Gå til innhold

Får ikke jobben pga støttet pride


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Åltså... Ved å bruke en psykisk lidelse utløst av traumer som voldtar unger som sammenlikning med legning av voksne samtykkende mennesker, så kan du også inkludere voldtektsmenn, drapsmenn, schitzo folk som løper rundt med samuraisverd å hogger folk ned osv. 

Seriøst, skjerp deg. 

 

Anonymkode: 2d7a7...5b8

Den du svarer illustrerer med et eksempel hvorfor «Gud har skapt alle, derfor må vi akseptere alle» ikke er et gyldig argument for å akseptere homofili. Gud har skapt disse ekstreme eksemplene dine også, det er ikke et argument for å akseptere dem.

Jeg har forøvrig ingen problemer med homofile, men liker logisk argumentasjon.

Anonymkode: fec98...529

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Stoler du virkelig mer på hva noen mennesker skrev enn på det Gud selv har skapt? Jeg har tillit til Gud, til at han har skapt oss akkurat slik vi skal være, enten det er homofile eller heterofile. 

Anonymkode: 9289b...6e4

Gud har også skapt de pedofile overgriperne, så da er seksuelle overgrep mot barn flott med din logikk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (6 timer siden):

vi har utviklet oss siden 60 tallet

60 tallet? Det var først på 80 tallet det ikke lenger ble regnet som en psykisk diagnose. Det har vært lovlig og være homofil i Norge siden 1972, men det var fortsatt en psykisk sykdom . 

Anonymkode: 6a429...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Ænema said:

vi har utviklet oss siden 60 tallet

Og om noen tiår sier vi det samme om 2020-tallet. 

Anonymkode: d5b69...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Rapportert som hatefull ytring mot en minoritet under angrep. 

Å sammenligne pedofili som er en psykisk sykdom utløst av traumer med homofili er sykeligjøring av en naturlig legning. Ikke greit. 

Anonymkode: 2d7a7...5b8

Som homo selv, så tror jeg at pedofili er en legning. Legning betyr jo bare seksuell orientering. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som tenker at det er vanlig at de heller blir ansatt folk i vikariat enn full stilling? Arbeidsgivere kan være tilbakeholdne med å binde seg. Er ikke sikkert det har noe med homofili å gjøre i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mye dobbeltmoralisme. Jeg skjønner som homofil selv heller ikke hvorfor andre homofile vil oppsøke kirken frivillig, bli prester og gifte seg i kirken osv... Men de fleste heterofile prester i dag er ikke noe mindre antikrist selv. De skulle f.eks. ikke ha viet heterofile par som har vært gift med andre før. Det finnes forresten prester som er utro, som har levd ukristelig tidligere,og dessuten har de alltid holdt begravelser og gravlagt homofile på "sin plass" , både bevisst og ubevisst. 

Anonymkode: edd7a...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (18 timer siden):

pedofili er en psykisk sykdom. ikke en legning. kan ikke sammenlignes

Nå må det bli slutt på dette å stakkarsliggjøre og sykeliggjøre den typen legning! Det er ikke en sykdom! Det er en legning, en seksuell orientering man har. Man er seksuelt tiltrukket av barn, og mener det er helt i orden å ha sex med barn.

Å si at det er en sykdom er det samme som å si at det kan finnes en kur som "leger" en pedofil og får han til å slutte og tenne på barn. Det er mange år siden man trodde at man kunne kurere seksuelle legninger, som f.eks man trodde man kunne gjøre med homofili før.

Det eneste "behandling" av pedofile gjør, er å prøve og snakke dem vekk fra å skade barn med sine lyster. De kureres aldri.

Anonymkode: e5d1c...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Ænema said:

pedofili er en psykisk sykdom. ikke en legning. kan ikke sammenlignes

På en annen side, ingen velger pedofili heller. Ingen vil seg selv så vondt. Og det kan behandles.

Dèt kan ikke homofili. 

Anonymkode: c834b...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

På en annen side, ingen velger pedofili heller. Ingen vil seg selv så vondt. Og det kan behandles.

Dèt kan ikke homofili. 

Anonymkode: c834b...8e3

<nei, det kan ikke behandles. Det er ingen bevis for at pedofile blir "kurert".

De bli bevisst at det skader og traumatiserer barn, men de blir ikke kvitt dragningen mot barn.

Anonymkode: 0e7a9...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg er ikke spesielt kristen men min gode venninne er utdannet prest, diakon og har høy utdannelse. 
Hun er en litt annerledes prest i forhold til de gamle prestene. Hun fronter pride og er for homofili og at de skal få gifte seg i kirka. 
Hun gikk i vikariat i 2 år, men nå vil de plutselig ikke ansette henne når hun er ferdig utdannet. De har lagt ut stillingen hun gikk i gang på gang, og ansetter heller folk i vikariat.

vi er ganske sikker på at dette handler om at hun er moderne og også fronter pride. 
Møkka folk som dømmer og diskriminerer.. og dette er «kristne» 

Nå flytter min venninne til en annen kant av landet og har fått seg jobb der 

Anonymkode: cc06e...c27

Har du i det hele tatt åpnet en bibel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

På en annen side, ingen velger pedofili heller. Ingen vil seg selv så vondt. Og det kan behandles.

Dèt kan ikke homofili. 

Anonymkode: c834b...8e3

Dette er jo direkte feil. 
Både pedofili og homofili er legninger.

Verken homofili eller pedofili kan kureres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...