Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 Populært innlegg #1 Skrevet 9. mai 2023 Har lest flere ganger her inne om noen som påstår dette. Men hvorfor i alle dager skal man det? Selv nærmer jeg meg midten av 40-årene. Holder meg bra og har flere å velge mellom. Årsaken til at jeg er singel er fordi jeg er mer kresen enn noen gang, og det kommer jeg til å fortsette og være. Er ferdig med de barna jeg skal ha, og har ikke hastverk med noe. Har i mine yngre dager hatt det med å velge feil menn og endt opp i ulykkelige forhold, og det skal ikke skje igjen. Har alt jeg trenger i livet, men savner selvfølgelig noen å dele det med. Men senker ikke på kravene av den grunn. Hvis jeg skal dele livet med noen, så er det med noen det klaffer med og som gir den rette følelsen på alle måter. Kanskje dukker han opp, og det ville være en bonus og ikke et desperat valg fordi man ikke vil være alene. Det er tross alt bedre å være singel enn i et dårlig forhold. Anonymkode: 39a97...1e9 38 7 19
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #2 Skrevet 9. mai 2023 Så det du sier er at menn må bli mer kresne og ikke ta til takke? Anonymkode: a9370...65e 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 Populært innlegg #3 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så det du sier er at menn må bli mer kresne og ikke ta til takke? Anonymkode: a9370...65e Hvordan klarer du å få en tråd om damer til å handle om hva menn skal gjøre? Anonymkode: b0681...08b 40 11
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #4 Skrevet 9. mai 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Har lest flere ganger her inne om noen som påstår dette. Men hvorfor i alle dager skal man det? Selv nærmer jeg meg midten av 40-årene. Holder meg bra og har flere å velge mellom. Årsaken til at jeg er singel er fordi jeg er mer kresen enn noen gang, og det kommer jeg til å fortsette og være. Er ferdig med de barna jeg skal ha, og har ikke hastverk med noe. Har i mine yngre dager hatt det med å velge feil menn og endt opp i ulykkelige forhold, og det skal ikke skje igjen. Har alt jeg trenger i livet, men savner selvfølgelig noen å dele det med. Men senker ikke på kravene av den grunn. Hvis jeg skal dele livet med noen, så er det med noen det klaffer med og som gir den rette følelsen på alle måter. Kanskje dukker han opp, og det ville være en bonus og ikke et desperat valg fordi man ikke vil være alene. Det er tross alt bedre å være singel enn i et dårlig forhold. Anonymkode: 39a97...1e9 Gi det noen år til 😉 Anonymkode: 0d066...fb2 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #5 Skrevet 9. mai 2023 Hør, hør! Jeg er helt enig, jeg har det jeg trenger ellers i livet utenom en mann, og etter at womanizer kom på markedet trenger jeg ikke fire på krava for å få et ligg heller. Han kommer når han kommer, og gjør han ikke det så skal jeg leve godt med det også☺️ Anonymkode: 084c5...243 9 6 5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #6 Skrevet 9. mai 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Så det du sier er at menn må bli mer kresne og ikke ta til takke? Anonymkode: a9370...65e Bør du ikke lære deg å lese før du kommenterer her inne? p Anonymkode: 15bf9...d20 6 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #7 Skrevet 9. mai 2023 Synes det er snodig å bruke uttrykket "kvinner må senke kravene", jeg ville heller ha sagt at de må se seg selv i speilet for en god del kvinner har litt vel høye tanker om seg selv. På Tik Tok fikk jeg en video som jeg husker godt, en kvinne i begynnelsen av 40 årene, hadde en helt ordinær utdannelse, helt ordinær jobb, hadde tre barn, hun så helt ordinær ut, noen kilo for mye.. Hun mente (med hånda på hjertet) at hun var god nok for eliten, de som ble invitert med på hagefestene avisene skriver om. Venninna til samboer ble separert i fjor høst, hun er nærmere 50 enn 45, hun hadde også den samme holdningen, så langt har hun ikke lykkes så veldig godt å finne trofémannen sin.. Hun er god for en kveld og natt, men så hører hun ikke noe mer fra de. Anonymkode: b3257...3be 2 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #8 Skrevet 9. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Synes det er snodig å bruke uttrykket "kvinner må senke kravene", jeg ville heller ha sagt at de må se seg selv i speilet for en god del kvinner har litt vel høye tanker om seg selv. På Tik Tok fikk jeg en video som jeg husker godt, en kvinne i begynnelsen av 40 årene, hadde en helt ordinær utdannelse, helt ordinær jobb, hadde tre barn, hun så helt ordinær ut, noen kilo for mye.. Hun mente (med hånda på hjertet) at hun var god nok for eliten, de som ble invitert med på hagefestene avisene skriver om. Venninna til samboer ble separert i fjor høst, hun er nærmere 50 enn 45, hun hadde også den samme holdningen, så langt har hun ikke lykkes så veldig godt å finne trofémannen sin.. Hun er god for en kveld og natt, men så hører hun ikke noe mer fra de. Anonymkode: b3257...3be Kjenner jeg blir kvalm av menneskesynet ditt. Om man er «god nok for eliten» (WTF?!?) har da ingenting å gjøre med utseende, jobbtittel og utdannelse! Mener du at samfunnet består av undermennesker og overmenneskef Anonymkode: 15bf9...d20 23 2 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #9 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Gi det noen år til 😉 Anonymkode: 0d066...fb2 Noen år til? Å nei du! Kvinner trenger ikke senke kravene. Jeg sier bare som denne kloke 60-åringen 😉👏 Anonymkode: b0681...08b 1 7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #10 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes det er snodig å bruke uttrykket "kvinner må senke kravene", jeg ville heller ha sagt at de må se seg selv i speilet for en god del kvinner har litt vel høye tanker om seg selv. På Tik Tok fikk jeg en video som jeg husker godt, en kvinne i begynnelsen av 40 årene, hadde en helt ordinær utdannelse, helt ordinær jobb, hadde tre barn, hun så helt ordinær ut, noen kilo for mye.. Hun mente (med hånda på hjertet) at hun var god nok for eliten, de som ble invitert med på hagefestene avisene skriver om. Venninna til samboer ble separert i fjor høst, hun er nærmere 50 enn 45, hun hadde også den samme holdningen, så langt har hun ikke lykkes så veldig godt å finne trofémannen sin.. Hun er god for en kveld og natt, men så hører hun ikke noe mer fra de. Anonymkode: b3257...3be De aller fleste ser helt ordinære ut, uansett alder. Og hvordan kan du kalle det å ha krav til hva man vil ha i livet for å være høy på seg selv? Eldre kvinner har ofte tidligere erfaringer å gå ut i fra, og vet av den grunn veldig godt hvor man står og hva man vil ha i livet. Tenker tilbake på hvor mange dumme valg jeg tok for 20 år siden Anonymkode: 39a97...1e9 13
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #11 Skrevet 9. mai 2023 Om jeg blir 80 år og blir singel så skal jeg selvsagt ha den beste, ikke den nest beste. Har aldri funnet meg i å ta til takke med noe dårlig. Da kan det heller være det samme. Anonymkode: eec45...098 18 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #12 Skrevet 9. mai 2023 Eldre menn er virkelig en svøpe for middelaldrende kvinner. Så glad jeg takket nei til de som var fem år eldre +, etter ett års tid fant jeg min smellvakre og litt yngre kjæreste. Der går det an å bygge en framtid, vil vil bli gamle og dø sånn statistisk på samme tid. Anonymkode: 996e2...978 6 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #13 Skrevet 9. mai 2023 Det er sånn ting folk sier "for å hjelpe". "Bare senk kravene dine så finner du noen!". Men det er ikke til hjelp. Anonymkode: ae74c...85a 4 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #14 Skrevet 9. mai 2023 Jeg er og i midten av 40 årene, og trives veldig godt som singel. Og har aldri hatt høyere krav, men det er krav til personlighet, ikke utseende, høyde, økonomi osv. For har vært i noen forhold som ikke har vært helt bra. Og da har jeg det mye bedre som singel. Flertallet av mine venninner er og single, og ingen av oss leter etter mann. Anonymkode: b4578...2f7 8 2
Arya2000 Skrevet 9. mai 2023 #15 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes det er snodig å bruke uttrykket "kvinner må senke kravene", jeg ville heller ha sagt at de må se seg selv i speilet for en god del kvinner har litt vel høye tanker om seg selv. På Tik Tok fikk jeg en video som jeg husker godt, en kvinne i begynnelsen av 40 årene, hadde en helt ordinær utdannelse, helt ordinær jobb, hadde tre barn, hun så helt ordinær ut, noen kilo for mye.. Hun mente (med hånda på hjertet) at hun var god nok for eliten, de som ble invitert med på hagefestene avisene skriver om. Venninna til samboer ble separert i fjor høst, hun er nærmere 50 enn 45, hun hadde også den samme holdningen, så langt har hun ikke lykkes så veldig godt å finne trofémannen sin.. Hun er god for en kveld og natt, men så hører hun ikke noe mer fra de. Anonymkode: b3257...3be Dette er kun to kvinner du referer til. De fleste går ikke rundt og tror de er guds gave til mennene. Jeg vil nok heller påstå det er mannfolka som tror de har mer å by på enn det de har, men det er en annen diskusjon. Det ts sier her er at hun ikke vil ta seg takke men ønsker da heller å være alene. Det er helt opptil henne . 13
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #16 Skrevet 9. mai 2023 Just now, Arya2000 said: Det ts sier her er at hun ikke vil ta seg takke men ønsker da heller å være alene. Det er helt opptil henne . Så lenge man ikke sutrer så er det selvsagt helt greit. ...men er det tilfelle da? Jeg kjenner jeg er veldig metta på maset om å aldri senke krav, og at eldre damer klikker i vinkel fordi de ikke får mennene de peker på Anonymkode: a9370...65e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #17 Skrevet 9. mai 2023 Enda en sånn tråd hvor kvinner og menn skal kaste litt dritt på hverandre. Det trengte vi. Anonymkode: c6962...0e5 6 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #18 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så lenge man ikke sutrer så er det selvsagt helt greit. ...men er det tilfelle da? Jeg kjenner jeg er veldig metta på maset om å aldri senke krav, og at eldre damer klikker i vinkel fordi de ikke får mennene de peker på Anonymkode: a9370...65e Hvem er de eldre kvinnene som som klikker i vinkel fordi de ikke får mennene de peker på? Dette vekket nysgjerrigheten min, jeg skulle gjerne lært mer. Kan du gi meg noen eksempler? Som ikke er funnet opp i fantasien din i et forsøk på å styrke eget utsagn. Anonymkode: 084c5...243 16 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #19 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes det er snodig å bruke uttrykket "kvinner må senke kravene", jeg ville heller ha sagt at de må se seg selv i speilet for en god del kvinner har litt vel høye tanker om seg selv. På Tik Tok fikk jeg en video som jeg husker godt, en kvinne i begynnelsen av 40 årene, hadde en helt ordinær utdannelse, helt ordinær jobb, hadde tre barn, hun så helt ordinær ut, noen kilo for mye.. Hun mente (med hånda på hjertet) at hun var god nok for eliten, de som ble invitert med på hagefestene avisene skriver om. Venninna til samboer ble separert i fjor høst, hun er nærmere 50 enn 45, hun hadde også den samme holdningen, så langt har hun ikke lykkes så veldig godt å finne trofémannen sin.. Hun er god for en kveld og natt, men så hører hun ikke noe mer fra de. Anonymkode: b3257...3be Hva er galt med god selvtillit? Hva er det med folk her inne som er så opptatt av å jekke ned mennesker med god selvtillit? Jeg har alltid hatt dårlig selvtillit og synes det er kjempefint når folk har god selvtillit og tør å gå for det de vil ha. Så lenge de beholder en viss ydmykhet og det ikke vipper over i et oppblåst ego, så er god selvtillit en god egenskap. Mange såkalt mindre pene mennesker kommer seg opp og frem med sin gode selvtillit, og det burde jo være like legitimt som å komme seg opp og frem på et godt utseende som noen gjør. Det er jo ikke verre enn at hvis folk blir for høy på pæra og innbildske så blir de fort nok regulert av andre uansett. Det er forskjell på god selvtillit og å være fullstendig sjøldigger og forvente at hele verden skal bøye seg for dem. Anonymkode: 97f16...951 8 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #20 Skrevet 9. mai 2023 Jeg og er i midten av 40 årene. Jeg forsøkte meg på ett forhold der jeg firte på kravene. Det vil si et forhold der jeg aldri var forelsket, men ellers likte han. Sånt er ikke sunt og skjer ikke igjen. Da har man det bedre aleine. Jeg har ikke høye krav i forhold til overfladiske ting som utseende, økonomi, utdannelse, bolig osv. Han må være selvgående da jeg ikke er interessert i å rydde etter, eller betale for han. Det er nå det. Men når familieliv og kanskje og samboerskap er lite aktuelt, øker krav til at hans personlighet klaffer bra med min. Tidligere i livet var andre verdier viktigere. Anonymkode: 2bffb...b02 8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå