Floja Felíz Skrevet 11. januar 2006 #41 Skrevet 11. januar 2006 Rottweiler og Golden Retriever Herlige hunder begge to!!
Ugla Skrevet 11. januar 2006 #42 Skrevet 11. januar 2006 ...Og for noen år tilbake hadde jeg Dverg Puddel... Det ble noen kilo forskjell, fra dverg-puddel til St. Bernhard...
Leo Skrevet 11. januar 2006 #43 Skrevet 11. januar 2006 Jeg har en svart, langhåret dachs. Snart 10 år gammel og akkurat så sær som bare gamle dachser kan bli
Gjest Isabellas Skrevet 11. januar 2006 #44 Skrevet 11. januar 2006 Amstaff (han er snilleste i verden!)
agbre Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #45 Skrevet 11. januar 2006 Nå begynner det å bli noen!! Wheaten terrier Papillon Norsk Buhund Eventyrblanding Jack Russel Terrier 2 stk Alaska Husky Phalene Bichon Frisè 2 stk Gordon setter Korthåret Vorsteh Leonberger Dalmatiner Golden Retriever 2 stk Schollion ler.gif Islandsk fårehund Mops Rottweiler 2 Stk Shafer St Bernard Shetland Sheepdog Finsk Støver Langhåret Dachs Amstaff Er det enda flere??
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #46 Skrevet 11. januar 2006 Hadde kooikerhund *savne* ← Så trist. Hva skjedde?
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #48 Skrevet 12. januar 2006 Og jeg er stolt eier av en nydelig, rampete og morsom cairn terrier!
Jaya Skrevet 12. januar 2006 #49 Skrevet 12. januar 2006 Jeg har en Nova Scotia Duck Tolling Retriever. Verdens herligste rase!
Midnattsol Skrevet 12. januar 2006 #50 Skrevet 12. januar 2006 Så trist. Hva skjedde? ← Slutt med samboeren, jeg flytta, han har hunden.
Leo Skrevet 12. januar 2006 #51 Skrevet 12. januar 2006 (endret) Slutt med samboeren, jeg flytta, han har hunden. ← En liten avsporing men min er også "skillsmissebarn" og har vært det i over ni år. Han er ofte hos eksen i helger og ferier (Vi avtaler i god tid på forhånd slik at det ikke kolliderer) og av og til ellers også. Mange som har ledd godt av denne ordningen opp gjennom årene, men slik jeg ser det har den vært til glede for alle parter. Ikke noe stress med kennel etc. i feriene og hunden slipper å lide under f.eks. perioder med mye overtid. Endret 12. januar 2006 av Leo
agbre Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #52 Skrevet 12. januar 2006 (endret) Nå begynner det å bli noen!! Wheaten terrier: Inka Papillon Norsk Buhund Eventyrblanding Jack Russel Terrier 2 stk Alaska Husky Phalene Bichon Frisè 2 stk Gordon setter Korthåret Vorsteh Leonberger Dalmatiner Golden Retriever 2 stk Schollion ler.gif Islandsk fårehund Mops Rottweiler 2 Stk (Rottis) Shafer St Bernard Shetland Sheepdog( Sheltie) Finsk Støver Langhåret Dachs Amerikansk Staffordshire Terrier ( Amstaff) Cairn Terrier Dvergpinsher Nova Scotia Ducktolling retriever (Toller ) Er det enda flere?? Hva hvis dere etter hvert kopierer denne og setter navn utenfor? Må ikke da. Skulle gjort det med det samme, dumme meg. Endret 12. januar 2006 av agbre
Midnattsol Skrevet 12. januar 2006 #54 Skrevet 12. januar 2006 En liten avsporing men min er også "skillsmissebarn" og har vært det i over ni år. Han er ofte hos eksen i helger og ferier (Vi avtaler i god tid på forhånd slik at det ikke kolliderer) og av og til ellers også. Mange som har ledd godt av denne ordningen opp gjennom årene, men slik jeg ser det har den vært til glede for alle parter. Ikke noe stress med kennel etc. i feriene og hunden slipper å lide under f.eks. perioder med mye overtid. ← Vi hadde nok også fått til en ordning hadde det ikke vært for at jeg flytta fra Oslo til Nord-Norge. Vet om mange som finner slike løsninger når det blir slutt.
agbre Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #55 Skrevet 12. januar 2006 Nå begynner det å bli noen!! Wheaten terrier: Inka Papillon Norsk Buhund Eventyrblanding Jack Russel Terrier 2 stk Alaska Husky Phalene Bichon Frisè 2 stk Gordon setter Korthåret Vorsteh Leonberger Dalmatiner Golden Retriever 2 stk Schollion ler.gif Islandsk fårehund Mops Rottweiler 2 Stk (Rottis) Shafer St Bernard Shetland Sheepdog( Sheltie) Finsk Støver Langhåret Dachs Amerikansk Staffordshire Terrier ( Amstaff) 2 stk Cairn Terrier Dvergpinsher Nova Scotia Ducktolling retriever (Toller ) Er det enda flere?? Hva hvis dere etter hvert kopierer denne og setter navn utenfor? Må ikke da. Skulle gjort det med det samme, dumme meg.
Naken Skrevet 12. januar 2006 #56 Skrevet 12. januar 2006 En Cairn terriergutt er herre i dette huset. (Tror han i alle fall selv )
agbre Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #58 Skrevet 12. januar 2006 Nå begynner det å bli noen!! Wheaten terrier: Inka Papillon Norsk Buhund Eventyrblanding Jack Russel Terrier 2 stk Alaska Husky 2 stk Phalene Bichon Frisè 2 stk Gordon setter Korthåret Vorsteh Leonberger Dalmatiner Golden Retriever 2 stk Schollion ler.gif Islandsk fårehund Mops Rottweiler 2 Stk (Rottis) Shafer St Bernard Shetland Sheepdog( Sheltie) Finsk Støver Langhåret Dachs Amerikansk Staffordshire Terrier ( Amstaff) 2 stk Cairn Terrier2 stk Dvergpinsher Nova Scotia Ducktolling retriever (Toller ) Er det enda flere?? Hva hvis dere etter hvert kopierer denne og setter navn utenfor? Må ikke da. Skulle gjort det med det samme, dumme meg.
Frøken Labb Skrevet 12. januar 2006 #59 Skrevet 12. januar 2006 Flat coated retriever - verdens beste hund!
Gjest Fantus Skrevet 12. januar 2006 #60 Skrevet 12. januar 2006 Vi hadde en Airdale terrier. Terriernes konge i følge hundeboka mi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå