AnonymBruker Skrevet 7. mai #21 Del Skrevet 7. mai Fordi jeg ønsket meg en stor familie. Har fått 3 barn. Elsker at vi er mange rundt bordet,liv og røre i huset. Barn og ungdom fører med seg livsglede,latter,høye og lave stunder Anonymkode: de278...e44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #22 Del Skrevet 7. mai Det ligger latent for alle dyrearter å reprodusere. Det gjelder også Homo Sapiens. Men for mange har komfort og selvrealisering blitt et mer fremtredende behov. Vi lever heller ikke "i flokk" i særlig stor grad i den vestlige verden, så det er blitt mer normalt å ha seg selv i fokus. Det er heller ikke et veldig stort behov for å sikre alderdommen (å få hjelp av sine barn når man blir gammel), som det var før. Kanskje det endrer seg når ingen gidder å jobbe i eldreomsorgen og den blir enda dårligere enn den er i dag. Jeg mener ikke at det er feil å velge å ikke få barn, jeg tror bare at samfunnet vi lever i har endret vårt naturlige utgangspunkt. Anonymkode: c1d23...ed0 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #23 Del Skrevet 7. mai Har ingen veldig god forklaring, og vil i ettertid si at valget kanskje var noe irrasjonelt. Har antatt det er en biologisk greie. Anonymkode: 716f8...8b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #24 Del Skrevet 7. mai Fordi jeg ble gravid Anonymkode: 5c629...119 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #25 Del Skrevet 7. mai Hvorfor? Vi hadde lyst på å ha samleie. Anonymkode: 96c4e...61e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #26 Del Skrevet 7. mai Fordi genene mine er veldig bra. Anonymkode: 28def...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #27 Del Skrevet 7. mai Har alltid hatt lyst på barn og kan ikke se for meg livet uten. Har også full forståelse for de som ikke vil ha barn. Det er en stor avgjørelse å ta. Hvis man vet at man ikke vil ha barn, så tror jeg det er dumt å få barn for sikkerhets skyld i tilfelle man kommer til å angre senere. Har man ikke motivasjonen, blir det veldig vanskelig. Anonymkode: 523dc...5c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #28 Del Skrevet 7. mai For å gjøre mamma/venner fornøyd. Anonymkode: 96657...28d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 7. mai #29 Del Skrevet 7. mai En ppille som svikta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 7. mai #30 Del Skrevet 7. mai Fordet jeg synes abort er drap og alltid har ønsket mange barn. (Før noen går til krig, jeg er for dagens abortlov) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 7. mai #31 Del Skrevet 7. mai 7 hours ago, AnonymBruker said: Jepp. Flere og flere (særlig kvinner) skjønner at det å få barn går kraftig utover lykke, økonomi og også ofte helse. At noen vil bruke sitt eneste liv til å tørke bæsj og snørr og ikke sove skikelig/ha egentid på mange, mange år står for meg som et mirakel. Så gøy er det ikke med barn ass! Forskning viser at barnløse er lykkeligere enn dem med barn. Er du i tillegg singel kvinne, er du på lykketoppen. Anonymkode: 44f18...697 Jeg vil heller si at å få barn med en lat/uengasjert mann er det som ødelegger for mange. Dessverre er det slik at man ofte ikke ser de negative sidene av forholdet før man har fått barn. For meg er det gøy med barn, å tørke snørr og bæsj er en mikroskopisk del av livet med barn. Tørket mere gørr da jeg jobbet på sykehjem. uansett, tviler ikke på at single og frivillig barnløse er lykkelige, men litt for dumt å anta at livet blir dritt fordi man har barn. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #32 Del Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jepp. Flere og flere (særlig kvinner) skjønner at det å få barn går kraftig utover lykke, økonomi og også ofte helse. At noen vil bruke sitt eneste liv til å tørke bæsj og snørr og ikke sove skikelig/ha egentid på mange, mange år står for meg som et mirakel. Så gøy er det ikke med barn ass! Forskning viser at barnløse er lykkeligere enn dem med barn. Er du i tillegg singel kvinne, er du på lykketoppen. Anonymkode: 44f18...697 Du bruker jo livet ditt til å tørke bæsj og snørr daglig, fra seg selv, hvis jeg skal tolke innlegget ditt så firkantet som du mener det er å ha barn Anonymkode: c3290...2ef 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #33 Del Skrevet 7. mai Fordi barn er morsomme, søte, sjarmerende, ærlige, fylt med kjærlighet og mye mer. Mannen min og jeg hadde mer kjærlighet å dele så vi valgte å få barn. Anonymkode: 856d4...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #34 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Alltid hatt lyst på barn. Så lenge jeg kan huske. Kan ikke forklare, det er nesten som instinkt. Anonymkode: 23bee...ae7 «Nesten som instinkt»? Herregud, selvsagt er det et instinkt. Alle dyr har dette instinktet, inkludert mennesker. Anonymkode: 01707...2e2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #35 Del Skrevet 8. mai Andro skrev (18 timer siden): Jeg liker å være sammen med barn. Men Småbarnstiden varer jo bare noen korte år...så kommer tenårene og de problemene der Anonymkode: f8867...85b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 8. mai #36 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men Småbarnstiden varer jo bare noen korte år...så kommer tenårene og de problemene der Anonymkode: f8867...85b Jeg liker barn i alle aldre Tenåringer også. Har tenåringer nå. Flotte folk å være mor for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #37 Del Skrevet 8. mai Andro skrev (1 minutt siden): Jeg liker barn i alle aldre Tenåringer også. Har tenåringer nå. Flotte folk å være mor for. Så bra ☺️ Anonymkode: f8867...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #38 Del Skrevet 8. mai Fordi 8 milliarder mennesker ikke er nok. Anonymkode: 21662...f18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #39 Del Skrevet 8. mai Med førstemann, var det fordi jeg var gravid enkelt og greit! Med andremann, fordi vi ikke ville ha enebarn. Jeg har også ønsket meg en egen familie. Det smaker mer enn det koster. Anonymkode: 49834...83e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #40 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (18 timer siden): Lurer jeg også på, er frivillig barnløs Forstår ikke hvorfor folk vil ha barn, hvertfall ikke så mange. River meg i håret og får vondt i hode av å se og høre på noen småbarnsfamilier. Anonymkode: b5ed9...aee Det er vel ikke for deg, da... Andre ønsker å bidra til at du har noen som tørker deg i ræva på gamlehjemmet. Anonymkode: 49834...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå