Gå til innhold

Makan til passivitet!!!! hun ber meg jo alldri ut på date?!?!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobber sammen med ei på samme avdeling. Aldri pratet, men mye øyekontakt og smiling, noe som tilsier interesse, men herregud hun ber jo meg aldri ut på date??

Hvorfor ikke? hvorfor er det så hardt å ta første steget når man har ONS hver helt. faen rimer bare ikke eller er jeg bare ikke kjekk nok!.

Anonymkode: e3282...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

smiling og øyekontakt betyr nok interesse, men interesse nok for noe romantisk ikke nødvendigvis. Helt enig at det er dobbel moral når det gjelder det med å ta første steget. Vet om selv ei som hadde trekant, men tok flere år før hun hadde guts nok til å be en fyr ut på date.

Anonymkode: 1e9b4...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo like passiv. Begynn med å prate med henne. Så kan jo du eventuelt be henne ut? Men liker du henne i det hele tatt, du kaller henne passiv, du banner og tror hun har ONS hver helg og ikke syns du er kjekk nok, uten at du har snakka med henne? 

Det er ikke slik at man dater alle man kikker på. 

Anonymkode: 52e60...f35

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jobber sammen med ei på samme avdeling. Aldri pratet, men mye øyekontakt og smiling, noe som tilsier interesse, men herregud hun ber jo meg aldri ut på date??

Hvorfor ikke? hvorfor er det så hardt å ta første steget når man har ONS hver helt. faen rimer bare ikke eller er jeg bare ikke kjekk nok!.

Anonymkode: e3282...c5c

kan man ikke si det samme til deg? 
kanskje på tide å gro seg noen baller?

Anonymkode: 68547...f16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Helt enig at det er dobbel moral når det gjelder det med å ta første steget.

Ja merkelig nok. Vet selv om ei som hadde sex med en hel russebuss, Stripper og noen andre på julebord, men hun var også sjenert å prate med en mann hun likte.

Anonymkode: f0c4f...8f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen til dating 2023.

Kvinner er egoistiske og ja hun vil nok bare bli validert hver gang hun ser deg, hun kan gjerne bare la være. Hun nøler ikke å leke med følelsene dine og gi deg ingenting for det, men samtidig får de badboysa alt uten å løfte en finger. Hun fortjener deg nok ikke

Anonymkode: 52542...0a2

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo like passiv fordi du gjør jo det akkurat det samme hun gjør. Du klager på hvordan hun gjør ting, men du gjør jo det samme. Kanskje klage på deg selv i samme slengen?

Og hvordan vet du hun har ONS hver helg?

Anonymkode: d7a01...376

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og hvordan vet du hun har ONS hver helg?

Du skjerp deg. La oss ikke være naive her.. hun har nok ikke ONS hver helg, men hun har det ofte nok. Hun har sikkert hatt sex med en fyr hun møtte i 20 minutter så er det vanskelig å prate med han her? han har et poeng. han er bare ikke kjekk nok.

Anonymkode: cfa51...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vente på en dame tar initiativ er bortkastet tid, de færreste damer våger eller vil ta initiativ, selv om de er interresert, de er ikke vandt til det, og er livredd for avvisning 

Jeg har aldri hatt noe problem med å forføre en dame, så har kost meg masse gjennom årene jeg, men at en dame har invitert meg på date har vel bare skjedd ett par ganger, så å vente på en dame viser interesse er vel det dummeste man kan gjøre om man liker noen 

Anonymkode: 13019...323

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jobber sammen med ei på samme avdeling. Aldri pratet, men mye øyekontakt og smiling, noe som tilsier interesse, men herregud hun ber jo meg aldri ut på date??

Hvorfor ikke? hvorfor er det så hardt å ta første steget når man har ONS hver helt. faen rimer bare ikke eller er jeg bare ikke kjekk nok!.

Anonymkode: e3282...c5c

ber du henne ut da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du skjerp deg. La oss ikke være naive her.. hun har nok ikke ONS hver helg, men hun har det ofte nok. Hun har sikkert hatt sex med en fyr hun møtte i 20 minutter så er det vanskelig å prate med han her? han har et poeng. han er bare ikke kjekk nok.

Anonymkode: cfa51...bd4

men hvordan kan du vite det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Velkommen til dating 2023.

Kvinner er egoistiske og ja hun vil nok bare bli validert hver gang hun ser deg, hun kan gjerne bare la være. Hun nøler ikke å leke med følelsene dine og gi deg ingenting for det, men samtidig får de badboysa alt uten å løfte en finger. Hun fortjener deg nok ikke

Anonymkode: 52542...0a2

evt er hun låst i gamle kjønnsrollemønstre og lurer på hvirfor HAN ikke ber henne ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja merkelig nok. Vet selv om ei som hadde sex med en hel russebuss, Stripper og noen andre på julebord, men hun var også sjenert å prate med en mann hun likte.

Anonymkode: f0c4f...8f3

visste du at det var sant da eller var det bare rykter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fei for din egen dør først. 

Anonymkode: 4323f...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jobber sammen med ei på samme avdeling. Aldri pratet, men mye øyekontakt og smiling, noe som tilsier interesse, men herregud hun ber jo meg aldri ut på date??

Hvorfor ikke? hvorfor er det så hardt å ta første steget når man har ONS hver helt. faen rimer bare ikke eller er jeg bare ikke kjekk nok!.

Anonymkode: e3282...c5c

Mye øyekontakt og smiling… og så sitter du bare med tomlene i rævva uten å gjøre noe?

Hvordan er forresten resten av kroppsspråket hennes?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jobber sammen med ei på samme avdeling. Aldri pratet, men mye øyekontakt og smiling, noe som tilsier interesse, men herregud hun ber jo meg aldri ut på date??

Hvorfor ikke? hvorfor er det så hardt å ta første steget når man har ONS hver helt. faen rimer bare ikke eller er jeg bare ikke kjekk nok!.

Anonymkode: e3282...c5c

Wtf, hvordan vet du noe som helst om hun har ONS hver helg eller aldri?  Og selvom noen ligger med andre så betyr det ikke at du også er berettiget til å ligge med de. 

Og blikk kontakt og smil er helt normalt til kollegaer. 

Du har dårlig holdninger mot kvinner, det er sannsynligvis det damene lukter siden de holder seg unna deg. 

Anonymkode: 283e6...cb4

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ClausSaus said:

Mye øyekontakt og smiling… og så sitter du bare med tomlene i rævva uten å gjøre noe?

Hvordan er forresten resten av kroppsspråket hennes?

I Norge er det kvinnen som tar første steget pg nei skyhet eksister ikke. Tror neppe han er den første mannen hun har sett. Er man ikke redd for Oral sex med en fremmed mann under bytur skal man ikke være redd for å snakke. Hun er nok på tinder også

Anonymkode: de625...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av oss som har en del ONS har det nettopp fordi vi ikke ønsker dating og forhold.

For øvrig hadde jeg heller gått i sølibat i årevis enn å blande dating og jobb. 

Anonymkode: d9e4a...b4d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Å vente på en dame tar initiativ er bortkastet tid, de færreste damer våger eller vil ta initiativ, selv om de er interresert, de er ikke vandt til det, og er livredd for avvisning 

Jeg har aldri hatt noe problem med å forføre en dame, så har kost meg masse gjennom årene jeg, men at en dame har invitert meg på date har vel bare skjedd ett par ganger, så å vente på en dame viser interesse er vel det dummeste man kan gjøre om man liker noen 

Anonymkode: 13019...323

Jeg er dame, tok initiativ og ble avvist. Så det gjør jeg ikke flere ganger. 

Anonymkode: 4e912...bac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...