AnonymBruker Skrevet 28. mai #41 Del Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (På 26.5.2023 den 8.38): Kan ikke tenke meg noe verre enn hvis mannen min også skulle gått hjemme hver dag😅 greit nok at han har hjemmekontor av og til, men jeg hadde klikka om vi gikk oppå hverandre 24/7 Anonymkode: 45e4c...3d0 Vi elsker hverandres selskap å er sammen hele tiden. 😊 Anonymkode: 6c0f4...c66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #42 Del Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (På 26.5.2023 den 9.35): Mannen tjener for to personer, så jeg er heldig og kan våre hjemme med de små. Har 3 barn under 5. Foreløpig trives jeg godt med å være hjemme hvor jeg har mer enn nok å gjøre 😅 Når ungene er eldre vurderer jeg å finne meg en 50% stilling hvis jeg ser at jeg trenger å gjøre noe annet. Men foreløpig trives jeg. Det er ikke kjedelig å gå hjemme med små barn. Det er virkelig en fulltidsjobb og vel så det. Så får vi se hva tiden bringer. Anonymkode: d270f...d34 Jeg drømmer også om å være hjemme med mine 3 små barn. Har dessverre ikke økonomi til det. Anonymkode: da6f7...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #43 Del Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (På 26.5.2023 den 8.39): Jeg skjønner ikke hvorfor folk velger å ikke jobbe. Det er jo drit kjedelig å gå hjemme. Mulig det er bedre om man har nok penger til å reise hvor man vil når man vil og har god helse. Jeg hadde aldri valgt vekk jobb, om jeg ikke hadde blitt syk. Anonymkode: 1adec...d8d og du tror alle tenker som deg? Jeg elsker å være hjemme, det er der jeg trives best i hele verden. Godt å være der en føler seg trygg og har det bra. Anonymkode: 84de8...3ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå