrier Papillon Norsk Buhund Eventyrblanding Jack Russel Terrier 2 stk Alaska Husky Phalene Bichon Frisè 2 stk Gordon setter Korthåret Vorsteh Leonberger Dalmatiner Golden Retriever Schollion ler.gif Islandsk fårehund
MopseFrøken Skrevet 10. januar 2006 #32 Skrevet 10. januar 2006 Jeg har verdens morsomste hunderase: MOPS
agbre Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #37 Skrevet 11. januar 2006 Da fyller vi på flere Wheaten terrier Papillon Norsk Buhund Eventyrblanding Jack Russel Terrier 2 stk Alaska Husky Phalene Bichon Frisè 2 stk Gordon setter Korthåret Vorsteh Leonberger Dalmatiner Golden Retriever Schollion ler.gif Islandsk fårehund Mops Rottweiler Shafer St Bernard Shetland Sheepdog
Gjest vimse Skrevet 11. januar 2006 #38 Skrevet 11. januar 2006 (endret) Meg over...glemte å logge inn.... ← Det er nok scnauzeren som gjør seg gjeldende hos de ja... Gamlemor er 1/4 scnauzer. Edit: quotet visst feil innlegg, men, du skjønner vel allikevel;) Endret 11. januar 2006 av vimselims
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 11. januar 2006 #39 Skrevet 11. januar 2006 finsk stöver, sååå snill og fin jakt-vovve
agbre Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #40 Skrevet 11. januar 2006 Da fyller vi på flere Wheaten terrier Papillon Norsk Buhund Eventyrblanding Jack Russel Terrier 2 stk Alaska Husky Phalene Bichon Frisè 2 stk Gordon setter Korthåret Vorsteh Leonberger Dalmatiner Golden Retriever Schollion ler.gif Islandsk fårehund Mops Rottweiler Shafer St Bernard Shetland Sheepdog Finsk Støver
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå