Gå til innhold

Er det noen her som har valgt å ikke jobbe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 26.5.2023 den 8.38):

Kan ikke tenke meg noe verre enn hvis mannen min også skulle gått hjemme hver dag😅 greit nok at han har hjemmekontor av og til, men jeg hadde klikka om vi gikk oppå hverandre 24/7

Anonymkode: 45e4c...3d0

Vi elsker hverandres selskap å er sammen hele tiden. 😊

Anonymkode: 6c0f4...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 26.5.2023 den 9.35):

Mannen tjener for to personer, så jeg er heldig og kan våre hjemme med de små. Har 3 barn under 5. Foreløpig trives jeg godt med å være hjemme hvor jeg har mer enn nok å gjøre 😅

Når ungene er eldre vurderer jeg å finne meg en 50% stilling hvis jeg ser at jeg trenger å gjøre noe annet. Men foreløpig trives jeg. 

Det er ikke kjedelig å gå hjemme med små barn. Det er virkelig en fulltidsjobb og vel så det. Så får vi se hva tiden bringer. 

Anonymkode: d270f...d34

Jeg drømmer også om å være hjemme med mine 3 små barn. Har dessverre ikke økonomi til det. 

Anonymkode: da6f7...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.5.2023 den 8.39):

Jeg skjønner ikke hvorfor folk velger å ikke jobbe. Det er jo drit kjedelig å gå hjemme. Mulig det er bedre om man har nok penger til å reise hvor man vil når man vil og har god helse. 

Jeg hadde aldri valgt vekk jobb, om jeg ikke hadde blitt syk. 

Anonymkode: 1adec...d8d

og du tror alle tenker som deg? Jeg elsker å være hjemme, det er der jeg trives best i hele verden. Godt å være der en føler seg trygg og har det bra. 

Anonymkode: 84de8...3ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...