Gå til innhold

Else Kåss Furuseth

O Rakel

Anbefalte innlegg

SVK skrev (5 timer siden):

Ikke bare må det være en voksen fyr, men det må jo være flere voksne. Siden dette er et veddemål. Så det er en gruppe menn som alle har vært enig om at dette var en god ide. Helt utrolig. Skjønner faktisk ikke at folk har hjerte til å være så kynisk. 

Jeg skulle likt å få navnene ut på Jodel. Må være tidenes mest harry gjeng det der...

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel dette som kalles for "pigging".  Hvor noen spør ut en tykkere, mindre pen dame som en prank. 

Som ellers har det vist seg at folk både sier og gjør fæle ting bak skjermen og i forbindelse med sosiale medier. Hvor grusom oppførsel blir maskert som pranks og noe som man skal le bort. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (7 timer siden):

Eventuelt et ordentlig kvinnfolk😊Hun er åpen om at hun er bifil, og hadde jentekjæreste i to år.

Ja, absolutt!♥️👌🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (3 timer siden):

Jeg skulle likt å få navnene ut på Jodel. Må være tidenes mest harry gjeng det der...

Håper de får smake sin egen medisin. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (På 26.4.2023 den 15.21):

Enig. Må bare finne ut hvem det er.. men EKF er for (dum-)snill til å gjøre det. På samme måte som hun nå ikke stoler på noen i sjekkemarkedet, bør han fyren få en lærepenge og ikke tråkke på folk på den måten. Hun er kjendis, hvordan kan han være så sikker - stole - på at hun ikke skulle drite ham ut, mens hun altså ikke kunne stole på ham? Hun er garantert ikke første dame de er stygg med han og kompisen.

Han bør outes. En oppgave for Sigrid Bonde Tusvik, hun står jo opp for kvinner og er venninne av EKF. 

Endret av O Rakel
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns hennes nye program, Helsekost Furuseth, er veldig bra! Hun er ei virkelig bra dame 👏🏼

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke veddemålet. Var det fordi hun er så uattraktiv, liksom? Syns hun er dritsøt. Supernydelig smil og sjelden utstråling. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåpille skrev (3 minutter siden):

Forstår ikke veddemålet. Var det fordi hun er så uattraktiv, liksom? Syns hun er dritsøt. Supernydelig smil og sjelden utstråling. 

Skulle til å skrive det samme. Merkelig veddemål.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en kul dame.

Jeg liker henne.

Men navnet på denne daten burde hun avslørt allerede, så andre damer passer seg for det samme. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (På 27.4.2023 den 17.05):

Skulle til å skrive det samme. Merkelig veddemål.

Merkelig kan man tro, men slike veddemål går helt tilbake til ungdomsskolen. Få lurt den minst populære jenta til å tro at hun er likt, for deretter å knuse henne etterpå slik at man blir mer populær blant egne venner. Det er de samme menneskene som tråkker på andre for å føle seg bedre selv. Kvalmt er det, men har sett flere tilfeller gjennom årene. 

• Liker 18
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (På 30.4.2023 den 16.54):

Hun er en kul dame.

Jeg liker henne.

Men navnet på denne daten burde hun avslørt allerede, så andre damer passer seg for det samme. 

Ja, er litt svakt/dumsnilt å ikke gjøre det. Men hun er jo veldig raus...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy så stygt! Samfunnet burde beskyttes mot sånne drittsekker. 

Jeg tror helt seriøst sånne ting gjør mer skade enn en date-rape. Grusomme onde mennesker 😢

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Annonse

O Rakel skrev (På 25.4.2023 den 21.17):

Liker godt Else Kåss Furuseth, som ikke har hatt det enkelt, men aldri klager og har brukt tragiske familieskjebner til å bryte tabuer om selvmord. 

Så leser jeg om denne hendelsen, som får det til å vrenge seg i meg. Hvem kan gjøre noe slikt? Totalt blottet for empati 🥺 Hun skulle gitt ham en skikkelig ørefik - i steden for et kyss - eller sagt navnet hans offentlig. Håper daten og kompisen leser artikkelen selv og kjenner det i magen. Eller at noen av kompisene, som sikkert har hørt historien, outer ham. Der verste er jo at det må være en voksen fyr, hun ville jo ikke gått på en slik date med en 20-åring.

https://www.nettavisen.no/livsstil/ble-utsatt-for-grufull-hendelse-hadde-lyst-til-a-grate/s/5-95-1040163

Fy fader for noen r***h*ll. Ingen normale menn gjør noe sånt. De bør henges ut…

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...

Tror dere hun kommer til å gifte seg i spektrum på ekte? Føler at det vi har fått sett hittil av prosessen har vært mest tull. 

Jeg håper sånn at hun virkelig finner kjærligheten. Finere dame skal man lete lenge etter ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo2 skrev (3 minutter siden):

Tror dere hun kommer til å gifte seg i spektrum på ekte? Føler at det vi har fått sett hittil av prosessen har vært mest tull. 

Jeg håper sånn at hun virkelig finner kjærligheten. Finere dame skal man lete lenge etter ❤️

Gifter hun seg med seg selv hvis hun ikke finner noen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tough cookie skrev (1 time siden):

Gifter hun seg med seg selv hvis hun ikke finner noen?

Det er jeg også litt spent på 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det kommet ut hvem som gjorde det «pranket»..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Jojo2 said:

Jeg syns dette blir for dumt. Vært fan, men nå syns jeg det blir for mye henne, henne, henne.
Hadde nok vært lettere å finne en mann/dame om hun ikke gikk så bredt ut i media med alle sine problemer på datingmarkedet. Blir jo overspent.
Syns hele ideen er teit og litt desp.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kjipt at hun tenker så lite om seg selv. Hun slenger ut at hun er feit, stygg, talefeil osv.    Lager vitser rundt det og andre hiver seg på. (Så Gauteshow i dag 🤮

For det er jo som en av de gamle forelskelsene hennes sa. Hvem vil ha en dame som ingen menn vil ha? Hun har liksom gjort seg selv til den stygge andungen som aldri blir svanen. Hun forventer at folk skal synes ille om henne. 

Synes hun er morsom, virker veldig varm og omsorgsfull, søt og et veldig godt menneske. Aldri tenkt på henne som hverken tjukk eller stygg. Det er hun som får meg til å tenke det. (Men det biter ikke på, liker a for det 😉)

• Liker 20
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...