Gå til innhold

Hva tenker du når du ser noen med lange negler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mannen min har korte.

Han sliter med å fjerne skit under de. Da det er så tett mellom negl og hud, kun en tynn stripe.

Jeg med lange negler har "fri tilgang", og gjør det raskt rent med såpe og neglebørste etter en runde i hagen. 

Anonymkode: cb8e9...377

Du gadd ikke å åpne linken engang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker "hun/han har lange negler. Hva skal jeg lage til middag i dag?"

Lengden på andres negler er fullstendig uinterressant. Det er som å spørre "hva tenker du når du ser noen med blå bukse?"

Anonymkode: 0f599...16b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar flertallet som svarer her er damer som ikke er vant med å ha lange negler selv. Menn elsker de lange naturlige neglene mine, andre kvinner misunner meg dem og spør hvordan jeg får det til, og jeg føler meg selv mye bedre med lange negler enn med korte. 

Anonymkode: ee5a4...3d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jumjum skrev (På 6.6.2023 den 13.10):

Tenker: " du har ikke linser"😅

Men ja, ekkelt og ikke veldig pent med for lange negler synes jeg. 

Aldri hatt trøbbel med linsene og negler.

AnonymBruker skrev (På 6.6.2023 den 13.14):

Synes det var verst å føre inn en tampong, jeg klarte aldri å bruke innføringshylser. Og med lange negler var det vondt av og til. 

Anonymkode: a10e2...755

Aldri hatt problemer med tampong pga neglene!

AnonymBruker skrev (På 5.6.2023 den 19.11):

Oi, der er det mange bakterier sammen med klinsjen i trynet! Ekkelt! 

Anonymkode: 55987...4cb

Hvilken klinsj i trynet?

 

Jeg trives best med litt lengde på neglene, og klarer helt fint alle daglige gjøremål og praktisk arbeid. Hadde sterkere negler i 20årene, da tålte de fint både dekk-skift og stallarbeid, nå forsterker jeg de med gellack, og filer av litt på lengden 2 ganger i måneden. 

Jeg synes lange negler passer på noen, og ser teit ut på andre. Har man så lange negler at det begrenser hva man kan gjøre, så synes jeg det blir teit. Men har samme mening om hæler, er de så høye/tynne at man ikke kan bevege seg naturlig ser det dumt ut, men om man kan gå i de og det passer anledning så kan det være pent.

Anonymkode: 4f612...e90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Antar flertallet som svarer her er damer som ikke er vant med å ha lange negler selv. Menn elsker de lange naturlige neglene mine, andre kvinner misunner meg dem og spør hvordan jeg får det til, og jeg føler meg selv mye bedre med lange negler enn med korte. 

Anonymkode: ee5a4...3d0

Ja mitt inntrykk er at mange syntes det er pent . Feks en fransk manikyr er både klassisk og elegant. Får masse komplimenter for neglene når jeg har vært på neglesalongen, men folk lyver kanskje? 

Anonymkode: 26b05...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falske negler er ikke fint, synes jeg. Falske, lange negler er bare uhygienisk. Velstelte, ekte negler er ok og kan være fint. Som helsepersonell ser jeg neglene til folk hele tiden og glad jeg ikke vet hva enkelte holder på med utenfor sykehusets fire vegger. Heldigvis bruker jeg hansker og spruter hendene hele tiden på jobb. 

Anonymkode: 3d21c...776

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg ikke fatter åssen de setter inn tampong. 
 

Neida. Tenker de er opptatt av hvordan de ser ut og har selvdisiplin, ulikt meg. Jeg see ikke forskjell på ekte og falske.

Anonymkode: 0c9dc...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er lange? Sånn passe er fint, men når det blir flere cm er det egentlig bare skremmende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å ha lange naturlige negler før, og det var ikke problematisk å gjøre ting med de, siden jeg var vandt til lengden. Passet jo på å bruke negleolje og slikt. 

Nå har jeg to helt korte negler på hver hånd og resten er ganske korte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg tenker: hvor får de og så pene negler (de som har lange pene) eller om de er naturlige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva går som lange negler da?

Naturlige negler som er opptil 5-6 mm over fingertuppen er classy og pent. Hvis man bruker neglelakk så ser negler ofte kortere ut og man kan gjør mye morsomt med neglelakk. Veldig lange negler synes ikke jeg er pent, men det er veldig sjeldent jeg ser. 

Anonymkode: b6e36...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lange negler utover 1 mm synes jeg er kjempeekkelt.

Anonymkode: 5a70b...c4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir det tørke seg i rompa med de lange klørne der tenker jeg🙈

Anonymkode: cbf45...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvordan blir det tørke seg i rompa med de lange klørne der tenker jeg🙈

Anonymkode: cbf45...4e4

På samme måte som alle andre? 😄 Lange negler betyr ikke at man ikke får tørket seg der bak 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bestis har det og jeg må åpne bokser for henne, ser også at det er veldig upraktisk for henne å skrive på telefon foreks. På jobben vår er det ikke lov (helsepersonell). Ellers tenker jeg ikke over det altså, jeg bryr meg ikke om andres negler. 

Anonymkode: 9d887...d7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Masse bakterier som samler seg bak de lange neglene, og med mindre man steller de selv er det vel ganske dyrt også. 
Har hatt lange negler selv men liker best velstelte med maks 3-4mm lengde, det er også mye mer praktisk. 


 

Anonymkode: 2ea26...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes lange negler er pent (så lenge de er stelt). Skulle ønske jeg kunne ha det selv, men er helsepersonell så kan verken ha lange negler eller neglelakk.

Anonymkode: 64526...b0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falske negler har jeg alltid synes er stygt og Harry. For lange naturlige er heller ikke pent. De spisse som som er ut som katteklør ser vare rart ut.

Anonymkode: eb83f...f43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...