AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #61 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 26.5.2023 den 11.33): Men han var så vilt kjekk...😂😂 Ts Anonymkode: c82e1...18c 😂 Om denne tråden er seriøs tar jeg av meg hatten, trolling på høyt nivå! Anonymkode: 8be0b...504 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #62 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Angrer på at jeg svarte seriøst i forrige innlegg, du troller åpenbart. Du er mindre attraktiv selv, og velger "en skikkelig kjekk mann" til date? Det verste er at jeg ikke er 100% sikker på om dette er trolling eller seriøst.... Anonymkode: 8be0b...504 Hvorfor er det trolling? Man kan jo prøve seg på noen kjekke selv om man er mindre attraktiv sjøl? Nå var han sånn rocke-kjekk da, altså ikke barings på fjelltur kjekk. Men han avlyste altså, uten grunn. Så jeg fikk aldri møtt ham. Jeg har ikke så veldig tydelige bilder på tinder, så tipper ikke han spurte meg ut pga utseende, men heller pga profilen min. Ts Anonymkode: c82e1...18c
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #63 Skrevet 30. mai 2023 Intervence skrev (På 29.5.2023 den 2.08): Muligens du er for attraktiv? Mange menn verger seg til å ta initiativ til ei dame som ser ut som model. Husker ei barndomsvenninne som var veldig attraktiv var alene i mange år før det ble kjæreste på henne, og hun lurte lenge på hvorfor hun var den eneste som var singel så lenge som hun var av venninnene hennes. En annen ting er at... mange kvinner undervurderer utseendet sitt. Den rette kommer nok! Dette skulle jeg ønske var sant, haha. Men jeg er nok av kategorien mindre attraktiv. Ts Anonymkode: c82e1...18c
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #64 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 26.5.2023 den 20.00): Du skrev at stilen din er "litt rocka". Det kan nok være at det har like mye med saken å gjøre som utseendet ditt. Når menn ser etter konemateriale så ønsker nok de fleste noen som har en mer klassisk feminin stil. For ordens skyld er dette selvsagt ikke ment som en kritikk av stilen din. Anonymkode: d1fc1...4e0 Hun må være seg selv, og kle seg i den stilen hun liker. Når hun er litt rocka så vil hun helst ha en mann som er litt rocka også. Anonymkode: ad13c...d68
Gjest T-AA Skrevet 30. mai 2023 #65 Skrevet 30. mai 2023 On 5/25/2023 at 11:52 AM, AnonymBruker said: Jeg føler meg som en mindre attraktiv kvinne. Det er vedlig sjelden menn er interessert i meg som annet enn en venn. Men jeg føler jeg har en bra personlighet, har mange gode venner, er morsom, passelig selvsikker, osv. Men jeg er ikke kjærestemateriale, og det tror jeg er pga utseende mitt. Der føler jeg at u-attraktive menn har det lettere. Hvis en mann er morsom, selvsikker og har en god personlighet, så har han lett for å finne noen, selv om han ikke ser bra ut. Så min hypotese er at kvinner bryr seg mer om personlighet, og menn bryr seg mer om utseende. Dessverre for oss mindre attraktive kvinner. Anonymkode: c82e1...18c Menn kan kompensere med muskler, status, penger og evner generelt. Det er mindre viktig når en mann ser etter en kvinne. Dette er reptilhjernene som snakker til oss og skjærer gjennom håpløs moderne ideologi: Menn skal forsørge, kvinner skal føde. Da er det viktig at mannen faktisk har evner som gjør ham i stand til å forsørge, mens kvinnen først og fremst må være i stand til å vekke lyst i mannen. Så får man la SV prøve å vedta noe annet på Stortinget, bare å ønske lykke til. 😂
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #66 Skrevet 30. mai 2023 Jeg ser stadig vekk mindre pene damer i forhold, så tror ikke det er vanskeligere for damer egentlig. Men mange av mine kjekke kompiser har sjelden dame eller date. Så i Norge tror jeg damene er mer kresne på slike overfladiske ting. Anonymkode: 0b5f9...d08 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #67 Skrevet 30. mai 2023 T-AA skrev (1 time siden): Menn kan kompensere med muskler, status, penger og evner generelt. Det er mindre viktig når en mann ser etter en kvinne. Dette er reptilhjernene som snakker til oss og skjærer gjennom håpløs moderne ideologi: Menn skal forsørge, kvinner skal føde. Da er det viktig at mannen faktisk har evner som gjør ham i stand til å forsørge, mens kvinnen først og fremst må være i stand til å vekke lyst i mannen. Så får man la SV prøve å vedta noe annet på Stortinget, bare å ønske lykke til. 😂 For det første finnes ikke noen reptilhjerne, ei heller i metaforisk forstand: https://forskning.no/evolusjon-hjernen-psykologi/nei-du-har-ikke-en-reptilhjerne-inni-hjernen-din/2198440 For det andre er menn om dagen ganske udugelige, de klarer seg verken fysisk, akademisk eller mentalt, og jo dummere de er, jo mer konservative er de gjerne Det er et paradoks. Anonymkode: 68213...f6e 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #68 Skrevet 30. mai 2023 Tenker at man kommer langt med sjarm, flørt og utstråling. Sånn uansett utseende og kjønn. Om man ikke gjør noe for å 'put yourself out there' så er det vanskelig å finne noen uansett kjønn Anonymkode: 0c347...00f
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #69 Skrevet 30. mai 2023 Flere kvinner i Norge enn menn. Dating for men er veldig hardt for de fleste. Anonymkode: 0b914...575
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #70 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun må være seg selv, og kle seg i den stilen hun liker. Når hun er litt rocka så vil hun helst ha en mann som er litt rocka også. Anonymkode: ad13c...d68 Nettopp. Jeg har for eksempel forkjærlighet for tatoveringer og black metal. Jeg kommer aldri til å iføre meg blomstrete kjole med rysjer og oppsøke en Sondre Lerche-konsert. Anonymkode: 56e6a...37c
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #71 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Flere kvinner i Norge enn menn. Dating for men er veldig hardt for de fleste. Anonymkode: 0b914...575 Det er flere menn enn kvinner i Norge. Anonymkode: 56e6a...37c 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #72 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): For det første finnes ikke noen reptilhjerne, ei heller i metaforisk forstand: https://forskning.no/evolusjon-hjernen-psykologi/nei-du-har-ikke-en-reptilhjerne-inni-hjernen-din/2198440 For det andre er menn om dagen ganske udugelige, de klarer seg verken fysisk, akademisk eller mentalt, og jo dummere de er, jo mer konservative er de gjerne Det er et paradoks. Anonymkode: 68213...f6e Nettopp! Er det ikke rart? Jo mindre utdannet/dummere/mindre fysisk attraktiv en mann er, jo mer konservativ er han som regel. Har det noe med at disse mennene føler seg truet av selvstendige, suksessfulle og smarte kvinner, slik at de må ha en underdanig husmor å herse med for å ikke føle seg mislykket? Anonymkode: 56e6a...37c 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #73 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nettopp! Er det ikke rart? Jo mindre utdannet/dummere/mindre fysisk attraktiv en mann er, jo mer konservativ er han som regel. Har det noe med at disse mennene føler seg truet av selvstendige, suksessfulle og smarte kvinner, slik at de må ha en underdanig husmor å herse med for å ikke føle seg mislykket? Anonymkode: 56e6a...37c Jrg tror det har sammenheng med det, ja. Da jeg begynte å stille krav om minimum bachelor som utdanning, slapp jeg de typene der. Anonymkode: 68213...f6e 1
Gjest T-AA Skrevet 30. mai 2023 #74 Skrevet 30. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: For det første finnes ikke noen reptilhjerne, ei heller i metaforisk forstand: https://forskning.no/evolusjon-hjernen-psykologi/nei-du-har-ikke-en-reptilhjerne-inni-hjernen-din/2198440 For det andre er menn om dagen ganske udugelige, de klarer seg verken fysisk, akademisk eller mentalt, og jo dummere de er, jo mer konservative er de gjerne Det er et paradoks. Anonymkode: 68213...f6e Du har helt rett i at det er mange som faller gjennom og for oss som ikke gjør det så er det fantastisk! Å være singel i slutten av tyveårene i Oslo, der det bor masse single damer med høy utdanning som også ønsker en mann med høy utdanning er rett og slett fantastisk! Kommer alltid til å huske den tiden med glede 😁
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #75 Skrevet 30. mai 2023 T-AA skrev (10 minutter siden): Du har helt rett i at det er mange som faller gjennom og for oss som ikke gjør det så er det fantastisk! Å være singel i slutten av tyveårene i Oslo, der det bor masse single damer med høy utdanning som også ønsker en mann med høy utdanning er rett og slett fantastisk! Kommer alltid til å huske den tiden med glede 😁 Du har jo nettopp hevdet kvinners største fordel er fruktbarhet og menns er "forsørgerevne"? Hva skal du med smart dame da? Smarte damer skyr forøvrig incel-mannosfære-gutta son pesten, du ksn neppe hatt særlig hell med deg der😁? Forøvrig aldri vært borti en mann med bedre forsørgingsevne enn...meg. Anonymkode: 68213...f6e 2
Gjest T-AA Skrevet 30. mai 2023 #76 Skrevet 30. mai 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Du har jo nettopp hevdet kvinners største fordel er fruktbarhet og menns er "forsørgerevne"? Hva skal du med smart dame da? Smarte damer skyr forøvrig incel-mannosfære-gutta son pesten, du ksn neppe hatt særlig hell med deg der😁? Forøvrig aldri vært borti en mann med bedre forsørgingsevne enn...meg. Anonymkode: 68213...f6e Jeg forstår ikke helt poenget du prøver deg på her. Jeg forstår ikke hvorfor du drar inn «incels», men det er kanskje en konsekvens av at du ikke egentlig har noen argumenter? Du er veldig svak på å få frem hva du egentlig vil frem til 🤷♂️
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #77 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jrg tror det har sammenheng med det, ja. Da jeg begynte å stille krav om minimum bachelor som utdanning, slapp jeg de typene der. Anonymkode: 68213...f6e Men det er sikkert derfor menn uten utdanning blir valgt bort oftere og oftere. Anonymkode: 56e6a...37c 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #78 Skrevet 30. mai 2023 Jeg dater bare pene/vakre menn. Orker ikke en mann med stygt ansikt. Anonymkode: 02a48...a95 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #79 Skrevet 30. mai 2023 Hypotesen din stemmer ikke når funn etter funn viser at majoriteten av menn blir valgt bort. Kvinner flokker seg til en liten andel menn og de er som oftest veldig fysisk attraktive Anonymkode: c0050...723
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #80 Skrevet 30. mai 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Du har jo nettopp hevdet kvinners største fordel er fruktbarhet og menns er "forsørgerevne"? Hva skal du med smart dame da? Smarte damer skyr forøvrig incel-mannosfære-gutta son pesten, du ksn neppe hatt særlig hell med deg der😁? Forøvrig aldri vært borti en mann med bedre forsørgingsevne enn...meg. Anonymkode: 68213...f6e Smarte damer eksisterer ikke. Egoistiske kanskje, men ikke smarte. Med mindre du tenker at å pugge seg til en grad tilsvarer intelligens. Anonymkode: c0050...723
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå