Gå til innhold

Hvorfor fikk du barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var frivillig barnløs. Skulle ikke ha barn og trivdes med det. Mannen min visste det, men han ønsket seg barn. Det var aldri noe press, men etter noen samtaler bestemte jeg meg for at jeg ønsket ett barn. Var usikker da jeg tok avgjørelsen. Muligens fordi jeg elsker mannen min og ønsket at han skulle få oppleve det å bli pappa. Det var ikke like viktig for meg. Veldig dumt egentlig men det ble nå sånn. 

Fikk mitt første barn og jeg ble frelst. Litt klisje men det er sannheten. Jeg gikk fra å ikke ville ha barn til at vi nå har 4 barn 😅. For min del var det litt flaks og jeg er så glad for at jeg tok det valget. Elsker livet mitt sammen med barna mine. For noen kan det virke slitsomt, men for meg er det spesielt og unikt.

Jeg tror mange går glipp av gleden med barn fordi de tror livet som frivillig barnløs er det de ønsker. Men kjenner flere som egentlig ikke ønsket barn, men som fikk det. De på lik linje som meg er sjeleglad for det valget. 

Anonymkode: 0ec6e...6b3

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brukerdebatt,gjengivelse av tekst,krenkende innhold,misbruk av anonymfunksjonen,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebbeliten skrev (På 9.5.2023 den 18.13):

Jeg har aldri møtt ett eneste menneske som har angret på et barn. Dette er jo bare tøys. 

 

 

Du skjønner vel at ingen innrømmer dette, og i hvert fall ikke for folk de kjenner?

Anonymkode: 523dc...5c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...