AnonymBruker Skrevet 10. mai #1 Del Skrevet 10. mai https://www.heltunik.no/products/hettehandkle-ole-brumm---rosa https://www.heltunik.no/products/tredelt-sett-dumbo---born-in-2023 https://www.heltunik.no/products/selebuksesett-dumbo---lovely-happy-sweet Og burde jeg kjøpe noe i tillegg? Flaske? Bitering? Gave til mor? Anonymkode: e18d4...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #2 Del Skrevet 10. mai I barselgave hadde jeg satt pris på at du selv tok med noe til kaffen når du kom på besøk☺️ Anonymkode: 6ba38...5de 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #3 Del Skrevet 10. mai Første, de fleste har det meste av klær i babystørrelse Innen fødsel. Unntak om baby er prematur. Da kunne prematurklær vært interessant da de fleste ikke planlegger for det. Hadde nok blitt mest glad for mat, bakverk, sunn takeaway, blomster, velværeprodukter til mor, spagavekort? 🤣 Anonymkode: 0684e...a13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 10. mai #4 Del Skrevet 10. mai Til nøds håndkleet, hvis jeg måtte velge mellom de 3. Ville heller gått for noe til mor og/eller mat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #5 Del Skrevet 10. mai Jeg ville kjøpt noe til mor. En god kroppskrem, ansiktsmaske eller lignende. Anonymkode: e28b7...571 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #6 Del Skrevet 10. mai LilleMy1989 skrev (Akkurat nå): Til nøds håndkleet, hvis jeg måtte velge mellom de 3. Ville heller gått for noe til mor og/eller mat. Type olivenolje? Anonymkode: e18d4...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #7 Del Skrevet 10. mai Hadde blitt glad for alt💗 Nummer tre var veldig søt. Anonymkode: d4f95...516 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #8 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I barselgave hadde jeg satt pris på at du selv tok med noe til kaffen når du kom på besøk☺️ Anonymkode: 6ba38...5de Takk, sånne tips er nyttige. En venninne sa hun ønsket seg noe over 6 mnd så da antok jeg det er klær😅 Anonymkode: e18d4...6a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #9 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Type olivenolje? Anonymkode: e18d4...6a7 Haha nei! Jeg hadde heller lagd opp noen hjemmelagde middager de kunne puttet i fryseren. Anonymkode: e28b7...571 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 10. mai #10 Del Skrevet 10. mai (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): https://www.heltunik.no/products/hettehandkle-ole-brumm---rosa https://www.heltunik.no/products/tredelt-sett-dumbo---born-in-2023 https://www.heltunik.no/products/selebuksesett-dumbo---lovely-happy-sweet Og burde jeg kjøpe noe i tillegg? Flaske? Bitering? Gave til mor? Anonymkode: e18d4...6a7 Bukse settet! Drit søt! Det siste ja, 2023 sett får du på hennes til 149kr. Endret 10. mai av Mamajune11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #11 Del Skrevet 10. mai Beskjed om om å gå på soverommet og slappe av 1 time. Stå opp til lett overflate vasket hus, oppvaskmaskin tømt og satt på og lukten av nytraktet kaffe og boller som tines i ovnen🥰 Påfylt vannflaske med isbiter og en baby som er klar for amming og koselig barseltreff😜 Gi beskjed på forhånd så mor kan innstille seg på dette😘 Ha med egen jif klut og mopp. Egen kaffe og boller😎 Anonymkode: 475e0...f91 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #12 Del Skrevet 10. mai En hagle Anonymkode: bf65d...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #13 Del Skrevet 10. mai Håndkleet var minst unyttig, så min «stemme» går til det. Har ingen tro på at de klærne er av kvalitet (passform/stoff). Til meg selv hadde jeg blitt mest glad for noe å spise til kaffen under besøket, og gjerne noe mat til senere (god ost, kaffe, rundstykker, spekemat) eller takeawaygavekort som noen her foreslo! Til baby en leke/kos/babybok evt. noe klær (pysj/body) av god og myk kvalitet. Anonymkode: 4dc3d...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #14 Del Skrevet 10. mai Jeg ville blitt glad for en stoooor bukett med peoner. Anonymkode: f5145...b34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #15 Del Skrevet 10. mai Ferdig laga middag! Anonymkode: c8ca5...9a8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #16 Del Skrevet 10. mai Spør mor om de mangler noe, jeg fikk blant annet babygym og stellematte som blir brukt hver dag. Det som har blitt brukt som var gaver til meg er ammeinnlegg, godteri/barer jeg tok med på barsel. Utenom dette så bruker jeg selv å gi stor drikkeflaske og ammelampe (liten rund kattelampe fra ikea) til mine venninner. Lampa koster vel 149kr og jeg bruker den x antall ganger per natt selv, gir perfekt belysning og slukker seg selv etter 15min. Anonymkode: da6d3...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #17 Del Skrevet 10. mai Litt magisk tryllestøv som får ungen til å sove😵💫 Anonymkode: 78a28...98c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #18 Del Skrevet 10. mai Gavekort på Oda/Wolt/Foodora. Anonymkode: 4a522...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #19 Del Skrevet 10. mai Jeg ha nettopp en barselgave til ei venninne. To flasker Prosecco, en bukett blomster og macroner til kaffen. Anonymkode: 3a012...9f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #20 Del Skrevet 10. mai Øverste Anonymkode: 448c8...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå