Gå til innhold

Så vanskelig å velge hvem jeg vil ha.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typisk moral-prekere på Kvinneguiden, som vanlig...  

Anonymkode: ea9bd...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

exictence skrev (På 7.6.2023 den 19.55):

Vel, er forelskelse alltid det fornuftigste å følge, mener du?

 

 

Antagelig ikke, men jeg kunne ikke vært sammen med en jeg ikke hadde riktige følelser for. Har forsøkt det. Å gi kjærlighet en sjanse til å oppstå over tid. Det skjedde ikke. 

Mannen var super på alle måter, men...

Anonymkode: 6e215...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.6.2023 den 14.25):

Har datet neon stykker og det er spesielt to stykker som skiller seg ut og jeg sliter med å velge mellom de. Den ene har jeg sinnsykt seksuell kjemi med og han er superdeilig i sengen Den andre har jeg sinnsyk super kjemi med emosjonelt, men det er dårligere i sengen. Hvem hadde du valgt?

 

Anonymkode: d110f...4d3

Hypotetisk problemstilling. Når de finner ut at du har gått fra den ene sengen til den andre dumper de deg begge to om de har ryggrad.

Bare for jeg er nysgjerrig . Hvis du knuller den ene og den andre ringer. Hva bruker du som unnskyldning for at du ikke svarte. Glemte telefonen i et annet rom, besøkte bestemor, sov eller lignende. Når de finner ut at du ikke er til å stole på . Hva slags unnskyldning bruker du da.

At du har endret deg, du er ikke slik lenger og lignende bullshit??

Anonymkode: a9779...3b9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.6.2023 den 15.03):

Er jeg kåt er det han som det er best sex med, ellers er det begge. Derfor jeg sliter. Ja begge vet at jeg dater. Er det ikke det man gjør til man ikke er singel lengre?

Anonymkode: d110f...4d3

Begge. Vær åpen om at du vil ha begge to, så får det bli opp til dem om de er med.

Anonymkode: 2a629...ff3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Begge. Vær åpen om at du vil ha begge to, så får det bli opp til dem om de er med.

Anonymkode: 2a629...ff3

Har alltid vært åpen om at jeg dater andre. Det gjør vel de fleste? Dater dere bare en i slengen? Og sier i fra til de andre matchene at de må sitte på gjerdet og vente for å se om det blir noe med den  ene først?

Anonymkode: d110f...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har alltid vært åpen om at jeg dater andre. Det gjør vel de fleste? Dater dere bare en i slengen? Og sier i fra til de andre matchene at de må sitte på gjerdet og vente for å se om det blir noe med den  ene først?

Anonymkode: d110f...4d3

Ja, jeg dater bare en av gangen.

Lar være med å skrive med andre matcher, eller sier ifra at det er en annen jeg har valgt å treffe, lykke til videre.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har alltid vært åpen om at jeg dater andre. Det gjør vel de fleste? Dater dere bare en i slengen? Og sier i fra til de andre matchene at de må sitte på gjerdet og vente for å se om det blir noe med den  ene først?

Anonymkode: d110f...4d3

Jeg tror de fleste kan dumpe bort i en sånn situasjon i løpet av livet, men jeg jeg tror ikke like mange velger det som en bevisst strategi. 

For noen kan det være en fordel å parallelldate, særlig hvis man er typen som faller for feil ting, eller mister gangsynet totalt, etter sex. Da er det lettere å se hvilke egenskaper de egentlig har. 

Bare vær obs på dette med sikker sex. Hvis hver av disse karene også har seg utenom, så blir det fort en uoversiktlig smittesporing. 

Anonymkode: d4e7b...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som vet hva han driver på med i senga.

Anonymkode: f8680...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problemstilling som det er i absolutt alle realityprogram som er basert på dette, da.

Det er uten unntak såååååååå vanskelig å velge. Alltid.

Anonymkode: 95f9f...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Samme problemstilling som det er i absolutt alle realityprogram som er basert på dette, da.

Det er uten unntak såååååååå vanskelig å velge. Alltid.

Anonymkode: 95f9f...e18

Vel, et bedre reality show enn livet, finnes vel ikke?  Her er det ikke produsenten som lager tidspresset, men trolig det at en av kandidatene vil trekke seg unna, etter en stund. Hun står fritt til å hente inn nye, og den siste roseseremonien kan utsettes i det uendelige 😎

Anonymkode: d4e7b...d21

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kvalm av damer når jeg leser slike tråder. Det er trist, for vanligvis så elsker jeg kvinner.

Anonymkode: f714d...241

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spår lett framtiden her: Uansett hvem du ender opp med,kommer du til å ende opp med motsatt person etter hvert.. Det er bare alt for sansynlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Har alltid vært åpen om at jeg dater andre. Det gjør vel de fleste? Dater dere bare en i slengen? Og sier i fra til de andre matchene at de må sitte på gjerdet og vente for å se om det blir noe med den  ene først?

Anonymkode: d110f...4d3

Ja, dater én om gangen. Har heller ikke opplevd at den jeg er med dater andre. 

Vet ikke hvorfor jeg skulle hatt et helt gjerde fullt av menn med ubesvarte spørsmål men ber aldri noen vente på meg. Ingen kan heller forvente at jeg venter. 

Anonymkode: bc175...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...