Gå til innhold

"Dumpe" forelsket dame, kommer jeg til å angre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dater en kjempefin jente som er veldig forelsket i meg. Hun gir meg mye bekreftelse og oppmerksomhet og jeg må ærlig innrømme det kjennes godt. Men av en eller annen grunn har jeg ikke fått de riktige følelsene selv. Det er ingen konkrete dealbreakere her, dama er igrunn veldig bra. Kommer jeg til å angre senere om jeg lar henne gå?

Andre med lignende erfaringer kanskje?

Anonymkode: fc584...1ec

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge har dere datet? Er du fysisk tiltrukket av henne? 

Anonymkode: 5fa4b...627

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til blir det litt for lett, litt for fort dessverre...

Hvis du ikke er forelsket eller ser for deg at du kan bli det i nær fremtid er det vel best å gi seg før hun blir enda mer glad i deg?

Anonymkode: d11f9...ec3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare dump så vil du angre når du ser noen verdsette henne. 

Anonymkode: ce308...062

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi datet bare noen måneder. Deretter dro jeg på en lengre reise, og etter det har vi holdt kontakten men ikke møttes like mye. Hun er verdens snilleste og veldig pen. Jeg liker kanskje litt mer rampete utseende men absolutt ikke noe galt med hun her heller. 

Anonymkode: fc584...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drukner du i andre tilbud? Hvis nei, trives du i hennes selskap og har hun rette verdier for deg? Hvis ja, gi det en sjans. 

Anonymkode: e33c2...aa7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi datet bare noen måneder. Deretter dro jeg på en lengre reise, og etter det har vi holdt kontakten men ikke møttes like mye. Hun er verdens snilleste og veldig pen. Jeg liker kanskje litt mer rampete utseende men absolutt ikke noe galt med hun her heller. 

Anonymkode: fc584...1ec

Det kan være verdt å møte henne litt oftere igjen og se om noe begynner å blomstre. Du kan oppdage sider av henne du ikke har sett like godt før, og nå som sommeren er her for fullt kanskje du tenker mere rampete om henne der hun går i korte sommerskjørt og noe begynner å vekkes i deg? 

Man kan ikke tvinge seg selv til å få følelser for noen men sunne forhold starter som regel med vennskap også kommer lidenskapen snikende over tid. Og ofte handler det at vi trekker oss vekk om at vi er redde for å bli såret eller skuffet, ikke være bra nok osv når hun jenta er så bra og god mot deg. 

Anonymkode: 5fa4b...627

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi datet bare noen måneder. Deretter dro jeg på en lengre reise, og etter det har vi holdt kontakten men ikke møttes like mye. Hun er verdens snilleste og veldig pen. Jeg liker kanskje litt mer rampete utseende men absolutt ikke noe galt med hun her heller. 

Anonymkode: fc584...1ec

La henne slippe DEG du virker selvgod.

Anonymkode: ce308...062

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

La henne slippe DEG du virker selvgod.

Anonymkode: ce308...062

Hæ nei det syns ikke jeg. Han bare er ikke forelsket (enda) og det er helt lov det. 

Anonymkode: 5fa4b...627

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du bør la hun gå…. Det er ikke rett å kaste bort hennes tid og leke med følelser til andre på den måten.

Anonymkode: 776fa...ae5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal vente til du møter kjærligheten jeg, mange fine folk der ute, men den du skal leve livet med bør vel være noen du kjenner at du er forelsket i.

Å fortsette med henne kan by på problemer for dere begge, hun vil ikke få den hun fortjener og ei heller du. 

Anonymkode: d2e5e...727

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i andre enden av en sånn datingsituasjon. Jeg er altså den som er forelsket, om han er det vet jeg ikke, men det er noe der iallefall. For min del er ikke det vanskeligste at han er usikker, men at han ikke klarer helt å kommunisere rundt det. At vi ikke er helt på samme sted er helt greit, noen bruker lengre tid enn andre og det kan også variere fra relasjon til relasjon. 


Om dere bare har datet noen måneder før du dro vekk er det kanskje verdt å prøve litt til. Savnet du henne når du var borte? Kommuniserer du rundt hva du ønsker i et eventuelt forhold? Snakk med henne om at du er usikker og hvorfor, så kan dere kanskje finne ut av det sammen. I tillegg gir du henne muligheten til å bestemme om hun vil forsøke videre til tross for at det kanskje ikke blir dere. 

Endret av Ellah
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til tek det litt tid før ein vert forelska, og det er heilt greitt. Kanskje egentleg ein god ting, sia ein då faktisk kjenne personen litt og at det ikkje er berre kåtskap. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig ville jeg gått videre. Hva er vel livet uten gnisten?

Anonymkode: ca7f3...0c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La henne gå. Hun ønsker seg et seriøst forhold. Du sier at hun er veldig forelsket i deg. Du føler ingen spesiell gnist.

La henne få vite hva/hvordan dine følelser er for henne.     
Det fortjener hun å få vite. Så hun kan komne seg videre.

Anonymkode: 377be...414

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle må ha forelskelse eller følelser for å gå inn i et forhold. Hvis du må ha det, TS, så gå videre. Det fortjener hun å vite og at du ikke kaster bort tiden hennes. 

Anonymkode: b7829...de6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dater en kjempefin jente som er veldig forelsket i meg. Hun gir meg mye bekreftelse og oppmerksomhet og jeg må ærlig innrømme det kjennes godt. Men av en eller annen grunn har jeg ikke fått de riktige følelsene selv. Det er ingen konkrete dealbreakere her, dama er igrunn veldig bra. Kommer jeg til å angre senere om jeg lar henne gå?

Andre med lignende erfaringer kanskje?

Anonymkode: fc584...1ec

Nei du kommer ikke til å angre! Dropp henne nå før du roter deg inn i et forhold med krav, mas og pisk. Alt er rosenrødt nå. Det starter med forelskelse og lidenskap men ender i utroskap, gjeld og skilsmisse. Sjansen er veldig lav for at hun vil behandle deg godt og med respekt etter den første forelskelse.

Anonymkode: 5fbd8...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man ikke forelska, så avslutter man. Å leve i et avlsprogram er et trist liv.

Anonymkode: 6ee67...8fb

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er man ikke forelska, så avslutter man. Å leve i et avlsprogram er et trist liv.

Anonymkode: 6ee67...8fb

Hvis alle som levde i forhold hadde krav om forelskelse før de gikk inn i forholdet.. Da hadde det ikke eksistert så mange par 😅

Anonymkode: b7829...de6

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvis alle som levde i forhold hadde krav om forelskelse før de gikk inn i forholdet.. Da hadde det ikke eksistert så mange par 😅

Anonymkode: b7829...de6

Og vi hadde sikkert ikke hatt det ekstreme befolkningsproblemet😄 om man ønsker forhold uten forelskelse og tiltrekning så er man rimelig enkel i hodet. Mange slike par er resultat av religion eller forventninger, og det trenger vi faktisk ikke.

Anonymkode: 6ee67...8fb

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...