Gå til innhold

Den savnede eggløsningen er funnet!

Kakao

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!!

Har du blitt drukket opp i påska eller?!?!

..............den var tynn,I know........... :sjenert:

Håper bare at du har det bra og snart er her igjen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

:vinke: I'm back! Har hatt helt grei påskeferie. Været var på den labre siden, så det ble mye kortspill og snop ( :danse: ) inne. Kunne ønske at det hadde blitt noen flere skiturer, men vi hadde det nå bra, læll.

Håper alle har kost seg rikelig i påsken, finvær eller ikke. Så ut som det var nordpå det var penest.

På prøvefronten er det som vanlig. Kan oppsummere mine sykluser, så jeg har en oversikt for meg selv:

28

32

34

Og dag 28 er fredag om to dager.

Blir lite "ekstratid" etter at jeg startet i vikariatet mitt... Rekker ikke over alt jeg skulle ha gjort, men jeg får ta det som det kommer. Må komme inn i rytmen først nå, så klarer jeg nok å sjonglere vasking og innkjøp og alt det der, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

Så herlig å høre at du også har hatt en fiin påske!

Jasså,du har spist snop du...For det har nå ikke jeg....... :sjenert:

SIKKERT!!! Er så glad hverdagen er her sånn at jeg "slipper" å spise mer godis!

Ikke at noen direkte tvang meg da men :ler:

Ønsker deg ei kjempefin helg uten tantebesøk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det bra. Har akkurat vært i bursdag til noen og spist kaker! Namm namm! :sikle: De hadde bestilt to kaker hos en butikk, men da de skulle hente de, så viste det seg at butikken bare hadde glemt de! :overrasket: Men så løste de heldigvis problemet med å gi dem ikke mindre enn 5 kaker de hadde ferdige! :hoppe:

I kveld skal vi ha reker og det blir godt med noe salt etter all søtmaten.

Er på syklusdag 32 i dag! Vet ikke hva jeg skal forvente, for jeg har faktisk ikke fulgt med med eggløsningstester.

Er jo i det vikariatet mitt som jeg har nevnt.. Skal bare være der fram til sommeren, og så er det ikke mer akkurat der. Og det er jo greit, for det passer meg ikke helt 100 %. Alt for monotont arbeid, men det kjempegreit på kort sikt. Så får jeg enda en ting på CVn.

Men jeg føler jeg så avvik av og til, altså.. Jeg er så elendig på smalltalk. Ofte så gruer jeg meg til pausen, for jeg klarer liksom ikke å skravle i en halvtime, for jeg kjenner jo ikke folka. Og de vet jo at jeg ikke skal være der så lenge, så de orker sikkert ikke å involvere seg så veldig i meg, heller. Jeg er på en måte bare en ekstraperson som bare hjelper til i en omstillingsfase på arbeidsplassen deres.. I dag ble jeg sittende sammen med kun 1 person, da de andre hadde tidligere lunsj pga noe, og det ble så krampeaktig samtale.. Jeg har ei venninne jeg skravler godt med og lenge, men jeg klarer bare ikke å "sprudle" like lett med praten på jobb, altså... Sukk....

Av og til så lurer jeg på om jeg har snev av sosial angst, men jeg vet ikke.. Føler meg så teit.. (og jeg som driver og lurer på å bli lærer, da....? :sjenert: )

Nei, opp med humøret! Nå er det reker og litt hvitvin.... sånn på en mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann vennen!

Huff da..sånn er det ikke godt å ha det.Kjipt å føle seg sånn.

Men du må ikke tenke at de ikke orker å engasjere seg i deg bare pga du skal være der så kort,da er det DE som har et seriøst problem altså!

Enn hvis dere snakker om jobben?

Været er jo en klassiker

Mat,hva man skal lage til middag f.eks.

Nyhetene!

Hva man skal i ferien

Håper du slipper å føle at du har sosial angst,er nok bare at du er litt utilpass kanskje? Men du må ikke føle deg dårligere enn noen av de andre altså!

Snart er du ferdig værtfall og påtur mot nye utfordringer!!

Kommer til å gå så bra så!

Håper du har en fin dag nå! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Monja og Skytte! :klem:

Gikk bedre i dag, heldigvis. Håper jeg føler meg "normal" snart. :sjenert: Føler jeg er i en litt usikker situasjon. Jaja.

Er på dag 34 i dag, og måtte bare teste! Den ble negativ, dessverre.. Så da kan tanta bare pelle seg innom for noen dager. Neste syklus skal jeg følge med med eggløsningstester igjen. Blir spennende.

I dag skal jeg til ei venninne og det er jammen lenge siden sist! :overrasket: Vikariatet sluker jo all kraft ut av meg.. (psst.. enn om jeg skulle hatt to barn i tillegg??). Så planen min er å forhåpentligvis ha en trygg og stabil arbeidssituasjon den dagen jeg blir gravid, slik at jeg kan ha en mer rolig jobbtilværelse enn den jeg har nå, for nå stresser jeg alt for mye! :tristbla:

Nå prøver jeg på to brød fra en sånn ferdigpose med mel. Kjøpte den groveste blandingen med 80 % fullkorn. Spent på om de er gode, for min egen brødblanding krever så mye planlegging (bløtlegging av helkorn i 8 t) at jeg sjelden får lagd de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper brødene dine blir gode! Hehe... :ler: (tenke litt koffert...? NEEEEEEEEEIDA!)

Ha en strålende fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi :ler:

De ble kjempegode! Anbefales! Eneste at de ble litt lave. Jeg har sikkert 2litersformer og ikke 1,5 l som det stod. Har ikke målt.

Jeg fikk så lite søvn i natt at jeg var supertrøtt på jobben i dag... Var hos ei venninne i går, og det var så koselig at jeg ble der til ganske seint. Orket ikke å gå ned i kantina med de andre på jobben, så jeg bare satt ute i sola alene. Godt, også. Trenger og være alene i blant, liksom. Men i kveld skal jeg legges kl. 22. Så det så. Så satser vi på en god dag på jobb i morgen. Og så er det helg! Wohoi! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg i helga!

Det er slitsomt med smalltalk, men som regel er det mer at folk er sjenerte enn uinteresserte som gjør det vanskelig tror nå jeg. Jeg har en jobb der relasjonsbygging er viktig, og det er utrolig hvor langt jeg kommer med helt banale ting. Været, planer for helga, planer for sommeren, spørsmål om ungene deres, fortelle om ting jeg har opplevd/gjort i det siste... Det gjelder bare å slutte å være selvkritisk og tro at alt en sier må være så himla intelligent! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg til dere, også!! :klem:

Nå er livet herlig! Har vært på stranda i hele dag og grillet og solt oss med en kamerat. Kakaomannen badet til og med!! :ler:

Jeg har bestemt meg for å se mer optimistisk på ting framover. Kakaomannen mente jeg var litt for alvorlig og grublende, og han har jo rett i det. Så typisk meg å lage problemer av alt. :sjenert:

Nå skal jeg dusje og bli med gutta på byn. Jeg er nesten aldri på byn, men kjekt en gang i blant. Nå er det sikkert 2-3 måneder siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bading nå høres i grunnen ganske så kaldt ut! Brrrr!

Hadde dere en fin bytur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...