Gå til innhold

Hvordan er det mulig at posten tar så feil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min søster sendte pakke fra Berlin til oss i Bergen. Siste sporing var i New York. Posten i Tyskland skulle få sendt den tilbake. 

Pakken er tapt, med julegaver for 3000+ kroner i. Ingen forsikring fra den kanten.

Og, jepp, New York er ikke akkurat Bergen. 

Anonymkode: 32c66...051

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag var jeg på Tønsberg Postterminal og etterlyste pakken min der sjekket de opp alle systemer sjekka buret med pakker og der var det ingen pakken skulle ankommet Tønsberg 25.05.2023 så nå anser jeg den som tapt og frykter at noen langfingrede postansatte i Lørenskog har forsynt seg :( 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/2/2023 at 5:39 PM, Maskinfører said:

Idag var jeg på Tønsberg Postterminal og etterlyste pakken min der sjekket de opp alle systemer sjekka buret med pakker og der var det ingen pakken skulle ankommet Tønsberg 25.05.2023 så nå anser jeg den som tapt og frykter at noen langfingrede postansatte i Lørenskog har forsynt seg :( 
 

Det er ekstremt tvilsomt, den har nok heller blitt rotet bort og ligger ett eller annet sted på terminalen.

Anonymkode: 651f4...7e5

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ekstremt tvilsomt, den har nok heller blitt rotet bort og ligger ett eller annet sted på terminalen.

Anonymkode: 651f4...7e5

Det er mye mulig selv kjenner jeg en som bestilte ny mobil og fikk en nedslitt en fra Telenor mistenker noe har skjedd på terminalen og en gikk hjem fra jobb med ny mobil i 2004 ble det stjålet for 6 000 000,- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Maskinfører said:

Det er mye mulig selv kjenner jeg en som bestilte ny mobil og fikk en nedslitt en fra Telenor mistenker noe har skjedd på terminalen og en gikk hjem fra jobb med ny mobil i 2004 ble det stjålet for 6 000 000,- 

Det er ikke lett å stjele fra Postens terminaler (selv om det så klart hender)

Fra hvor ble det stjålet mobiler for 6 mill i 2004?

Anonymkode: 651f4...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke lett å stjele fra Postens terminaler (selv om det så klart hender)

Fra hvor ble det stjålet mobiler for 6 mill i 2004?

Anonymkode: 651f4...7e5

I 2004 var det stjålet pakker fra Terminal verdt 6 000 000,- noen år senere var det for 4 000 000,- det tipper jeg er ganske enkelt den terminalen på Lørenskog er veldig underbemannet virker det ut som da pakken ikke er videresendt en gang til tross for at Terminalen i Tønsberg sier de skulle hatt den i hende den 25 da Lørenskog visst nok videresendte den 23 Mai hvor er den da ? Han på terminalen i Tønsberg bekreftet ved og sjekke 2 systemer Terminalen på Lørenskog Stokke og Tønsberg til og med kjørelister ingen pakke er nevnt bortsett fra at den skulle vært i Tønsberg den 25 Mai  han visste meg tralla med postnummer til mitt hjemsted ingen pakker samt buret  de hadde mottatt fra  Lørenskog 2 Juni  ingen pakker til meg siste han sa da får du ikke noe på Mandag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.6.2023 den 9.03):

Min søster sendte pakke fra Berlin til oss i Bergen. Siste sporing var i New York. Posten i Tyskland skulle få sendt den tilbake. 

Pakken er tapt, med julegaver for 3000+ kroner i. Ingen forsikring fra den kanten.

Og, jepp, New York er ikke akkurat Bergen. 

Anonymkode: 32c66...051

Det er jo et sted som heter Bergen i New York…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er ikke lett å stjele fra Postens terminaler (selv om det så klart hender)

Fra hvor ble det stjålet mobiler for 6 mill i 2004?

Anonymkode: 651f4...7e5

På siden til Skruvat står det Bring Mail (Brev) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.5.2023 den 1.22):

Men hvordan vet at den ble levert inn til Lørenskog 23 mai når den er sendt som brev?

Anonymkode: 651f4...7e5

Hei den ble sendt som brev fikk den 4 Juni klokken 22:30 spørsmålet er hvordan den i appen kan stå som videresendt når den hadde blitt levert  i min onkels postkasse sikkert 25 Mai som postterminalen i Tønsberg sa  2 Juni ? dette er vel brev esken til Simmeringen måler bare 70X70 mm  ? og boble konvolutten 80x80mm ? 

IMG_20230604_230341_22.jpg

Endret av Maskinfører
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...