Gå til innhold

"Dumpe" forelsket dame, kommer jeg til å angre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Grei måte å oppgradere bolig på

Anonymkode: ff8ba...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og vi hadde sikkert ikke hatt det ekstreme befolkningsproblemet😄 om man ønsker forhold uten forelskelse og tiltrekning så er man rimelig enkel i hodet. Mange slike par er resultat av religion eller forventninger, og det trenger vi faktisk ikke.

Anonymkode: 6ee67...8fb

I realiteten blir folk sammen pga. seksuell tiltrekning og vennskap kombinert, ikke fordi de har så sterke følelser for hverandre. 

Anonymkode: b7829...de6

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

I realiteten blir folk sammen pga. seksuell tiltrekning og vennskap kombinert, ikke fordi de har så sterke følelser for hverandre. 

Anonymkode: b7829...de6

Nei de har sex en periode, går lei og går videre. De som på død og liv må ha et forhold blir og lager rottereir.

Anonymkode: 6ee67...8fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske spesielt at så mange sier du bør bryte kontakt. Kanskje jeg har misset noe men finner ikke noe om hvor mange ganger dere har møttes? Det er vanlig at man ikke får følelser på nytt og vanlig at følelser nullstille seg når man ikke møtes på en stund. 

Hvis dere møttes ti ganger ofte og du ikke har følt noe enda så skjønner jeg det. Men om det er ti ganger med lange mellomrom så er det ikke rart du ikke utviklet følelser. Du sier at hun er super og snill og god og pen så jeg hadde gitt det et nytt forsøk men prioriter å møt henne oftere 

 

Anonymkode: 3d8d9...0c5

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ganske spesielt at så mange sier du bør bryte kontakt. Kanskje jeg har misset noe men finner ikke noe om hvor mange ganger dere har møttes? Det er vanlig at man ikke får følelser på nytt og vanlig at følelser nullstille seg når man ikke møtes på en stund. 

Hvis dere møttes ti ganger ofte og du ikke har følt noe enda så skjønner jeg det. Men om det er ti ganger med lange mellomrom så er det ikke rart du ikke utviklet følelser. Du sier at hun er super og snill og god og pen så jeg hadde gitt det et nytt forsøk men prioriter å møt henne oftere 

 

Anonymkode: 3d8d9...0c5

Stor skrivefeil her ! Skal stå "Vanlig at man ikke får følelser på likt!" 

Anonymkode: 3d8d9...0c5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, bare å dumpe. Du har det bedre uten.

Anonymkode: 6535a...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gammel er dere?😊

Anonymkode: ee84c...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om denne dama er meg? Jeg er forelsket i en fyr, han var ute og reiste nylig. 

Anonymkode: ee84c...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei de har sex en periode, går lei og går videre. De som på død og liv må ha et forhold blir og lager rottereir.

Anonymkode: 6ee67...8fb

Helt feil. Det er enormt mange par som lever sammen uten å ha sterke følelser for hverandre. Sånn er det bare 😅

Anonymkode: b7829...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Synes du skal vente til du møter kjærligheten jeg, mange fine folk der ute, men den du skal leve livet med bør vel være noen du kjenner at du er forelsket i.

Å fortsette med henne kan by på problemer for dere begge, hun vil ikke få den hun fortjener og ei heller du. 

Anonymkode: d2e5e...727

Ikke sikket det kommer til å skje. Det er valget du må ta. 

Jeg har nå kommet langt oppi 50 årene og aldri fått de jeg ble forelsket i . i hele mitt liv. 

Så da står valget mellom å velge noen som elsker deg som vil deg vel og er snill mot deg. Eller forbli single.

Jeg har vel innsett at toget har gått for å finne noen å bli forelsket i nå, når jeg ikke syns noen menn på min alder er tiltrekkende lengre. 

Livet går ikke alltid som en tror. 

Kvinne by the way. 

Anonymkode: e39ce...dd2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du skrevet  noe til henne? Eller avvist henne?😊 hva svarte hun?

Anonymkode: ee84c...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Om hun er bra så kan det godt være du vil angre. Det er ikke lett å finne damer man kan klare å leve med lenger. Følelser går opp og ned i et forhold så det er helt feil å basere alt på Følelser. Tipper når du møter neste dame som er det motsatte av hun du snakker om så kommer angren. Slik ble det for meg.

Anonymkode: bc320...704

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig disse «rette følelsene» som alle snakker om?? Hvis man har det fint sammen, liker og setter pris på hverandre, har det gøy sammen og har god sex, hva mer venter man? Hvordan er disse «rette følelsene»?? 

Anonymkode: a65a9...349

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva er egentlig disse «rette følelsene» som alle snakker om?? Hvis man har det fint sammen, liker og setter pris på hverandre, har det gøy sammen og har god sex, hva mer venter man? Hvordan er disse «rette følelsene»?? 

Anonymkode: a65a9...349

Enig! Det viktigste er at man trives sammen! Vi har alle møtt disse som er helt umulig å leve med, men om man da møter noen som er snill, omtenksom og god så burde det holde plenty!

Anonymkode: bc320...704

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i samme situasjon og vært ekstremt usikker og redd for å angre siden fyren(e) var så bra. Har aldri angret og glemt de rimelig raskt etterpå. De eneste gangene jeg har blitt hengende igjen og tenkt mye på vedkommende i ettertid er når jeg har dratt til tross for forelskelse men at det ikke har fungert fordi vedkommende for eksempel aldri holdt avtaler osv slik at jeg ikke hadde noe valg

Anonymkode: af013...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye bedre du går om du ikke er forelsket og synes hun er småkjedelig.

Anonymkode: 54714...663

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hva er egentlig disse «rette følelsene» som alle snakker om?? Hvis man har det fint sammen, liker og setter pris på hverandre, har det gøy sammen og har god sex, hva mer venter man? Hvordan er disse «rette følelsene»?? 

Anonymkode: a65a9...349

Enig. Jeg tror mange  har altfor høye forventninger til hva man skal føle. Stormende følslser i starten av en relasjon er gjerne kun fysisk betinget og blir sjeldent til varige forhold. De forholdene som varer livet ut har som oftes startet som rene vennskap. Man må skille på forelskelse og kjærlighet. Kjærlighet er det man trenger for et langvarig forhold. Det vokser fram over tid, når man har blitt godt kjent. Forelskelse er et blaff, og når den er over er det større sjanse for brudd enn noe varig.

Anonymkode: 2ca77...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig. Jeg tror mange  har altfor høye forventninger til hva man skal føle. Stormende følslser i starten av en relasjon er gjerne kun fysisk betinget og blir sjeldent til varige forhold. De forholdene som varer livet ut har som oftes startet som rene vennskap. Man må skille på forelskelse og kjærlighet. Kjærlighet er det man trenger for et langvarig forhold. Det vokser fram over tid, når man har blitt godt kjent. Forelskelse er et blaff, og når den er over er det større sjanse for brudd enn noe varig.

Anonymkode: 2ca77...46d

Så sant det du skriver her! Forelskelse går over, men kjærlighet er det viktigste. Vi har kjærlighet til venner og familie også.

Anonymkode: bc320...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.6.2023 den 20.17):

Dater en kjempefin jente som er veldig forelsket i meg. Hun gir meg mye bekreftelse og oppmerksomhet og jeg må ærlig innrømme det kjennes godt. Men av en eller annen grunn har jeg ikke fått de riktige følelsene selv. Det er ingen konkrete dealbreakere her, dama er igrunn veldig bra. Kommer jeg til å angre senere om jeg lar henne gå?

Andre med lignende erfaringer kanskje?

Anonymkode: fc584...1ec

Kjenner igjen problemstillingen. 

Om de ekte følelsene og intuisjonen din sier deg at dette ikke er dama er det bedre for dere begge å la det ligge. 

Dating er ikke lett.

Anonymkode: 6201a...32f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært singel på en god stund, men får meldinger fra noen jeg har datet tidligere om at de angrer. 
 

Har du ikke de rette følelsene, syns jeg du skal la henne gå. Ikke kast bort tiden hennes. 

Anonymkode: 87cc0...8e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...