Gå til innhold

Makan til passivitet!!!! hun ber meg jo alldri ut på date?!?!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er dame, tok initiativ og ble avvist. Så det gjør jeg ikke flere ganger. 

Anonymkode: 4e912...bac

Velkommen til livet, alle blir avvist og alle må tåle en avvisning eller førti. 

Jeg er også dame og har blitt avvist, men sluttet ikke ta initiativ fordet. Herregud snakk om feighet og tafatthet 

Anonymkode: 283e6...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Mange av oss som har en del ONS har det nettopp fordi vi ikke ønsker dating og forhold.

For øvrig hadde jeg heller gått i sølibat i årevis enn å blande dating og jobb. 

Anonymkode: d9e4a...b4d

Joa, men mange hars ONS og ikke vil binde seg fordi de vil gjerne føle seg unge og ettertraktet og hvis man drar det langt i 30 årene, skjønner man nok at man burde leve alderen sin. Tror det med at man ALLDRI ønsker seg i forhold ikke stemmer helt, men at man føler man ikke trenger å haste seg i det, skjer nok ofte

Anonymkode: de625...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Velkommen til livet, alle blir avvist og alle må tåle en avvisning eller førti. 

Jeg er også dame og har blitt avvist, men sluttet ikke ta initiativ fordet. Herregud snakk om feighet og tafatthet 

Anonymkode: 283e6...cb4

Ja, Helt enig der og det med at damer i Norge i tår første steget rimer jo ikke med hvordan damer opptrer i kjærlighetslivet. Jeg selv vet om at damer særlig i Norge i likhet med en mann tar steget dersom hun ønsker det, Tror at han hadde blitt avvist dersom han tok steget og at hun kun er interessert i oppmerksomheten, men i bodde i Albania i rundt to år og der var det slik at damer ikke var like på som her. Der måtte nok mannen stå på mer dersom det skulle skje noe.

Anonymkode: de625...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Joa, men mange hars ONS og ikke vil binde seg fordi de vil gjerne føle seg unge og ettertraktet og hvis man drar det langt i 30 årene, skjønner man nok at man burde leve alderen sin. Tror det med at man ALLDRI ønsker seg i forhold ikke stemmer helt, men at man føler man ikke trenger å haste seg i det, skjer nok ofte

Anonymkode: de625...cd0

Jeg skrev ikke at man aldri ønsker forhold...

Anonymkode: d9e4a...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Maleficenta said:

visste du at det var sant da eller var det bare rykter?

Vet ikke om den brukeren kanskje bare hørt rykter, men de fleste damene hadde vilt sex i russetiden. Altså sjeldent var det slik at en dame lå med ingen rundt den tiden og det med folk hun ikke kjente i det mest åpenbare stedene og selvfølgelig i bussen og det har jeg sett mange ganger. En venn av meg hadde sex med ei han bare møtte på et utested etter kanskje under en time og gjett hva de hadde sex på dassen. Rart at man tror ikke damer har like mye om ikke mer tilfeldig sex enn menn. 

Hun han snakker om tror jeg neppe er såpas passiv åt hun ikke tør å hilse på en mann dersom hun selvfølgelig ikke vil da. 

Anonymkode: d7a01...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Du er jo like passiv. Begynn med å prate med henne. Så kan jo du eventuelt be henne ut? Men liker du henne i det hele tatt, du kaller henne passiv, du banner og tror hun har ONS hver helg og ikke syns du er kjekk nok, uten at du har snakka med henne? 

Det er ikke slik at man dater alle man kikker på. 

Anonymkode: 52e60...f35

I Norge kan en mann faktisk miste jobben dersom han tar steget og i den vestlige verden er ting opp til kvinnen. Man ser det hele tiden. Dersom en mann tar kontakt blir han blankt avvist og stemplet som en creep, men hvis kvinnen gjør det kan hun faktisk ende opp med forhold. Selv med en fremmed mann.

Anonymkode: d7a01...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye øyekontakt og smiling trenger ikke bety at hun er interessert. Smiler mye til folk jeg synes ser stakkarslige ut selv, det er ikke fordi jeg er interessert, men fordi det ser ut som de kunne trengt et smil. Og synes du bør holde deg unna henne, hun fortjener bedre enn en som sitter og sipper på KG, sier hun ligger rundt og banner som en fjortis som akkurat har lært seg å banne. 

Anonymkode: be117...918

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er dame, tok initiativ og ble avvist. Så det gjør jeg ikke flere ganger. 

Anonymkode: 4e912...bac

Du bekrefter det jeg skriver, dere er livredde for avvisning. Da vet du hva menn går igjennom, vi menn er vandt til avvisning, ingenting farlig med det, spiller ingen rolle hvor kjekk eller deilig man er, man får ikke napp hver eneste gang. 

Anonymkode: 13019...323

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

I Norge kan en mann faktisk miste jobben dersom han tar steget og i den vestlige verden er ting opp til kvinnen. Man ser det hele tiden. Dersom en mann tar kontakt blir han blankt avvist og stemplet som en creep, men hvis kvinnen gjør det kan hun faktisk ende opp med forhold. Selv med en fremmed mann.

Anonymkode: d7a01...376

Er det mulig å gå ut av den bobla, hvor menn er offeret her? Ingen stemplet menn som creep, selv en creep som prøver seg blir avvist på en hyggelig måte fordi man rett og slett før interesse delen, faktisk ikke kjenner til personen og han kan være alt mulig. Så vær så snill og slutt med det creep opplegget deres, dere får ikke noe ut av det.

Anonymkode: f0c4f...8f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

kan man ikke si det samme til deg? 
kanskje på tide å gro seg noen baller?

Anonymkode: 68547...f16

Kanskje på tide å gro seg vagina?

Nei, stemmer, det er ikke noe som heter det, for kvinner er jo født tafatte.

Likevel skal de ha samme lønn som menn, til tross for at de gjør tafatt arbeid.

Anonymkode: 5595c...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Mye øyekontakt og smiling trenger ikke bety at hun er interessert. Smiler mye til folk jeg synes ser stakkarslige ut selv, det er ikke fordi jeg er interessert, men fordi det ser ut som de kunne trengt et smil. Og synes du bør holde deg unna henne, hun fortjener bedre enn en som sitter og sipper på KG, sier hun ligger rundt og banner som en fjortis som akkurat har lært seg å banne. 

Anonymkode: be117...918

Smiler man og har øyekontakt konstant med en kollega gir man tegn at man er kanskje åpen for bekjentskap, helt annerledes med en varm smil til en fremmed man aldri har sett før, men spørsmålet her er om hun virkelig er sjenert eller vil bare teste oppmerksomheten.

Anonymkode: f0c4f...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kanskje på tide å gro seg vagina?

Nei, stemmer, det er ikke noe som heter det, for kvinner er jo født tafatte.

Likevel skal de ha samme lønn som menn, til tross for at de gjør tafatt arbeid.

Anonymkode: 5595c...ba3

Stått opp med feil fot først i dag? 

Anonymkode: 21d98...8ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jobber sammen med ei på samme avdeling. Aldri pratet, men mye øyekontakt og smiling, noe som tilsier interesse, men herregud hun ber jo meg aldri ut på date??

Hvorfor ikke? hvorfor er det så hardt å ta første steget når man har ONS hver helt. faen rimer bare ikke eller er jeg bare ikke kjekk nok!.

Anonymkode: e3282...c5c

Hvorfor kan ikke du be henne ut da? 

Hadde aldri bedt en mann på jobb på date. Det ville blitt så utrolig ubehagelig etterpå om han sa nei.

Hva vet du om hvem hun ligger med? De fleste single kvinner ligger ikke med noen som helst utenfor forhold.

Anonymkode: 7b775...cdd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det helt vilt mange fordommer! Lenge siden jeg har lest så mye dumt og creepy på så kort tid. 😱

Anonymkode: 870e9...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du bekrefter det jeg skriver, dere er livredde for avvisning. Da vet du hva menn går igjennom, vi menn er vandt til avvisning, ingenting farlig med det, spiller ingen rolle hvor kjekk eller deilig man er, man får ikke napp hver eneste gang. 

Anonymkode: 13019...323

Hvorfor sier du "dere" når det er snakk om EN kvinne. Fortsett å lag din egen virkelighet bare for å lage den dumme kjønnskrigen din og grav deg med i selvmedlidenhet du, men det tar deg ingen steder. 

Anonymkode: 283e6...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde aldri bedt en mann på jobb på date. Det ville blitt så utrolig ubehagelig

Men det er utrolig behagelig å hoppe i sengs med fremmede menn? stusser bare?

Anonymkode: f0c4f...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn må gjøre alt....

Anonymkode: 58083...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men det er utrolig behagelig å hoppe i sengs med fremmede menn? stusser bare?

Anonymkode: f0c4f...8f3

Over at noen ikke har lyst til å blande jobb og privatliv? Stusser du over alle kollegers sexliv?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Menn må gjøre alt....

Anonymkode: 58083...454

Eller kan gjerne også utdype. Ser at noen ovenfor sier at menn ikke er offer for en kynisk kvinne med dårlig selvtillit. Sannheten at mann er hver dag offer for slikt. VI blir avvist ny og ne uten noe sympati og svaret er bare at man har rett til det. Det ser jeg meg ikke enig i. Å avvise noen raskt og frekt er akkurat som verbalt fornærming. Man skal alltid oppføre seg og virkelig se personen intensjoner. Så hvis en Mann ønsker mer enn en god tone med kollega ja da kan man gjerne avvise, men å avvise før man får sagt et ord er virkelig fornærming og man forhåndsdømmer personer rett og slett. 

TS har I sitt fulle redd å være passiv, det har vi menn lært. Går vi frem selv med gode intensjoner blir vi avvist bare fordi vi ser sånn eller sånn ut. Har vi feil farge på klærne eller er skallet så er det nok til å forhåndsdømme oss. Nå er det ikke slik vi lever i Afghanistan. Vil hun så la hun prøve. Hun kommer ikke til å få rykte rundt om jobben at hun er et creep sånn som TS mulig får.

Anonymkode: 58083...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men det er utrolig behagelig å hoppe i sengs med fremmede menn? stusser bare?

Anonymkode: f0c4f...8f3

Igjen, hva vet du om hvem hun ligger med? Stalker du henne?

Anonymkode: 7b775...cdd

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...