Gå til innhold

Frisøren ødela håret mitt..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke nødvendigvis. Men det er ikke en quickfix. Det sees resultater etter noen måneder. 
Det ér dog mennesker som har mistet MYE hår pga Hair Luxious så ha det i bakhodet, Ts, at det varierer fra person til person.

Anonymkode: 5cb68...fa2

Man ser "resultater" etter noen måneder uansett. Hår vokser av seg selv. Vitaminer vil ikke ha noen funksjon med mindre man har for lite fra før, og hvis det er tilfellet kan det ordnes med riktig kosthold og/eller vanlige vitaminer som ikke koster skjorta. Det er ingenting magisk med "hårvitaminer", overflødige vannløselige vitaminer skylles ut i urinen og det har null hensikt å innta mer enn nødvendig. Igjen: bortkastede penger. 

TS, spis sunt, beveg deg, få nok søvn. En sunn kropp kan prioritere å gro hår. Dersom du har mangler kan det gjøre at håret vokser saktere. Men hvor raskt håret vokser optimalt sett er genetisk betinget og det er ingenting man kan gjøre for å få det til å vokse fortere enn det. 

Anonymkode: 0e70a...769

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere må slutte å tro på slikt..

Det at influensere som har håret fullt av hair extensions som markedsfører for dette, sier jo ALT. Det er fake, fake FAKEEEEE

Anonymkode: 8fd45...798

Det virker i hvert fall som faen på mitt hår! 

 

Anonymkode: e20dc...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Sorry. Men håret ditt er 10-15 cm kortere enn du ideelt sett skulle ønske?

Du vet at i dette landet sitter det jenter som i dag startet å miste alt håret om følge av cellegift.

Perspektiver. Det vil gi deg et lettere liv om du tenker litt over hva du skal velge å sørge over.

Anonymkode: 5cf82...28f

Whataboutism. Man må slutte med å sammenligne med det ekstreme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Sorry. Men håret ditt er 10-15 cm kortere enn du ideelt sett skulle ønske?

Du vet at i dette landet sitter det jenter som i dag startet å miste alt håret om følge av cellegift.

Perspektiver. Det vil gi deg et lettere liv om du tenker litt over hva du skal velge å sørge over.

Anonymkode: 5cf82...28f

Perspektiver... 

Så man skal ikke kunne klage på noe som helst da, fordi det alltid er noen som har det verre? 

Er da ikke synd på jenter som mister alt håret sitt i cellegift, tenk på de som cellegift ikke virker på da, det er enda verre. Da skal man være glad man mister bare håret og ikke livet. 

Anonymkode: e20dc...6bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kjøp Hair Luxious på apoteket 👌Det er en vitminmix som gir boost til hår og negler. Håret vokser fortere og blir sunnere. 

Anonymkode: 3d19f...fff

Bare tøys og fanteri.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kjøp Hair Luxious på apoteket 👌Det er en vitminmix som gir boost til hår og negler. Håret vokser fortere og blir sunnere. 

Anonymkode: 3d19f...fff

Det fungerer ikke i det hele tatt, bare humbug. 

Anonymkode: ef823...81b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Var hos frisøren idag, ble anbefalt denne frisøren av en bekjent. Jeg pleier å klippe meg det samme hver gang, litt i tuppene og gradert foran, viste til og med bilde. Hadde hår ned til brystene.. dro derifra og kom hjem og så at den ene siden var lenger enn den andre, drar ned igjen for at hun skal fikse opp i det, og fra der fucka alt seg opp.. hun sa til meg etter at hun fucka opp at hun ikke visste hvordan hun skulle ordne opp igjen🥲 jeg begynte å grine i frisørstolen og hun beklaga seg, drar derifra, fikk heldigvis pengene tilbake og drar til en annen frisør som fikser opp i detta. Nå har jeg hår til skuldrene.. dette var virkelig frisøren fra helvette og jeg kan ikke forstå at noen kan kalle seg frisør når du selv ikke klarer å ordne opp i det du har gjort feil. Hun hadde vært selvstendig frisør i 10 år. Skulle tro hun kunne klippe hår, men nei..har grini i hele dag og ja jeg vet det vokser ut igjen men har spart i så mange år.. så dette var veldig lite gøy.. noe som hjelper for og få håret til å vokse fortere? Tar imot tips takk ❤️

Anonymkode: 3d4ce...627

Derfor klipper jeg selv, stoler ikke på frisører lengre  

Anonymkode: d547c...1f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FAST hårshampoo og balsam. Det fungerer faktisk til å speede opp prosessen.

Anonymkode: 9f44c...528

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

FAST hårshampoo og balsam. Det fungerer faktisk til å speede opp prosessen.

Anonymkode: 9f44c...528

Nei, det gjør det ikke. Altså. Hvordan skulle en shampo gjort det? Balsam skal ikke i hodebunnen en gang. 

Anonymkode: 0e70a...769

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Bortkastede penger. 

Anonymkode: 0e70a...769

De stoppet hårtapet mitt etter å gomla i meg en boks(stressutløst).

Anonymkode: 4090c...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle stusse håret for en uke siden. Har hår til skuldrene. Så når jeg kom hjem at hun hadde klippet det opp ganske mye på ene siden, men ikke den andre. Påpekte at jeg ikke ville ha det oppklipt. Klaget og fikk komme tilbake dagen etter for å rette det opp. Ble ganske mye kortere enn jeg hadde tenkt, men konkluderte med det ble ok. Man blir ganske oppgitt der og da og litt sånn "oppi det", men så minte jeg meg på at det faktisk bare er hår! Om noen måneder er det allerede flere cm lengre. 

Anonymkode: 2bef7...535

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...