AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #81 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Smarte damer eksisterer ikke. Egoistiske kanskje, men ikke smarte. Med mindre du tenker at å pugge seg til en grad tilsvarer intelligens. Anonymkode: c0050...723 Misogyni i fri utfoldelse. Bra dere avslører dere selv. Anonymkode: 68213...f6e 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #82 Skrevet 30. mai 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Misogyni i fri utfoldelse. Bra dere avslører dere selv. Anonymkode: 68213...f6e Jeg mener pugging ikke gjør deg smart, uavhengig av kjønn. Men spesielt kvinner siden de kun veit å pugge eller imitere. Når de skal være originale eller tenke selv går det for det meste i kropp, skjønnhet eller mensen Anonymkode: c0050...723
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #83 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg mener pugging ikke gjør deg smart, uavhengig av kjønn. Men spesielt kvinner siden de kun veit å pugge eller imitere. Når de skal være originale eller tenke selv går det for det meste i kropp, skjønnhet eller mensen Anonymkode: c0050...723 Er ikke så smart du? Kanskje ikke lest så mange kvinnelige forfattere eller sett filmer av kvinnelige regissører? Jaja, lykke til i verden, finnes sikkert et brødhode som godtar deg som du er. Anonymkode: 68213...f6e
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #84 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg mener pugging ikke gjør deg smart, uavhengig av kjønn. Men spesielt kvinner siden de kun veit å pugge eller imitere. Når de skal være originale eller tenke selv går det for det meste i kropp, skjønnhet eller mensen Anonymkode: c0050...723 Hahaha Dette skal jeg bruke i et dikt Anonymkode: c82e1...18c 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #85 Skrevet 30. mai 2023 19 minutter siden, AnonymBruker said: Er ikke så smart du? Kanskje ikke lest så mange kvinnelige forfattere eller sett filmer av kvinnelige regissører? Jaja, lykke til i verden, finnes sikkert et brødhode som godtar deg som du er. Anonymkode: 68213...f6e Hvorfor det når de beste forfatterne eller regissører er menn 😂 Anonymkode: c0050...723
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #86 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor det når de beste forfatterne eller regissører er menn 😂 Anonymkode: c0050...723 Du har jo virkelig ikke peil. Tror kanskje du er så graverende enkel at selv den tetteste kvinne lukter lunta? Anonymkode: 68213...f6e
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #87 Skrevet 30. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Du har jo virkelig ikke peil. Tror kanskje du er så graverende enkel at selv den tetteste kvinne lukter lunta? Anonymkode: 68213...f6e Syns ikke du har så fint kvinnesyn selv som omtaler dine medsøstre som dumme. Anonymkode: c0050...723
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #88 Skrevet 30. mai 2023 Glemmer ikke min første date etter jeg ble singel. Bildene på Tinder var ekte og viste meg som jeg er nå på noen bilder, mens andre var noen år gamle. Jeg valgte nøye antrekk, ikke for pent, men likevel gjennomført og lekre sko. Ordnet hår og sminket meg. Daten min fortalte etter hvert som han ble varm i trøya at jeg ikke var som på bildene i det hele tatt. Ja, men det var jo MEG, sa jeg. Du er mye finere i virkeligheten og burde få en fotograf til å ta bilder av deg som du kan legge ut, sa han 😆 NOK om det. Poenget er at vi har en utstråling som ikke kommer fram på bilder, det skapes en kjemi i møtet mellom to mennesker. Og kroppsspråk utgjør en stor del av hvordan vi framstår i møtet også. På en første date kan vi være nervøse og ikke få vist fram hvem vi er. Anonymkode: bfbdf...7ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå