AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #1 Skrevet 25. mai 2023 Jeg føler meg som en mindre attraktiv kvinne. Det er vedlig sjelden menn er interessert i meg som annet enn en venn. Men jeg føler jeg har en bra personlighet, har mange gode venner, er morsom, passelig selvsikker, osv. Men jeg er ikke kjærestemateriale, og det tror jeg er pga utseende mitt. Der føler jeg at u-attraktive menn har det lettere. Hvis en mann er morsom, selvsikker og har en god personlighet, så har han lett for å finne noen, selv om han ikke ser bra ut. Så min hypotese er at kvinner bryr seg mer om personlighet, og menn bryr seg mer om utseende. Dessverre for oss mindre attraktive kvinner. Anonymkode: c82e1...18c 3 8
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #2 Skrevet 25. mai 2023 Hvor gammel er du sånn ca.? Det finnes en fin mann for deg også. Du må aldri miste håpet. Hvis du ser rundt deg, så ser du at alle forskjellige kvinner har kjæreste. Kan bruke meg selv som eksempel, blir omtalt som søt og pen dame, men har ikke fått meg kjæreste lett fordi jeg har vært sjenert og ikke så selvsikker. Har i tillegg ikke vært så mye på arenaer det man møter menn. Vært i et langvarig forhold med en snill mann, vi vokste fra hverandre. Nå er jeg i 30-årene og har ikke gitt opp det å få meg ny kjæreste. Sender deg gode tanker og ønsker virkelig at du får deg en flott og god mann! ❤️ Anonymkode: 05c53...3d5 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #3 Skrevet 25. mai 2023 Enig med deg TS, det er min opplevelse også. Anonymkode: 1d6b2...756 6 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #4 Skrevet 25. mai 2023 Det er umulig å kvantifisere det du sier. Hvem har det verst, og hvor går grensen for attraktiv, for begge kjønn? Flere menn enn kvinner havner aldri i et forhold, men har alle disse både dårlig personlighet og utseende? Anonymkode: 8c015...905
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #5 Skrevet 25. mai 2023 Skjønner at du kanskje føler det slik, men det er overhodet ikke sånn. For det første er det jo ganske mange flere menn enn kvinner, bare det gjør det veldig mye lettere for kvinner. For det andre er kvinner tross alt mer kresne. Det er nesten utelukkende menn som forblir ukyssa livet ut. Anonymkode: 61036...d6c 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #6 Skrevet 25. mai 2023 Samme opplevelse her. Anonymkode: 56e6a...37c 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #7 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor gammel er du sånn ca.? Det finnes en fin mann for deg også. Du må aldri miste håpet. Hvis du ser rundt deg, så ser du at alle forskjellige kvinner har kjæreste. Kan bruke meg selv som eksempel, blir omtalt som søt og pen dame, men har ikke fått meg kjæreste lett fordi jeg har vært sjenert og ikke så selvsikker. Har i tillegg ikke vært så mye på arenaer det man møter menn. Vært i et langvarig forhold med en snill mann, vi vokste fra hverandre. Nå er jeg i 30-årene og har ikke gitt opp det å få meg ny kjæreste. Sender deg gode tanker og ønsker virkelig at du får deg en flott og god mann! ❤️ Anonymkode: 05c53...3d5 Jeg er litt over 30. Har vært i ett langvarig forhold, har hatt noen romanser ellers, men alltid følt at de ikke ville bli sammen fordi jeg ikke var pen nok. Alle sa "du er sykt kul, men...". At de ikke ble forelska liksom. Ts Anonymkode: c82e1...18c 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #8 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er umulig å kvantifisere det du sier. Hvem har det verst, og hvor går grensen for attraktiv, for begge kjønn? Flere menn enn kvinner havner aldri i et forhold, men har alle disse både dårlig personlighet og utseende? Anonymkode: 8c015...905 Jeg tror mennene som ikke havner i forhold, ender der pga personligheten sin, og ikke utseende. Det er veldig mange menn som har en personlighet som kvinner ikke syns er tiltrekkende. Utseende er det ikke så farlig med. Anonymkode: c82e1...18c 6
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #9 Skrevet 25. mai 2023 Mange menn bryr seg mer om utseende enn personlighet, men man ser jo alle slags utseende damer og alle slags utseende menn finne seg en partner så det er nok ikke derfor det er vanskelig for deg. Kanskje du sender ut litt kalde signaler? Prøv å flørte mere? Få litt sexappeal? Anonymkode: 4080c...80c
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #10 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange menn bryr seg mer om utseende enn personlighet, men man ser jo alle slags utseende damer og alle slags utseende menn finne seg en partner så det er nok ikke derfor det er vanskelig for deg. Kanskje du sender ut litt kalde signaler? Prøv å flørte mere? Få litt sexappeal? Anonymkode: 4080c...80c Det skal jeg prøve! Jeg skal på tinder date med en skikkelig kjekk mann i morra faktisk.. skal prøve å flørte litt da! Ts Anonymkode: c82e1...18c
Nowayback Skrevet 25. mai 2023 #11 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det skal jeg prøve! Jeg skal på tinder date med en skikkelig kjekk mann i morra faktisk.. skal prøve å flørte litt da! Ts Anonymkode: c82e1...18c Har du filter på bildene dine på tinder? For du sier du er mindre attraktiv, og du er jo ikke det om en kjekk mann vil på date med deg? Det burde isåfall avkrefte myten om at utseende er viktigere for menn enn damer. Det er jo du som sveipet til høyre på en kjekkas her.. 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #12 Skrevet 25. mai 2023 DelvisPresley skrev (1 minutt siden): Har du filter på bildene dine på tinder? For du sier du er mindre attraktiv, og du er jo ikke det om en kjekk mann vil på date med deg? Det burde isåfall avkrefte myten om at utseende er viktigere for menn enn damer. Det er jo du som sveipet til høyre på en kjekkas her.. Har ikke filter, men bildene er ikke så veldig tydelige. Litt fra siden, osv. Og 3 av 4 bilder er sånn 3 år gamle... jeg så bedre ut for 3 år siden. Jeg sveipet på kjekkasen fordi han så ut som han hadde bra personlighet og en stil som ligner på min...litt rocka liksom. Ts Anonymkode: c82e1...18c
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #13 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det skal jeg prøve! Jeg skal på tinder date med en skikkelig kjekk mann i morra faktisk.. skal prøve å flørte litt da! Ts Anonymkode: c82e1...18c Det høres veldig bra ut! Masse masse lykke til 🤞🤞 Husk å bruke litt mascara/ sminke om du føler deg vel med det, gjerne litt naturlig sminke. Bruke klær du føler deg vel i, og vær helt deg selv! ❤️ Har trua! Du er mer enn god nok! Anonymkode: 05c53...3d5 1
Thyra Skrevet 25. mai 2023 #14 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er umulig å kvantifisere det du sier. Hvem har det verst, og hvor går grensen for attraktiv, for begge kjønn? Flere menn enn kvinner havner aldri i et forhold, men har alle disse både dårlig personlighet og utseende? Anonymkode: 8c015...905 Nei, noen er sjenerte, noen bor på steder med kvinneunderskudd, noen har vel bare uflaks med at de aldri faller for den samme som faller for dem. Ellers er det vel veldig få, av begge kjønn som aldri havner i noe forhold. Men noen havner sjelden i forhold eller havner aldri i varige forhold. Å være ensom er like vondt uansett hva som er grunnen og uansett hvem som har det verst på gruppenivå. 2 2
Nowayback Skrevet 25. mai 2023 #15 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har ikke filter, men bildene er ikke så veldig tydelige. Litt fra siden, osv. Og 3 av 4 bilder er sånn 3 år gamle... jeg så bedre ut for 3 år siden. Jeg sveipet på kjekkasen fordi han så ut som han hadde bra personlighet og en stil som ligner på min...litt rocka liksom. Ts Anonymkode: c82e1...18c Jeg syns også de pene jentene ofte ser ut som at de har bra personlighet😁 5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #16 Skrevet 25. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Skjønner at du kanskje føler det slik, men det er overhodet ikke sånn. For det første er det jo ganske mange flere menn enn kvinner, bare det gjør det veldig mye lettere for kvinner. For det andre er kvinner tross alt mer kresne. Det er nesten utelukkende menn som forblir ukyssa livet ut. Anonymkode: 61036...d6c Det er ikke flere menn enn kvinner generelt? Anonymkode: 5d0d7...c08 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #17 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det høres veldig bra ut! Masse masse lykke til 🤞🤞 Husk å bruke litt mascara/ sminke om du føler deg vel med det, gjerne litt naturlig sminke. Bruke klær du føler deg vel i, og vær helt deg selv! ❤️ Har trua! Du er mer enn god nok! Anonymkode: 05c53...3d5 Takk 😀 skal prøve å være meg selv! Blir nok litt ekstra stressa av kjekke menn, og litt for opptatt av å imponere haha Anonymkode: c82e1...18c
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #18 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk 😀 skal prøve å være meg selv! Blir nok litt ekstra stressa av kjekke menn, og litt for opptatt av å imponere haha Anonymkode: c82e1...18c Han er garantert bare ute etter ligg, men du syns kanskje det er ok? Anonymkode: 1a229...250 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #19 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det skal jeg prøve! Jeg skal på tinder date med en skikkelig kjekk mann i morra faktisk.. skal prøve å flørte litt da! Ts Anonymkode: c82e1...18c Gjør det! Lykke til ❤️😊 Anonymkode: 4080c...80c
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #20 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Han er garantert bare ute etter ligg, men du syns kanskje det er ok? Anonymkode: 1a229...250 Han ville bare ta en kaffe på dagtid? Men vi har nesten ikke chatta, han sa han likte å snakke med folk på ekte isteden? Betyr det ligg? Ts Anonymkode: c82e1...18c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå