Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...

Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, forstår godt at du har nye vonde tanker nå! Det kan ikke være greit å gå sånn å vente i uke etter uke.

Snakket med Svigermor igår, og hun sa hun håpte for min del at jeg slapp å gå lenge over tida, for det er så slitsomt!

Forstår godt at moren din gjerne vil planlegge, men akkurat dette med fødsel planlegges faktisk av noen dere ikke får snakket med.

Det er hvertfall kortere tid til for hver dag som går nå! Uansett når det skjer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Skjønner så godt vennen min :klem:

Da er jeg endelig på nett og kommer til å følge med her inne ;)

Lykke til med startefødsels aktiviteter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undertittlen på dagboken din blir vel litt feil nå da.. :sjenert:

I dag er det jo rene påskestemningen her, så kanskje du må forte deg å føde før vinteren forsvinner igjen? :ler:

Lykke til - når knøttet finner det for godt å hilse på livet utenfor mors mage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag trodde faktiskt att du var upptagen med att föda jag - så är du här än! Och jag som skyndade mig på för att föda ;)

Tröstar dig med att detfaktiskt inte är långt kvar, det närmar sig för var dag som går.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst til å krype igjennom data'n for å gi deg en KJEMPE :klem: akkurat nå!!

Tenker masse på deg, og sender støttende tanker i massevis! (bare sånn at du vet det!! :ler: )

Kjempespent på dine vegne...og skulle gjerne sagt at jeg skjønner frustrasjonen og utålmodigheten men det gjør jeg jo egentlig ikke.. ;) (kan jo ikke uttale meg før jeg har vært i samme situasjon! :ler: ), men jeg vet jo bittelitt om å måtte vente tålmodig på noe godt...og det er utrolig vanskelig! enklere blir det heller ikke av alle som maser utålmodig og skal gjøre alt godt med forståelsesfulle kommentarer! Vi får bare tenke at det er litt misforstått omsorg vennen! Stå på, du er snart i mål! TENKER PÅ DEG!! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iss: Menstermin er på lørdag, 4/11. Kan godt være babyen venter på den ja. Håper det! :)

Meta: Takk for klemmer :klem:

Pi@: Tenker på deg også :klem:

Susan SH: Jeg skjønner også at mamma ville planlegge litt, men det er ikke så lett å bestille fødsel nei :)

Bizzy: Hurra, endelig er du på nett igjen! Takk for prat på msn! :klem: Gleder meg VELDIG til barselvisitt!! :hoppe:

Toblerone: Ja, du har igrunnen rett i det med undertittelen, men arg - den får stå.. Babyen min vet ikke forskjell på oktober og november enda, nemlig! Du får si i fra du, til babyen, at h*n skal skynde seg mens snøen er her! Utrolig fint i dag!!! Gnistrende flott vintervær! :smilorange:

Skytte: Ja, jeg skal gjøre min plikt og holde ut! :ler:

Charmina: Takk for klemmer og kos, min trofaste venn! :blomst:

Cappocino: Er det da det skjer..? Venter besøk av bestisen min i morgen, så det blir gjerne avlyst det da! :ler: Jeg skal holde ut! :Nikke: Er jo ikke annet å gjøre!

Er i en merkelig form i dag, skikkelig overtrøtt.. Har ikke sovet i dag heller, men lå på sofaen og slappet av i en tyve minuitters tid etter middag. Har hatt lette migreneaura-perioder, men de har gått av og på liksom. Ellers har jeg holdt det gående i hele dag, siden i morges. Er helt surrete i hodet akkurat nå, så her kommer stikkordsversjonen av hva jeg har gjort idag (veeeldig spennende):

- fått ny mobil i posten :danse: Det er kombinert bursdagsgave og fødselsgave fra sambo, og så har jeg betalt litt selv også for den var veldig dyr... Så nå får jeg vel se å føde snart så jeg fortjener den, hihi. Han mente jeg fortjente den uavhengiog av både fødsel og bursdag da :hjerte: Så den nye mobilen har tatt en del tid idag, veldig gøy å gjøre seg kjent med den. I love ny mobil! :sjarmor:

- ryddet kjøkkenet

- handlet med sambo

- bakt sjokoladekake og delt opp og fryst ned, til barselvisitter

- lagt sammen og på plass klær

- vasket to maskiner, men ikke hengt opp enda

- skravlet på msn

- avtalt besøk i morgen av bestis som er på tur på disse trakter :hoppe:

Hmm, så så lite ut til å ha fylt hele denne lange dagen, må ha gjort mer :klø:

Ellers har Knøttet vært superaktiv inni magen, ihvertfall i forhold til å trykke i bekkenet mitt. :) Har hatt ekstremt mye nedpress og skikkelig, skikkelig vonde knivstikk oppi skjeden. Så mye har det vel aldri vært på en og samme dag før. Men det betyr nok lite, annet enn at jeg håper det mykner og modner livmorhalsen ;)

I morgen er det ny blodtrykks- og urinkontroll hos legen. Håper det er stabilt og ikke har steget... I såfall er jeg farlig nær preeklampsi.. Definisjonen er visst blodtrykk over 140/90 + protein i urin. På mandag hadde jeg blodtrykk på 127/95 og protein i urinen... :sjenert: Så jeg ligger på vippen. Er veldig spent på morgendagen med andre ord.

Nå skal jeg lese litt her på KG, blir neppe mer skriving i dag, er helt surrete.. Trenger egentlig søvn. Er svimmel og overtrøtt og er i en sånn modus at jeg kan holde det gående til jeg stuper... Ikke særlig bra, og veldig vanskelig å roe seg ned fra.

Ha en fin kveld, dere som måtte stikke innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der hadde Furstina og Madden vært inom også!

Furstina: Gratulerer med Louvisa!! :babyjente: Så fort det gikk! :legrine: Men måtte du la meg bli igjen til slutt da.. :sjenert: Du kunne ventet! :ler: Gratulerer igjen, og nyyyyt ditt lille nurk! Gleder meg til det blir min tur!

Madden: Du vet nok mye om lang venting på gode ting ja, om enn på andre måter. Takk fro at du tenker på meg og følger med, det setter jeg pris på! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du slipper å dra på den legetimen.

God :klem: til deg. :hoppe: for skikkelige "knivstikk" oppover skjeden, kroppen din vet å modne seg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det jo virkelig blitt vinter! Håper du enten får en veldig trivelig dag med besitis-besøk, eller at du ikke får tid til å ha besøk i det hele tatt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pondusa: Hvis nedpress og knivstikk er modning, så har kroppen og babyen drevet med det i mangfoldige uker nå! Jeg må da være smørmyk i livmorhalsen snart! :ler: I går var det veldig mye som sagt, mye mer enn jeg før har hatt på en og samme dag. Men skjedde det noe.. Nei... :sjenert:

Charmina:

Inkognito Charmina

Haha! :ler: Skjønte nok det var deg! :ler:

Linn3c: :klem:

Meta: :klem:

God morgen :) Natten har forløpt helt normalt... Våknet utpå natten og var lys våken fra 3 til nærmere 5, da stod jeg opp og spiste litt og drakk varm melk (med oboy, hehe). Sovnet til slutt da jeg la meg igjen.

Nå er jeg oppe, og er forkjølet og sår i halsen (igjen!!! :sur: ). Idag blir det avslapping først, så legetime, og så besøk av bestisen min!!! :hoppe: Det gleder jeg meg til! Og så blir det vel en tur innom her igjen også tenker jeg :)

41+3... :sjenert:

En dag til menstermin :) Kanskje naturen vinner over vitenskapen likevel! :sjarmor:

Endret av Epona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...