Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...

Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er det noe i gjære! :overrasket: Om ikke det skjer så mye i dag så er det i hvertfall så smått begynt!!!

Det kommer slim med blod i!! :hoppe: Og mensmurring! :hoppe: Og vonde sammentrekninger! :hoppe:

Våknet litt før seks i dag, og hadde skikkelig mageknip, og da mener jeg skikkelig. Husker jeg har våknet noen ganger i natt av det samme, omtrent våknet av at jeg sa au, men har sovnet igjen for jeg har vært så trøtt. Men da jeg virkelig våknet i dag, stod jeg opp og fant meg litt frukt og litt drikke, for mat pleier å få systemet litt i gang. Og det hjalp også i dag (beklager detaljene...). Men vondtene gav seg ikke, det var en salig blanding av mageknip og type menssmerter. og da jeg la meg på sofaen kom det etter en stund et kraftig tak i både korsrygg og "mensområdet". Gikk på do igjen, men uten å få noe til.

Men på do oppdaget jeg også slim med litt blod i da jeg tørket meg! :hoppe:

Gikk inn til sambo, som snart skulle stå opp, og fortalte at ting er i gjære, og lå der en stund. Og hadde flere sammentrekninger med skikkelig tak både forran og bak, og som gjorde livmoren steinhard. Da skjønte jeg at dette er ikke bare mageknip nei! :sjarmor: (Men jeg har det også, selv om det letter for hvert "luftutslipp" - beklager igjen detaljene...)

Det har kommet noen flere sammentrekninger, men de er helt uregelmessige. Men de varer 20-30 sek sånn ca, og ingenting fjerner dem før de er ferdige. Så nå tror jeg at babyen har funnet ut at h*n er klar for verden!!! :hoppe:

Er alene hjemme nå, vi var enige om at sambo kunne dra på skolen, men han har mobilen foran seg hele tiden, og kommer hjem så snart jeg vil. Jeg tenkte å prøve å hvile meg litt, men nå er jeg litt giret også... :hoppe: Men det er sikkert lurt å spare på kreftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! Det skjer virkelig noe! :hoppe: :hoppe:

Så spennende! :)

Håper det ikke tar lange tida før Eponababyen er ute nå da!

Er nok fullmånen som påvirker deg, vet du! ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå :hoppe: Ble helt hyper jeg nå :hoppe: Dette er jo utrolig spennende! Snart kommer det en liten :babygutt: eller :babyjente: til dere :legrine:

Lykke lykke til med forestående fødsel :blomst::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hvilt litt, nå må jeg ha litt mat. Har ikke fått spist frokost på ordentlig vis enda, så jeg er en smule sulten. :)

Har (modnings?)rier som kommer ca hvert tiende-femtende minutt, varer ca 30 sek hver gang. Og det er kommet mer slim :rodme:

Og akkurat nå i dette øyeblikk fikk jeg migreneaura... :sjenert:

*spise i en fei og legge meg igjen ja...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende..Lykke til.

Min fødsel startet omtrent sånn, litt forsiktig på morgenen for å bli vondere og vondere og med usammenhengende rier....og på natta pang gikk vannet og 4 timer etter var Lukas født, 9 dager over. Og de dagene er helt glemt når det er igang, det lover jeg deg! :klem:

-ååå gled deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...