Gå til innhold

Kommentarer du husker fra du var yngre...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et jævla mas om at jeg var gravid fra jeg bar ca 16år. Fortsatte til jeg passerte 40.

Fordi jeg sliter med en mage som blåser seg voldsomt opp når jeg spiser og ved. menstruasjon.  

En ting å påpeke det, men å påstå at jeg er det selv når jeg sa nei. Og at man ikke kunne nevne at ma var kvalm, når oppkastsjuken var på vei, selvfølgelig gravid da også. 

Anonymkode: fc589...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var over middels sjenert på ungdomskolen. Hvis vi satt en gjeng turte jeg knapt å si noe. Ihvertfall ikke om det var noen gutter der. Selv om jeg ville føle meg usynlig ropte likevel en av de kjekkeste og kuleste guttene på skolen ut til meg: «Du har bart!». Du må jo fjerne barten din»! Han sa det med et ekkelt flir og alle ble så paffe at det ble helt stille. Ingen turte å si noe. Gu som jeg skammet meg.  Etter det begynte jeg stadig å studere meg i speilet. Så ikke barten han snakket om, men merket meg at dunhårene på overleppa kaaanskje var litt lengre enn snittet. Kanskje viste de enda bedre i dagslys? Så fra den dagen begynte jeg å fjerne alle dunhårene i ansiktet mitt hver uke. Pga usikkerhet og skam.

Anonymkode: 2df81...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er da du skulle hatt selvtillit og mot til å si: og det eneste du kan er å tukle med barn seksuelt.. du må ha svært dårlig selvbilde og liten kuk for å misbruke barn! 
DET hadde fått han til å holde kjeft, og hengt han ut foran alle andre. 
Jeg vet, sol barn klarer man ikke det. Men har ikke mot nok, men skulle hatt selvtilliten som en voksen når du sto i den situasjonen. 
Idiot av en far 

Anonymkode: 3ae0f...47c

Familien min støttet han alltid. Hadde jeg fulgt rådet ditt, som er kjempegodt, hadde jeg fått noen lusinger fra min mor.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du er så feit at ræva di detter ut av joggebuksa"

Sagt av en av de "kule" gutta i klassen til meg som var sjenert og rar.

Anonymkode: 6fabd...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang jeg var full som 16 åring og halvsov på en fest, var det to voksne menn der som diskuterte meg, trodde sikkert jeg ikke hørte dem. «Hun har en fin kropp, pupper og alt. Synd at ansiktet drar henne sånn ned» . Den satt i lenge. 
 

Da jeg var barn var jeg stor for alderen, vokste fort i alderen 9-12. Husker mange voksne som kommenterte det til mamma rett foran meg: Så stor hun er for alderen! Skulle tro det var hun som var eldst (broren min var 2 år eldre). 
Følte meg diger og feit, noe jeg absolutt ikke var. Fikk etterhvert en spiseforstyrrelse, og tenker at disse kommentarene var mye av årsaken til det. 

Anonymkode: bbdf5...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...