Gå til innhold

Frisøren ødela håret mitt..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var hos frisøren idag, ble anbefalt denne frisøren av en bekjent. Jeg pleier å klippe meg det samme hver gang, litt i tuppene og gradert foran, viste til og med bilde. Hadde hår ned til brystene.. dro derifra og kom hjem og så at den ene siden var lenger enn den andre, drar ned igjen for at hun skal fikse opp i det, og fra der fucka alt seg opp.. hun sa til meg etter at hun fucka opp at hun ikke visste hvordan hun skulle ordne opp igjen🥲 jeg begynte å grine i frisørstolen og hun beklaga seg, drar derifra, fikk heldigvis pengene tilbake og drar til en annen frisør som fikser opp i detta. Nå har jeg hår til skuldrene.. dette var virkelig frisøren fra helvette og jeg kan ikke forstå at noen kan kalle seg frisør når du selv ikke klarer å ordne opp i det du har gjort feil. Hun hadde vært selvstendig frisør i 10 år. Skulle tro hun kunne klippe hår, men nei..har grini i hele dag og ja jeg vet det vokser ut igjen men har spart i så mange år.. så dette var veldig lite gøy.. noe som hjelper for og få håret til å vokse fortere? Tar imot tips takk ❤️

Anonymkode: 3d4ce...627

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry. Men håret ditt er 10-15 cm kortere enn du ideelt sett skulle ønske?

Du vet at i dette landet sitter det jenter som i dag startet å miste alt håret om følge av cellegift.

Perspektiver. Det vil gi deg et lettere liv om du tenker litt over hva du skal velge å sørge over.

Anonymkode: 5cf82...28f

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp Hair Luxious på apoteket 👌Det er en vitminmix som gir boost til hår og negler. Håret vokser fortere og blir sunnere. 

Anonymkode: 3d19f...fff

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ta tiden til hjelp. Men så du ikke hvor mye hun klipte?  Det er mye å klippe hår fra brystet til skuldrene 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare hår. Det vokser ut igjen 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 94e60...f72

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei uff så frustrerende og leit 🙁 har vært i samme situasjon før. Det føltes kjipt i noen dager, men du kan trøste deg med at nyklippet sveis «legger» seg etter et par uker, og da vil det føles bedre. da har du en halv cm mer, høres ikke mye ut, men ift at sveisen legger seg bedre og føles mer ok er jeg sikker på :) du får bare kjøre hestehale frem til da om du ikke føler deg komfortabel med kortere hår. Bruk en hårstrikk du liker, prøv ulike skiller med håret løst, test litt ut i speilet :) Var bra du fikk tilbake pengene ihvertfall, noen frisører vil ikke innrømme når de gjør feil engang.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

marsvin skrev (9 minutter siden):

nei uff så frustrerende og leit 🙁 har vært i samme situasjon før. Det føltes kjipt i noen dager, men du kan trøste deg med at nyklippet sveis «legger» seg etter et par uker, og da vil det føles bedre. da har du en halv cm mer, høres ikke mye ut, men ift at sveisen legger seg bedre og føles mer ok er jeg sikker på :) du får bare kjøre hestehale frem til da om du ikke føler deg komfortabel med kortere hår. Bruk en hårstrikk du liker, prøv ulike skiller med håret løst, test litt ut i speilet :) Var bra du fikk tilbake pengene ihvertfall, noen frisører vil ikke innrømme når de gjør feil engang.

Tusen takk for hyggelig svar ❤️ 

Anonymkode: 3d4ce...627

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (13 minutter siden):

Bare ta tiden til hjelp. Men så du ikke hvor mye hun klipte?  Det er mye å klippe hår fra brystet til skuldrene 

Jo men for å fikse opp i skaden, så måtte den andre frisøren klippe det så da ble det kortere :/

Anonymkode: 3d4ce...627

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kjøp Hair Luxious på apoteket 👌Det er en vitminmix som gir boost til hår og negler. Håret vokser fortere og blir sunnere. 

Anonymkode: 3d19f...fff

Tusen takk for svar❤️

Anonymkode: 3d4ce...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo men for å fikse opp i skaden, så måtte den andre frisøren klippe det så da ble det kortere 😕

Anonymkode: 3d4ce...627

10-15 cm kortere? Hvordan kan det ha vært så skakt? 
 

Jeg hadde krevet at frisøren også dekket utgiftene til ny frisør og et par produkter som plaster på såret.

Anonymkode: 8f38d...984

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være frekk. Men tittelen blir litt vel dramatisk for hva som egentlig hendte.  Det vokser ut! 

Anonymkode: aa40c...c16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Kjøp Hair Luxious på apoteket 👌Det er en vitminmix som gir boost til hår og negler. Håret vokser fortere og blir sunnere. 

Anonymkode: 3d19f...fff

Bortkastede penger. 

Anonymkode: 0e70a...769

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håret ditt har ikke blitt ødelagt, det har blitt kortere. Det vokser ut igjen. 
Etter overskriften å dømme trodde jeg du hadde stripet det og håret var svidd av til hodebunnen. 

Anonymkode: 86cda...b99

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Bortkastede penger. 

Anonymkode: 0e70a...769

Ikke nødvendigvis. Men det er ikke en quickfix. Det sees resultater etter noen måneder. 
Det ér dog mennesker som har mistet MYE hår pga Hair Luxious så ha det i bakhodet, Ts, at det varierer fra person til person.

Anonymkode: 5cb68...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke nødvendigvis. Men det er ikke en quickfix. Det sees resultater etter noen måneder. 
Det ér dog mennesker som har mistet MYE hår pga Hair Luxious så ha det i bakhodet, Ts, at det varierer fra person til person.

Anonymkode: 5cb68...fa2

Hørtes ut som et knallråd da 😑

Anonymkode: 86cda...b99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 hours ago, AnonymBruker said:

Kjøp Hair Luxious på apoteket 👌Det er en vitminmix som gir boost til hår og negler. Håret vokser fortere og blir sunnere. 

Anonymkode: 3d19f...fff

Dere må slutte å tro på slikt..

Det at influensere som har håret fullt av hair extensions som markedsfører for dette, sier jo ALT. Det er fake, fake FAKEEEEE

Anonymkode: 8fd45...798

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Sorry. Men håret ditt er 10-15 cm kortere enn du ideelt sett skulle ønske?

Du vet at i dette landet sitter det jenter som i dag startet å miste alt håret om følge av cellegift.

Perspektiver. Det vil gi deg et lettere liv om du tenker litt over hva du skal velge å sørge over.

Anonymkode: 5cf82...28f

Å herregud så usympatisk du er. Skjerpings!

Anonymkode: 332cc...ea8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår dette er surt. Så må vi huske at det å si at hår bare er hår og der vokser ut igjen, er lett for mange av oss men slett ikke alle. For noen er håret det eneste man er nogen lunde fornøyd med og man er stolt av å ha spart og at der er langt.

Noe lignende skjedde meg ts. Det jeg gjorde etter frustrasjonen hadde lagt seg, var å akseptere at skaden allerede hadde skjedd. Håret hadde blitt bwtraktelig myr kortere enn jeg hadde ønsket. MEN det fine var at det var blitt kutter såpass kort at det som var igjen var 100% friskt hår. Det ble en fin start mtp å ta ekstra godt vare på det. Kjøpe inn gode kurer, vaske det litt sjeldnere, gå på YouTube å finne masse tips om hvordan style og krølle det uten å utsette håret fot varme osv. Er så sykt mange bra videoer på youtube om hvordan style kort hår eller skulderlangt. 

Jeg ga rett og slett håret en ny start og nå er det sunnere enn noen sinne :) og så går månedene og årstidene fort og plutselig har det blitt ganske langt igjen. 

Anonymkode: b480a...934

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hår til korsryggen, ble gravid og begynte å miste sinnsykt mye hår etterhvert så bestemte meg for å klippe det til litt over skulderen. Dette er rundt fire år siden og nå er håret mitt straks ned til korsryggen igjen ☺️ hår vokser ut igjen, ta vare på det, plei det. Det er veldig kjipt når det ikke var sånn du ønsket det, men sjekk ut frisyrer du kan gjøre for kort/halvlangt hår, kanskje du blir å like det etterhvert☺️

Anonymkode: 1cf73...377

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...