Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...


Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en nydelig vinterdag vi har! Håper du nyter den, hvis du da ikke har helt andre ting fore... :sjarmor: Det hadde vært strålende hvis legen har rett, og du allerede har 3-4 cm åpning. Tenk for en knallstart når det først setter i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk for roping og lokking, ingenting hjelper... :sjenert:

Tur i tung snø i går kveld - nix... Kynnere, ingenting mer.

Sovet bra i natt. Alt normalt. Blir GAL snart. I går var jeg full av sinne, vasket opp og styrte fælt, kunne knust noe, hadde nesten lyst å slå noen... :rodme: Var så frustrert og sint... :sur:

Babyen har det fint! :hjerte: Får være glad for det i hvertfall! :legrine: Og neste helg, da har vi nok baby!!! :hjerter_rundt::hjerter::babysmokk::hoppe:

Blir lite innom her i dag, bare så dere vet det!

41+5... :sjenert:

4 dager til overtidstimen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert frustrerende at ingen ting hjelper når det gjelder å få lille knøttet ut ja.. men tydeligvis så stortrives han/ hun i magen din da iallfall..

men uansett som du sier... NESTE helg så er du nok garantert mamma :legrine::legrine: så nyyyyt denne siste helga som en familie på to, for neste helg så er dere en familie på tre :legrine:

og jeg gleder meg så masse til å dra på barselsbesøk :legrine::)

Glad i deg vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Næmmen, har ikke nurket kommet seg ut i verden enda?!?! Sender over en diiiger dose med fødevibber til deg.

Skjønner veldig godt at du er utolmodig og lei nå, men snart, snart har du verdens beste nurk i armene, og de siste fæle ventedagene er nok glemt fort som bare det da!

Jeg misunner deg ikke å måtte vente og vente, men jeg må si jeg misunner deg opplevelsen du snart skal få, det er helt fantastisk!!

Stor klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...