Gå til innhold

Mindre attraktiv mann vs kvinne

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Betyr det ligg?

Ja, det er den nye koden, etter at vi brukte opp Netflix og chill.  Han tar deg nok over kafébordet, hvis du spør pent.

Anonymkode: 8c015...905

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja, det er den nye koden, etter at vi brukte opp Netflix og chill.  Han tar deg nok over kafébordet, hvis du spør pent.

Tuller du?😅 jeg sa også at jeg måtte gå etter en time😅

Ts

Anonymkode: c82e1...18c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det høres veldig bra ut! Masse masse lykke til 🤞🤞 Husk å bruke litt mascara/ sminke om du føler deg vel med det, gjerne litt naturlig sminke. Bruke klær du føler deg vel i, og vær helt deg selv! ❤️ Har trua! Du er mer enn god nok! 

Anonymkode: 05c53...3d5

Han avlyste daten 😩

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Han avlyste daten 😩

Ts

Ånei! Hva var grunnen? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Han avlyste daten 😩

Ts

Værsågod neste! 

Bare kom deg videre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ånei! Hva var grunnen? 

Ingen grunn.. han bare skrev veldig seint i natt at han måtte dessverre avlyse. Ikke noe mer 😕

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Værsågod neste! 

Bare kom deg videre. 

Men han var så vilt kjekk...😂😂

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

litt rocka

Siden du er her inne og søker råd. Nå vet jeg ikke hvor viktig "stil" er for deg osv, men har du vurdert å kle deg litt annerledes/skifte "stil"?

Jeg ser bare i for min egen del og i min vennekrets at hvordan man kler seg betyr en del for interessen fra det motsatte kjønn. Det er tross alt en del av førsteinntrykket..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler det slik som TS, jeg er en kvinne som nærmer seg 40, og jeg er IKKE pen...

Jeg er snill og god tror jeg, er omtenksom, lager aldri drama, har en god jobb, er aktiv og har fritidsinteresser, blir godt likt av kollegaer og venner, tror jeg er lett å prate med. Men ingen menn har noen gang sett to ganger på meg. Jeg har vært i ett forhold, med en mann som gikk på NAV og hadde skikkelig dårlige tenner. Jeg var så desperat etter nærhet og intimitet at jeg følte at jeg måtte ta til takke, og han var snill mot meg. Men det var ingen attraksjon der, noen vei tror jeg, og det varte jo ikke i lengden.

Selv om slikt er veldig individuelt og vanskelig å kvantifisere, så tenker jeg at de fleste har en formening om ca hvor "pen" man er , og om andre mennesker man møter er mye mer fysisk attraktive enn man selv eller ikke. Jeg har aldri turt å flørte med eller innlede en relasjon med noen jeg anser som mye penere enn meg, da jeg har opplevd avvisning alt for ofte. Men selv blant de hvor jeg tenker jeg burde ha en sjanse, har jeg aldri merket noen interesse... 

Mens menn jeg antar jeg ville hatt en sjanse med, ikke ser ut til å ha noe særlig problem med å få seg dame. 
Men kanskje jeg bare er enda mindre attraktiv eller har mye dårligere utstråling enn jeg tror selv 😥 

Anonymkode: 0322a...30f

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler det slik som TS, jeg er en kvinne som nærmer seg 40, og jeg er IKKE pen...

Jeg er snill og god tror jeg, er omtenksom, lager aldri drama, har en god jobb, er aktiv og har fritidsinteresser, blir godt likt av kollegaer og venner, tror jeg er lett å prate med. Men ingen menn har noen gang sett to ganger på meg. Jeg har vært i ett forhold, med en mann som gikk på NAV og hadde skikkelig dårlige tenner. Jeg var så desperat etter nærhet og intimitet at jeg følte at jeg måtte ta til takke, og han var snill mot meg. Men det var ingen attraksjon der, noen vei tror jeg, og det varte jo ikke i lengden.

Selv om slikt er veldig individuelt og vanskelig å kvantifisere, så tenker jeg at de fleste har en formening om ca hvor "pen" man er , og om andre mennesker man møter er mye mer fysisk attraktive enn man selv eller ikke. Jeg har aldri turt å flørte med eller innlede en relasjon med noen jeg anser som mye penere enn meg, da jeg har opplevd avvisning alt for ofte. Men selv blant de hvor jeg tenker jeg burde ha en sjanse, har jeg aldri merket noen interesse... 

Mens menn jeg antar jeg ville hatt en sjanse med, ikke ser ut til å ha noe særlig problem med å få seg dame. 
Men kanskje jeg bare er enda mindre attraktiv eller har mye dårligere utstråling enn jeg tror selv 😥 

Anonymkode: 0322a...30f

Ts her

Kjenner meg så igjen. Har vært i ett forhold selv, riktignok med en veldig pen mann, men som slet mye psykisk. 

Og hvor ofte ser du kvinner som er sammen med noen som er penere enn dem? Jeg var riktignok det..og blir glad hver gang jeg ser det. Men føler det er veldig sjeldent! 

AnonymBruker
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror mennene som ikke havner i forhold, ender der pga personligheten sin, og ikke utseende. Det er veldig mange menn som har en personlighet som kvinner ikke syns er tiltrekkende. Utseende er det ikke så farlig med. 

Menn som ingen vil ha har altså dårlig personlighet og er slemme og det er deres egen skyld. Mens kvinner som er upopulære blant det motsatte kjønn er det synd på og det er ikke deres egen skyld. Ok...

6 hours ago, AnonymBruker said:

Menn som ikke har problem med å få dame er neppe stygge. Det er nok ofte sånn at de man er tiltrukket av og innbiller seg ikke andre synes er tiltrekkende, egentlig er ganske så tiltrekkende.

Anonymkode: 61036...d6c

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg tror mennene som ikke havner i forhold, ender der pga personligheten sin, og ikke utseende. Det er veldig mange menn som har en personlighet som kvinner ikke syns er tiltrekkende. Utseende er det ikke så farlig med. 

Jeg synes menn med pill råtten personlighet ofte får seg dame så lenge de er selvsikre og frempå. Til og med de som er frekke, blærete og generelt dårlig likt. Forholdene varer kanskje ikke livet ut, men på en eller annen måte får de seg dame.

De som sliter er de som har lav selvtillit og i tillegg er under middels attraktive.

Endret av Isambard
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har ikke filter, men bildene er ikke så veldig tydelige. Litt fra siden, osv. Og 3 av 4 bilder er sånn 3 år gamle... jeg så bedre ut for 3 år siden.

Jeg sveipet på kjekkasen fordi han så ut som han hadde bra personlighet ;) og en stil som ligner på min...litt rocka liksom. 

Ts

Du så bedre ut for 3 år siden men han skal møte deg fra nå, blir ikke det litt feil? Du er jo på en måte en catfish, og der kommer ikker til å vare om du skal lyve om ditt utseendet.

Anonymkode: 96410...3e6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke at det er noen konkurranse om å ha det verst eller best, men mitt inntrykk er at kvinner automatisk har langt bedre sjanser en menn. En gjennomsnittlig kvinne har gode muligheter i utgangspunktet, mens gjennomsnittsmannen må jobbe hardt for å i det hele tatt vurderes.

Jeg har fått skryt av kvinner for humoren min, og får ganske ofte høre at jeg oppfattes som omgjengelig og snill. Jeg er over 190 og har "alt på stell". Kjærlighetslivet? 1 kjæreste/sexpartner i noen få år, ellers ikke vært i nærheten. Jeg er i midten av 30-åra, så tiden burde jo vært til hjelp.

Anonymkode: 21040...80f

AnonymBruker
Skrevet

Utseendet har mer å si enn hva folk innrømmer. Har møtt mange hyggelig menn, men om de ikke har utseendet med seg blir det bom for min del.

Anonymkode: 2edf9...d73

AnonymBruker
Skrevet
Grandidosa83 skrev (7 timer siden):

Siden du er her inne og søker råd. Nå vet jeg ikke hvor viktig "stil" er for deg osv, men har du vurdert å kle deg litt annerledes/skifte "stil"?

Jeg ser bare i for min egen del og i min vennekrets at hvordan man kler seg betyr en del for interessen fra det motsatte kjønn. Det er tross alt en del av førsteinntrykket..

Ja, har tenkt på det. Vil gjerne uttrykke litt av min personlighet i stilen, for å bedre treffe noen jeg har noe til felles med. Men kjøper litt nye klær for tiden  fordi mange av klærne mine er stygge. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Ikke at det er noen konkurranse om å ha det verst eller best, men mitt inntrykk er at kvinner automatisk har langt bedre sjanser en menn. En gjennomsnittlig kvinne har gode muligheter i utgangspunktet, mens gjennomsnittsmannen må jobbe hardt for å i det hele tatt vurderes.

Jeg har fått skryt av kvinner for humoren min, og får ganske ofte høre at jeg oppfattes som omgjengelig og snill. Jeg er over 190 og har "alt på stell". Kjærlighetslivet? 1 kjæreste/sexpartner i noen få år, ellers ikke vært i nærheten. Jeg er i midten av 30-åra, så tiden burde jo vært til hjelp.

Anonymkode: 21040...80f

Det kan godt hende at flere kvinner får seg en partner, men poenget mitt i HI var at det menns utseende generelt er mindre viktig enn kvinners utseende. Så en mann som objektivt ser "stygg" ut, men har en tiltrekkende personlighet, dvs flørtende og selvsikker, tror jeg har større sjans for å treffe noen. Omgjengelig og snill er ikke nødvendigvis tiltrekkende, selv om det er fine egenskaper. Kvinner blir dratt mot noe annet når det gjelder romantikk. 

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du så bedre ut for 3 år siden men han skal møte deg fra nå, blir ikke det litt feil? Du er jo på en måte en catfish, og der kommer ikker til å vare om du skal lyve om ditt utseendet.

Anonymkode: 96410...3e6

Jo..men har ingen bilder av meg etter at jeg fikk barm (barnet er på alle bildene). Sånn seriøst...

Jeg prøver uansett å gå litt ned i vekt nå, tilbake til før graviditeten, og håper det hjelper litt på utseendet mitt. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.5.2023 den 18.53):

Skjønner at du kanskje føler det slik, men det er overhodet ikke sånn. For det første er det jo ganske mange flere menn enn kvinner, bare det gjør det veldig mye lettere for kvinner. For det andre er kvinner tross alt kresne.

Det er nesten utelukkende menn som forblir ukyssa livet ut.

Anonymkode: 61036...d6c

Det stemmer ikke. Jeg kjenner ganske mange kresne menn, og de fleste kvinner jeg kjenner er ikke kresne. 
Mange menn er dårligere sosialt, og de sliter med å få kjæreste. Men sånt kan trenes opp hvis man går inn for det. 

Anonymkode: 03e1f...7dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skrev at stilen din er "litt rocka". Det kan nok være at det har like mye med saken å gjøre som utseendet ditt. Når menn ser etter konemateriale så ønsker nok de fleste noen som har en mer klassisk feminin stil. For ordens skyld er dette selvsagt ikke ment som en kritikk av stilen din.

Anonymkode: d1fc1...4e0

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...