Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...


Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Å, så spennende! Endelig er det noe på gang.

Pass på å spise og hvile masse, kanskje ta deg et varmt bad om du har badekar?

Lykke til, håper du får en kjempfin fødselsopplevelse.

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til! :hoppe:

Og bruk tida fram mot du får skikkelig vonde rier til å slappe av mest mulig. Lurt å spare på kreftene!

Eg var så redd for at riene skulle stoppe opp, så eg gjekk og trava på stovegolvet i timesvis. Angra skikkelig på at eg ikkje heller benytta tida til å slappe av.

I morgon på denne tida har du heilt sikkert ein liten baby utanfor magen og har allerede gløymt kor drittlei du var av å vere gravid :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger jo med, i kulissene...litt hver dag ;)

Det har vært veldig spennende, og jeg har blitt veldig utålmodig både på mine(!) og dine vegne. Lengter etter å virkelig vente på at det kan skje når som helst, selv om det høres utrolig slitsomt ut å gå over tiden med plager :klem:

Jeg håper virkelig at det skjer mer og mer nå!

Og så er det virkelig på tide å si LYKKE TIL med fødsel!!! :tommel::hjerter: :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode råd og ønsker! :klem:

Går ganske så rolig for seg, har sovet noen timer periodevis. Riene er varierende både i lengde og hyppighet. Men de er der. Våkner av dem noen ganger, men har også sovet en time uten å merke noe. Men i våken tilstand kan de komme hvert tiende minutt.. Underlige greier. :)

Men det har nå pågått siden tidlig i morges, og jeg regner da med at det fortsetter :)

Og babyen styrer på inni magen, men er litt av og på h*n også. Tror h*n og sparer på kreftene innimellom. :)

Dårlig matlyst, det er litt kjipt... Ingenting smaker.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: Endelig vennen min, endelig!

Tenk nå er det ikke lenge før vidunderet ligger og titter opp på mammaen og pappaen sin :legrine:

Ååååå som jeg kommer til å gå og tenke på deg nå.

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

De varer 30-50 sek.

De kommer tettere, mellom 5-10 min.

De er mye sterkere og mye vondere, kjenner dem godt i korsrygg, "mensområdet" (der jeg pleier å kjenne menssmerter) og nedover lårene.

Au..

Sambo har plugget i motorvarmeren på bilen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kjempe spennede vennen min :)

I løpet av natta så er jeg sikker på at du er blitt mamma :legrine:

gleder meg til å oppdatere her inne, og jeg kommer garantert til å være våken i natt :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: SÅ SPENNENDE EPONA!!!!! :hoppe:

Nå begynner ting virkelig å skje her!! Håper jeg klarer å holde meg våken en stund utover kvelden så jeg får oppdatere meg.... :sjenert::ler:

LYKKE TIL VENNEN!!!! Tenker masse på deg nå!! :klem::legrine: Tenk, ganske så snart...om få TIMER er du endelig MAMMA!!! :hjerter_rundt::hjerter: Fantastisk!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...