Gå til innhold

Jeg flagger ut mitt falske liv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ElectricScum skrev (12 timer siden):

Hvorfor ikke ta en ironisk spin på dette prosjektet deres? Da får dere i pose og sekk. Dere får fortsatt med hobbyen deres som får dere opp og ut av sofaen, uten å fremstå som et lett gjennomskuelig, pinlig glansbilde.

Vi er litt late da 😑

Ts

Anonymkode: 9020e...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg blir litt nyskjerrig på hva som ligger bak. :)  Skulle dere ønske at dere hadde et mer spennende liv? Skammer dere dere over å være "kjedelige" (i mangel av bedre ord, det er jo ikke nødvendigvis kjedelig selv om man ikke drar på topptur hver helg)? Er det likes som er drivkraften, det dopaminrushet, og så vil dere generere flest mulig likes med minst mulig innsats?

Føles det litt tomt, egentlig?

Jeg legger sjelden ut noe selv, og har stor glede av et liv som andre finner kjedelig. Jeg ser gjerne tv en hel helg, eller jobber i hagen eller leser bøker. Ingenting som "gjør seg" på Insta. Men så har jeg heller ikke behov for å få bekreftelse utenfra, eller at andre skal synes at jeg har et spennende liv. Hele problematikken i HI er veldig ukjent for meg. :) 

Anonymkode: 6afcc...529

Vi kunne gjerne hatt mer spennende liv. Men da må vi gjøre en innsats og ikke være late.  

Vi skammer oss ikke, og føler ikke oss ensomme, heldigvis.  

Vi lever bare gjennom de falske historier på sosiale media. Det gir følelse av at vi faktisk har opplevd mye.

Ts

Anonymkode: 9020e...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrot skrev (7 timer siden):

men TS, kjenner du ikke på en sorg over at du ikke virkelig lever livet bare lar det passere? 

Foreløpig ikke, dagene går.  Skulle gjerne gjort mer av livet. Håper ikke vi vil angre når vi en dag ser tilbake på livet vårt.

Ts

Anonymkode: 9020e...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det er jo litt trist at det finnes voksne folk som er så avhengig av å få anerkjennelse på sosiale medier.. 

Anonymkode: c9602...0f3

Ja. Legger aldri ut et bilder. Er godt at folk bare kan fantasere om meg 😄

Anonymkode: 3a26c...5c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Foreløpig ikke, dagene går.  Skulle gjerne gjort mer av livet. Håper ikke vi vil angre når vi en dag ser tilbake på livet vårt.

Ts

Anonymkode: 9020e...e11

Dagene går...? Det er noe mine foreldre på 80 svarer når de har gjort fuck all og egentlig har kjedet seg og surnet litt 😝 og hva legger du i "gjort mer av livet"? Jeg tror jeg kan garantere at du en dag vil angre på alt du kunne gjort, alt du ønsker du hadde gjort som du ikke gjorde fordi dere var for lat og tiltaksløs rett og slett. Det er en lei sirkel å komme inn i når man fortsatt er ung og sprek.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...