Gå til innhold

Kan man gi dette i konfirmasjonsgave ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og vi lurer på hvorfor ungdommene blir utakknemlige? Fysj så mange stygge svar. 

Selvfølgelig kan du gi det i konfirmasjonsgave. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes det virkelig noen som liker hjertesmykker? Ville heller gitt et annet smykke som ikke var så barnslig

Anonymkode: c0503...130

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan man gi dette i konfirmasjonsgave. Veldig pent smykke. Kan være lurt med byttelapp hvis du ikke er sikker på konfirmantens smak. :) Og ikke bry deg om sure svar her inne, det er en del som har så triste liv at de må skrive stygge ting på forum bare for å være slemme.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Er da ikke verken billig eller ræl dette? 

Men enig med de som skriver legg med byttelapp

Anonymkode: b605c...6bb

Det ser ut som om det er kjøpt på HM til kr 199,-

Anonymkode: bca4b...fd5

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det ser ut som om det er kjøpt på HM til kr 199,-

Anonymkode: bca4b...fd5

Skal man slenge med leppa kan det vært lurt å vite litt om hva man prater om.

Dette er et smykke fra Gullfunn og koster nok til at det virkelig burde være mer enn bra nok som gave til en datter av en venninne. 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er at man bør kjøpe noe klassisk og ikke noe en tror konfirmanten liker nå. Min kone har et smykkeskrin. Der ligger smykkene hun fikk til konfirmasjonen, og de har ligget der urørt så lenge vi har vært sammen (som er fra vi var i begynnelsen av 20-årene).

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oktoberknøttet skrev (4 minutter siden):

Skal man slenge med leppa kan det vært lurt å vite litt om hva man prater om.

Dette er et smykke fra Gullfunn og koster nok til at det virkelig burde være mer enn bra nok som gave til en datter av en venninne. 

Hva noe koster sier lite om hvordan det ser ut. Jeg synes det er mange smykker som er et bedre valg enn de på bildet. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oktoberknøttet skrev (9 minutter siden):

Skal man slenge med leppa kan det vært lurt å vite litt om hva man prater om.

Dette er et smykke fra Gullfunn og koster nok til at det virkelig burde være mer enn bra nok som gave til en datter av en venninne. 

Hjertesmykker ser billige ut allikevel. Selv om det er kjøpt hos gullsmed, ser det allikevel billig ut 

Anonymkode: bca4b...fd5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (2 minutter siden):

Ville kjøpt noe fra Maanesten. Ungdom liker dette merket, og de er også tidløse.

Det var fine smykker.

Anonymkode: bca4b...fd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (3 minutter siden):

Ville kjøpt noe fra Maanesten. Ungdom liker dette merket, og de er også tidløse.

Etter min mening ikke spesielt fine. Vil for de fleste antakelig bli brukt noen få ganger i ungdommen for deretter å aldri bli brukt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (2 minutter siden):

Etter min mening ikke spesielt fine. Vil for de fleste antakelig bli brukt noen få ganger i ungdommen for deretter å aldri bli brukt.

Har gitt mange gaver fra dette merket. Har flere av de selv også, og jeg er ingen ungdom. Kvalitet uten at det er for dyrt. 

Men man må se an personen. Men å si at de er flyktige og blir lagt bort etter en kort bruksperiode er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sonit skrev (Akkurat nå):

Har gitt mange gaver fra dette merket. Har flere av de selv også, og jeg er ingen ungdom. Kvalitet uten at det er for dyrt. 

Men man må se an personen. Men å si at de er flyktige og blir lagt bort etter en kort bruksperiode er feil.

Det kommer selvsagt an på hva slags person du er. Ingen i min bekjentskapskrets bruker slike smykker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (7 minutter siden):

Etter min mening ikke spesielt fine. Vil for de fleste antakelig bli brukt noen få ganger i ungdommen for deretter å aldri bli brukt.

Jeg skjønner at jeg ikke er moderne for de smykkene der hadde aldri jeg kjøpt og gitt bort hvis jeg ikke hadde fått spesifikke ønsker. Og at de skal se mer "eksklusive" ut (ettersom det tydligvis er veldig viktig) enn det ts la ut bilde av skjønner jeg ikke 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Finnes det virkelig noen som liker hjertesmykker? Ville heller gitt et annet smykke som ikke var så barnslig

Anonymkode: c0503...130

Det kommer vel helt an på personen, folk er forskjellige og heldigvis for det. Noen går med hjertesmykker, noen ikke. Personlig går jeg så og si aldri med smykker🤷‍♀️

Anonymkode: cdd23...276

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med byttelapp synrs jeg du godt kan gi det. 

Jeg har i en alder av 40 begynt å bruke smykket som min daværende tante på 40 ga til meg 😄

Anonymkode: 3ab55...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det kjedet, men allikevel ikke noe jeg ville brukt. Jeg fikk smykker til konfirmasjonen og de ble aldri brukt.

Jeg ville heller gitt penger, så kan konfirmanten kjøpe hva det vil selv.

Kan du høre med foreldrene om konfirmanten samler på noe? Kanskje du kan få tips så du kjøper noe du vet konfirmanten liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (13 minutter siden):

Det kommer selvsagt an på hva slags person du er. Ingen i min bekjentskapskrets bruker slike smykker. 

Min bekjentskapskrets bruker masse forskjellig. Både smykker og klær. Ante ikke at folk hadde så homogene bekjentskapskretser at enkelte smykker er utelukket (og at folk legger spesifikt merke til det).

 

Oktoberknøttet skrev (12 minutter siden):

Jeg skjønner at jeg ikke er moderne for de smykkene der hadde aldri jeg kjøpt og gitt bort hvis jeg ikke hadde fått spesifikke ønsker. Og at de skal se mer "eksklusive" ut (ettersom det tydligvis er veldig viktig) enn det ts la ut bilde av skjønner jeg ikke 😂

Jeg skrev de har god kvalitet til rimelig grei pris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så lenge jenta liker å gå med smykker så er det en fin gave 😊

Anonymkode: cdd23...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...