Gå til innhold

Hva tenker du når du ser noen med lange negler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og har det noe å si om hvilken type det er, kunstig eller ekte? 

Anonymkode: 1ed43...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker "oi, det var fine negler" - med mindre de er ekstremt lange, da tenker jeg "oi, det må være upraktisk i hverdagen". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å ha ganske lange lakkerte negler, men alle trodde de var falske og det ville jeg ikke være bekjent av, så nå er de korte med kun blank lakk😅

Kan også nevne at min friidrettsinteresserte mann grøsser over de kvinnelige utøvernes neglekunst på TV.

Når jeg ser noen med lange negler nå slår jeg fast at denne dama har ikke klatring som hobby. Det er vel stort sett det jeg tenker om saken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge de er velstelte syns jeg det er  kjempefint og feminint. Føler meg selv også mye mer feminin med lange engler. Når de knekker og jeg må klippe de syns jeg hendene mine ser ut som korte stubber mens med lange negler mer elegant og slanke feminine hender 

Anonymkode: ee5a4...3d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker for noe styr, glad det ikke er meg. Dyrt, tar tid, og mye man ikke får gjort med lange negler. Jeg syns ikke det er pent heller.

Hvert til sitt, vet mange liker det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker vel egentlig at det er fullt av bæsj og andre uhumskheter under dem. Når man tenker på at det er ekstremt mange avføringspartikler på mobilene til folk, så må det vel kry av dem under slike negler. Og ja, jeg vet at folk vasker hendene, men de færreste skrubber langt under dem med neglebørste hver gang.

Anonymkode: f268e...05b

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker æsj. Skal sies at jeg jobber i helsevesenet og er skadet av å vite hvor mye bakterier som samler seg under negler, har selv helt korte.

Anonymkode: 99baf...944

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på om jeg synes neglene er fine eller ikke. 

Dvs. jeg har observert at en del renholdere har kjempelange negler, da lurer jeg alltid på hvor lenge de kommer til å holde. Når jeg gjør praktisk arbeid, ryker neglene fort, både ekte og falske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes lange negler er fint så lenge de er velstelt, men når de når 10 cm og mer, er det grotesk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenker vel egentlig at det er fullt av bæsj og andre uhumskheter under dem. Når man tenker på at det er ekstremt mange avføringspartikler på mobilene til folk, så må det vel kry av dem under slike negler. Og ja, jeg vet at folk vasker hendene, men de færreste skrubber langt under dem med neglebørste hver gang.

Anonymkode: f268e...05b

Du er klar over at vi ikke graver med neglene oppi rumpen? Vi bruker godt med papir og vasker oss nøye etterpå og vi bruker neglekost på undersiden. Når jeg lager mat, bruker jeg alltid engangshansker.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva mener du med lange? Om du mener lange som man nå ser oftere og oftere, av den falske typer, så tenker jeg æsj. Utrolig lite praktisk og bakteriebomber.

Alt fra denne lengden, er forferdelige

RikView Press on Nails Long Acrylic Nails Coffin Fake Nails Green Nails  with Rhinestones

 

Men 'lange' som i 1 cm, ikke fult så ekkelt. Falsk eller ekte er ikke avgjørende.

How to Grow Long Nails Faster | POPSUGAR Beauty

Anonymkode: 7d49c...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkelt og veldig stygt. Og trashy.

Anonymkode: 43a8e...739

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Honey Dew said:

Du er klar over at vi ikke graver med neglene oppi rumpen? Vi bruker godt med papir og vasker oss nøye etterpå og vi bruker neglekost på undersiden. Når jeg lager mat, bruker jeg alltid engangshansker.

Du graver deg sannsynligvis ikke i rumpa med mobilen heller, men den er som sagt stappfull av avføringspartikler. Mer enn det er på doringen.

Anonymkode: f268e...05b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du graver deg sannsynligvis ikke i rumpa med mobilen heller, men den er som sagt stappfull av avføringspartikler. Mer enn det er på doringen.

Anonymkode: f268e...05b

Jeg bruker ikke mobilen på toalettet. Jeg bruker masse papir til å tørke meg med og er nøye med håndvask også. Rører ikke mobilen før hendene er vasket.

Det er tydelig at det står ille til med hygienen hos enkelte når de tror at vi med lange negler gir blaffen i å vaske oss. Jeg putter aldri neglene oppi rumpen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...