agbre Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #61 Skrevet 12. januar 2006 Nå begynner det å bli noen!! Wheaten terrier: Inka Papillon Norsk Buhund Eventyrblanding Jack Russel Terrier 2 stk Alaska Husky 2 stk Phalene Bichon Frisè 2 stk Gordon setter Korthåret Vorsteh Leonberger Dalmatiner Golden Retriever 2 stk Schollion ler.gif Islandsk fårehund Mops Rottweiler 2 Stk (Rottis) Shafer St Bernard Shetland Sheepdog( Sheltie) Finsk Støver Langhåret Dachs Amerikansk Staffordshire Terrier ( Amstaff) 2 stk Cairn Terrier2 stk Dvergpinsher Nova Scotia Ducktolling retriever (Toller ) Flatcoated Retriever Airdaleterrier Er det enda flere?? Hva hvis dere etter hvert kopierer denne og setter navn utenfor? Må ikke da. Skulle gjort det med det samme, dumme meg.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #62 Skrevet 13. januar 2006 Jeg har en Beagle! Verdens søteste og tøffeste akkurat passelig store hund! :D
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #63 Skrevet 13. januar 2006 Vi hadde en Airdale terrier. Terriernes konge i følge hundeboka mi ← De tror det hvertall selv (de jeg har møtt) Veldig gneldrete, og ofte sint på andre mennesker og hunder. Men det finnes self unntat da!
agbre Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #65 Skrevet 13. januar 2006 Nå begynner det å bli noen!! Wheaten terrier Papillon Norsk Buhund Eventyrblanding Jack Russel Terrier 2 stk Alaska Husky 2 stk Phalene Bichon Frisè 2 stk Gordon setter Korthåret Vorsteh Leonberger Dalmatiner Golden Retriever 2 stk Schollion ler.gif Islandsk fårehund Mops Rottweiler 2 Stk (Rottis) Shafer St Bernard Shetland Sheepdog( Sheltie) Finsk Støver Langhåret Dachs Amerikansk Staffordshire Terrier ( Amstaff) 2 stk Cairn Terrier2 stk Dvergpinsher Nova Scotia Ducktolling retriever (Toller ) Flatcoated Retriever Airdaleterrier Strihåret Dachs Beagle Er det enda flere??
agbre Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #67 Skrevet 13. januar 2006 Nå begynner det å bli noen!! Wheaten terrier Papillon Norsk Buhund Eventyrblanding Jack Russel Terrier 2 stk Alaska Husky 2 stk Phalene Bichon Frisè 2 stk Gordon setter Korthåret Vorsteh Leonberger Dalmatiner Golden Retriever 2 stk Schollion ler.gif Islandsk fårehund Mops Rottweiler 2 Stk (Rottis) Shafer St Bernard Shetland Sheepdog( Sheltie) Finsk Støver Langhåret Dachs Amerikansk Staffordshire Terrier ( Amstaff) 2 stk Cairn Terrier2 stk Dvergpinsher Nova Scotia Ducktolling retriever (Toller ) Flatcoated Retriever Airdaleterrier Strihåret Dachs Beagle Bullmastiff Nå begynner det å bli noen, ja. Tenk på at alle disse stammer fra ulven!
Montezuma Skrevet 14. januar 2006 #68 Skrevet 14. januar 2006 Vi har en Cavalier King Charles Spaniel! En nobel liten prins. Ikke noe bjeffing eller slåssing på den her, nei!
Ylajali Skrevet 14. januar 2006 #69 Skrevet 14. januar 2006 Amerikansk staffordshire terrier såklart!
agbre Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #70 Skrevet 14. januar 2006 Irish Softcoated Wheaten terrier (Wheaten) Papillon Norsk Buhund Eventyrblanding Jack Russel Terrier 2 stk Alaska Husky 2 stk Phalene Bichon Frisè 2 stk Gordon setter Korthåret Vorsteh Leonberger Dalmatiner Golden Retriever 2 stk Schollion Islandsk fårehund Mops Rottweiler 2 Stk (Rottis) Shafer St Bernard Shetland Sheepdog( Sheltie) Finsk Støver Langhåret Dachs Amerikansk Staffordshire Terrier ( Amstaff) 3 stk Cairn Terrier2 stk Dvergpinsher Nova Scotia Ducktolling retriever (Toller ) Flatcoated Retriever ( Flat) Airdaleterrier Strihåret Dachs Beagle Bullmastiff Cavalier King Charles Spaniel ( Sier de ikke bare Cavalier?) Nå begynner det å bli noen, ja. Prøvd å sette forkortelsene på de jeg husker. Si fra om det er flere som det er vanlig og forkorte.
Hu i Svingen Skrevet 14. januar 2006 #71 Skrevet 14. januar 2006 Wheaten terrier: Inka Papillon Norsk Buhund Eventyrblanding Jack Russel Terrier 2 stk Alaska Husky 2 stk Phalene Bichon Frisè 2 stk Gordon setter Korthåret Vorsteh Leonberger Dalmatiner Golden Retriever 2 stk Schollion ler.gif Islandsk fårehund Mops Rottweiler 2 Stk (Rottis): Mathilde Shafer St Bernard Shetland Sheepdog( Sheltie) Finsk Støver Langhåret Dachs Amerikansk Staffordshire Terrier ( Amstaff) 2 stk Cairn Terrier2 stk Dvergpinsher Nova Scotia Ducktolling retriever (Toller ) Flatcoated Retriever Airdaleterrier Hva hvis dere etter hvert kopierer denne og setter navn utenfor? Må ikke da. Skulle gjort det med det samme, dumme meg. ← Navn satt inn
saitani Skrevet 15. januar 2006 #73 Skrevet 15. januar 2006 Jeg har da... 1 Chinese Crested 1 Chinese Crested Powder Puff 3 Presa Canario 2 American Staffordshire Terrier
Holly Hobbie Skrevet 17. januar 2006 #74 Skrevet 17. januar 2006 En eventyrblanding, se bilde i linken. Er en god del border collie,litt mellomschnauzer,tror jeg, og muuuligens litt papillon (litt sommerfuglete rare ører...).Altså;en schnollion! ← Oi, da har du ganske lik hund som mine foreldre, en blanding av Schnauzer, Border Collie og muligens litt lundehund! Verdens herligste....
lillesky Skrevet 17. januar 2006 #75 Skrevet 17. januar 2006 3 Presa Canario ← Kanarisk hund? De store?
Tinken Skrevet 17. januar 2006 #76 Skrevet 17. januar 2006 Rottweiler. En hannhund som er større enn normalen. Halen hans befinner seg i stuebordhøyde, har gått noen kaffekopper i gulvet her ja!
Gjest vimse Skrevet 17. januar 2006 #77 Skrevet 17. januar 2006 Rottweiler. En hannhund som er større enn normalen. Halen hans befinner seg i stuebordhøyde, har gått noen kaffekopper i gulvet her ja! ← Og det er like morsomt hver gang...
Gjest Isabellas Skrevet 18. januar 2006 #80 Skrevet 18. januar 2006 Visste ikke at så mange hadde amstaff! Så flott å se at vi er så mange!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå