bizzy Skrevet 3. november 2006 #2241 Del Skrevet 3. november 2006 Heisann!!! Da var jeg våken sammen med deg i natt Skulle bodd nærmere så kunne du ha kommet på nattvisitt! For her var det nemlig en liten gutt som var allt annet enn trøtt Tenkte masse på deg da jeg satt og prøvde å følge med på hva jørgen gjorde i natt! Håper du får en fin dag i dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. november 2006 #2242 Del Skrevet 3. november 2006 God tur på kontroll. Tipper kroppen seirer over naturen og at gullet finner veien ut i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. november 2006 #2243 Del Skrevet 3. november 2006 Lykke til i dag, Epona! Haaper at blodtrykket ikke har steget. Er jo saa kort tid igjen naa, saa jeg synes virkelig du skal slippe pre-eklampsi! Haaper du faar en fin helg og klarer aa slappe av til babyen melder sin ankomst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. november 2006 #2244 Del Skrevet 3. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. november 2006 #2245 Del Skrevet 3. november 2006 Håpar alt gjekk bra på kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. november 2006 #2246 Del Skrevet 3. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #2247 Del Skrevet 3. november 2006 Håper den lille kommer snart! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. november 2006 #2248 Del Skrevet 3. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 3. november 2006 #2249 Del Skrevet 3. november 2006 Håper du får en koselig fredagskveld vennen min Jeg tipper det skjer noe i løpet av helga jeg..Har liksom den følelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. november 2006 #2250 Del Skrevet 3. november 2006 Tenker masse på deg vennne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 3. november 2006 #2251 Del Skrevet 3. november 2006 Heihei! Alt vel på kontroll i dag! BT var sunket til 123/86, og ikke protein i urin i dag, så ingen preeklampsi heldigvis! Legen mente forresten at knivstikkene kunne være modningssmerter, og at for alt vi visste kune jeg traske rundt med åpning på 3-4 cm nå. Men det vet vi jo ikke. Oppløftende tanke i hvertfall! Legen mente at babyen ville komme av seg selv snart, uten at jeg måtte settes i gang. Tar i mot alle positive tanker jeg kan få jeg! Fikk time i posten i dag, til overtidskontroll 9/11. Først til jordmor, så lege. Håper veldig at babyen kommer ut selv før den tid, og at vi slipper den timen der. I morgen er det i vertfall menstermin. Hadde passet veldig fint med fødsel i helgen Eller, var det da jeg skulle si at det hadde passet dårlig kanskje, så sjansene øker? Har hatt besøk av bestisen min idag, ikke sett hverandre siden i sommer, og hun har aldri vært her hos oss før så det var bare kjempekoselig! Hadde håpet at hun skulle få se babyen også da, men sånn gikk det ikke. Og i sted ringte mamma og stod i en butikk og lurte på om vi ville ha sånn farge eller sånn farge på et ullteppe til babyen som hun stod med. Hadde visst funnet et skikkelig dyrt og fint et.. Hun er nå søt da! Nedpress og knivstikk i dag også. Litt roligere baby i dag enn i går, men h*n var veldig aktiv i går. Jeg er litt småuggen i dga, så det kan ha noe å si. Sår hals og slapp, ellers ok. Nå tror jeg jeg skal legge meg på sofaen. Denne dagen har også gått i ett, så nå må jeg roe ned.. Takk for alle hilsener, får svare hver enkelt etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 3. november 2006 #2252 Del Skrevet 3. november 2006 innom for å gi deg en ))))))))))))))))))))FØDEVIBBER(((((((((((((((((((((((( ))))))))))))))))))))FØDEVIBBER(((((((((((((((((((((((( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 3. november 2006 #2253 Del Skrevet 3. november 2006 Håper du får en rolig og fin fredagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. november 2006 #2254 Del Skrevet 3. november 2006 Tenk før du vet ordet av det så er vidunderet der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2006 #2255 Del Skrevet 3. november 2006 En riktig god helg ønskes deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. november 2006 #2256 Del Skrevet 3. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. november 2006 #2257 Del Skrevet 3. november 2006 Håper du får en rolig og fin fredagskveld. ← Håper vi ikke på det motsatte da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. november 2006 #2258 Del Skrevet 3. november 2006 Innom og sjekker.. Ønsker deg en fin helg med fødsel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. november 2006 #2259 Del Skrevet 3. november 2006 Håper vi ikke på det motsatte da?? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 4. november 2006 #2260 Del Skrevet 4. november 2006 Må le litt av dere! JA vi ønsker oss en helg med vondter og fødsel! Tror dere må rope det høyt så babyen skjønner at h*n skal ut! Takk for fødevibber, håper de hjelper! Normal natt, normal morgen, intet å melde herfra Dvs - jeg har sovet som en stein i natt, og bare vært oppe på do en gang. Var sliten etter i går.. Våknet litt før syv og stod opp. Litt gruggen i halsen og snufsen i dag også kjenner jeg, ellers ganske grei form. Foreløpig Menstermin i dag! Men 41+4 etter ultralydtermin. Og babyen har fem dager til på seg før jeg vurderes for igangsetting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg