Gå til innhold

Så vanskelig å velge hvem jeg vil ha.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet neon stykker og det er spesielt to stykker som skiller seg ut og jeg sliter med å velge mellom de. Den ene har jeg sinnsykt seksuell kjemi med og han er superdeilig i sengen Den andre har jeg sinnsyk super kjemi med emosjonelt, men det er dårligere i sengen. Hvem hadde du valgt?

 

Anonymkode: d110f...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har datet neon stykker og det er spesielt to stykker som skiller seg ut og jeg sliter med å velge mellom de. Den ene har jeg sinnsykt seksuell kjemi med og han er superdeilig i sengen Den andre har jeg sinnsyk super kjemi med emosjonelt, men det er dårligere i sengen. Hvem hadde du valgt?

 

Anonymkode: d110f...4d3

om du mener at han du har seksuell kjemi med får deg til å bruse ? det er litt sånn "OJ! nå svar han på meldingene mine" sommerfugler i magen etc ?? 

Eller når dere har sex så er det intimt og fint ? 

Den du har emosjonell kjemi med ? er han kjedlig ? når dere har sex, får du lyst til å åpne deg, gi han hele deg ? (Skjønner folk, hva jeg mener når jeg sier sånt ???) 

Føler du deg trygg og komfortabel, kjenner du på varme å en indre ro ? 

 

Du må nesten spesifisere ?  Det er så forskjellig i hva vi legger i det du utrykker der. 

Og egentlig vil jeg si at mest sannsynlig så passer ingen av de! 

Anonymkode: 42262...255

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem. Du er jo helt klart ikke forelsket, for da hadde du ikke hatt problemer med å velge😄Let heller videre.

Anonymkode: e9487...386

  • Liker 15
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen av dem. Du er jo helt klart ikke forelsket, for da hadde du ikke hatt problemer med å velge😄Let heller videre.

Anonymkode: e9487...386

Enig. 

Anonymkode: ba828...df3

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

om du mener at han du har seksuell kjemi med får deg til å bruse ? det er litt sånn "OJ! nå svar han på meldingene mine" sommerfugler i magen etc ?? 

Eller når dere har sex så er det intimt og fint ? 

Det er mest seksuell kjemi og det bruser bare jeg vet jeg skal ha sex med han 😅Vi har det morsomt sammen, men sexen er magisk og jeg tenner sykt på han .

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den du har emosjonell kjemi med ? er han kjedlig ? når dere har sex, får du lyst til å åpne deg, gi han hele deg ? (Skjønner folk, hva jeg mener når jeg sier sånt ???) 

Føler du deg trygg og komfortabel, kjenner du på varme å en indre ro ? 

 

Du må nesten spesifisere ?  Det er så forskjellig i hva vi legger i det du utrykker der. 

Og egentlig vil jeg si at mest sannsynlig så passer ingen av de! 

Anonymkode: 42262...255

Ja, jeg kjenner meg så trygg på han, veldig god kjemi emosjonelt, han tar godt vare på meg, gjør alt han kan for at jeg skal ha det bra, men jeg mangler den seksuelle spenningen og tenningen, delvis fordi han er kjedelig . Vil fort over til penetrering uten nesten noe kos i forkant. Så fort vi bare kysser og koser litt, er det rett av med klærne og kjøre på. Han virker veldig uerfaren, så jeg kan jo sikkert lære han opp, men den seksuelle kjemien stemmer ikke helt.

Anonymkode: d110f...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn det fungerer nå, mange partnere samtidig før man velger? Mannfolk er blitt objekter som kan brukes og kastes ser jeg.

Anonymkode: c274d...404

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvem om noen av dem er den første du tenker på når du våkner? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingen av dem. Du er jo helt klart ikke forelsket, for da hadde du ikke hatt problemer med å velge😄Let heller videre.

Anonymkode: e9487...386

Ja tenker kanskje dette er sant og den brusende følelsen jeg kjenner er begjær og ikke forelskelse. Jeg bruker å ta feil av de følelsene.

Anonymkode: d110f...4d3

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det bare du som kan finne svaret på?

Hvordan du klaffer med en fremtidig partner på det emosjonelle plan er superviktig. Eksempelvis hvor godt dere trives i hverandres selskap, kommuniserer godt sammen, ser hverandre som attraktive og tiltrekkende for hverandre, felles verdier og normer, humor, er ærlige og åpne mot hverandre, å ville hverandres beste, støtte og stille opp for hverandre, ansvarsfordeling i forholdet (praktiske gjøremål), økonomi, felles ønsker for fremtiden pluss mye mye mer.


Samtidig som det jo er viktig med et godt og tilfredsstillende seksualliv.

Anonymkode: 8628b...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fortalt begge to om at du har sex med en annen parallelt? Hvis ikke - prøv det, så kanskje problemet ditt løser seg helt av seg selv. 

  • Liker 4
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veggdyret skrev (10 minutter siden):

Har du fortalt begge to om at du har sex med en annen parallelt? Hvis ikke - prøv det, så kanskje problemet ditt løser seg helt av seg selv. 

😅😅🙊

Anonymkode: c636d...c02

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den med best sex 

Anonymkode: be6a1...5ae

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt over så  nok dette løse seg selv når du forteller at du knuller rundt med flere samtidig

Anonymkode: eb0d8...353

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ulempen med å holde på med flere samtidig. Du gir ingen av dem full oppmerksomhet.

Anonymkode: 149d6...664

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrot skrev (20 minutter siden):

hvem om noen av dem er den første du tenker på når du våkner? 

Er jeg kåt er det han som det er best sex med, ellers er det begge. Derfor jeg sliter. Ja begge vet at jeg dater. Er det ikke det man gjør til man ikke er singel lengre?

Anonymkode: d110f...4d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er ulempen med å holde på med flere samtidig. Du gir ingen av dem full oppmerksomhet.

Anonymkode: 149d6...664

Litt vanskelig når du matcher med flere og møter dem, så vil plutselig alle ha deg? Hva gjør dere andre? Trykker kun på en match og ikke sveiper videre til  dere har avklart med han dere matcher med? At dere matcher med en person, så avklarer med han først før dere matcher med andre? Ja vet jeg har satt meg selv i denne situasjonen og nå kommer jeg meg ikke ut av den.

Anonymkode: d110f...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er jeg kåt er det han som det er best sex med, ellers er det begge. Derfor jeg sliter. Ja begge vet at jeg dater. Er det ikke det man gjør til man ikke er singel lengre?

Anonymkode: d110f...4d3

å etablere et livslangt forhold vil jeg tro handler om mer enn hvem du er kåt på...

Det handler slik jeg ser det mer på hvem du har lett for å snakke med å løse problemer med, hvem som lytter til deg, ser deg som menneske, viser deg respekt, vil deg vel, hvem du kjenner du vil vel - hvem du har omsorg for, hvem du tror livet vil bli tomt uten - banale ting selvsagt om kåt er det som gjelder.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrot skrev (4 timer siden):

å etablere et livslangt forhold vil jeg tro handler om mer enn hvem du er kåt på...

Det handler slik jeg ser det mer på hvem du har lett for å snakke med å løse problemer med, hvem som lytter til deg, ser deg som menneske, viser deg respekt, vil deg vel, hvem du kjenner du vil vel - hvem du har omsorg for, hvem du tror livet vil bli tomt uten - banale ting selvsagt om kåt er det som gjelder.. 

Sex er viktig! 

Men, helt enig i at man må velge seg en man virkelig vil vel, en man føler man ønsker å gi til, og en som du føler at han vil det samme for deg. 

De trenger nødvendigvis ikke å være riktig på "papiret". Altså jeg har ikke fasit altså... Men, det er det jeg prøver ut denne gangen 😂

Sist valgte jeg en som er veldig riktig på så mange områder å plan, men det ble ikke rett, for jeg klarte ikke å slippe han helt inn i meg, selvom han prøvde så klarte jeg det ikke. Og når man ikke er der, så går det aldri i lengden. 

 

Nå, dater jeg 2 stk, en som ikke jobber, og har endel ting han må jobbe med, for at et liv skal fungere. . Også dater jeg (litt) en som har alt på plass, (såklart), det er slike jeg egentlig dater. Vi har også felles kjente, han er morsom osv.. Invitert meg på sydentur i sommer osv... 

Men, jeg tror jeg kommer til å gå for han som ikke har jobb, med mindre jeg har skremt han bort, jeg har satt opp et par krav, som må være på plass for at vi kan fortsette. 

Men, det er han jeg ønsker å gi til, det er han jeg føler meg helt komfortabel med og som jeg virkelig har det fint med. 

Men, mega kontrast fra tidligere partner og generelt alle andre som "prøver" seg på meg, så jeg kjenner jo at det egentlig er litt skummelt, men jeg stoler på at jeg fikser det, uansett utfall. 

 

Anonymkode: 42262...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ingen av dem. Du er jo helt klart ikke forelsket, for da hadde du ikke hatt problemer med å velge😄Let heller videre.

Anonymkode: e9487...386

Vel, er forelskelse alltid det fornuftigste å følge, mener du?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, ligger du med flere samtidig? De fortjener begge bedre enn deg.

Anonymkode: d2310...094

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...