Gå til innhold

Else Kåss Furuseth


O Rakel

Anbefalte innlegg

23 hours ago, refill said:

Får håpe det er noe sånt, men som flere har nevnt så tror jeg det er på tide at hun slutter å bruke seg selv som underholdning. Nå da dette spektrum opplegget kom så ble det bare ekte trist, og egentlig ganske urovekkende. Hvem vil være med en - i et seriøst, voksent forhold - som skal lage underholdning av absolutt alt rundt relasjonen? Hun tar verken seg selv, en partner eller et forhold seriøst. IMO, for all del. 

Om hun har en partner på lur så synes jeg det er trist å skulle lage underholdning av det og. 

Utrolig godt poeng, hun tar ikke seg selv seriøst- men virkelig ikke en evt partner heller. Det heller mot slemt.
Jeg håper det showet viser seg å ha en overraskende vri, at hun lurer oss på et vis, hvis ikke er det bare tragisk. Hun blir ikke lykkelig av dette.

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Centimeteren skrev (På 5.4.2024 den 19.19):

Hvorfor gifter hun seg ikke med Staysman?? Dem er omtrent samme person i motsatt kjønn

Kanskje nettopp derfor? Det er ikke uten grunn at uttrykket «motsetninger tiltrekker hverandre» har oppstått. Tror det ville blitt voldsomt med de to under samme tak. 
 

Else er helt nydelig og jeg ønsker henne alt godt. Håper i det minste at denne prosessen har gitt henne litt innsikt i egne mekanismer. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (På 5.4.2024 den 19.19):

Hvorfor gifter hun seg ikke med Staysman?? Dem er omtrent samme person i motsatt kjønn

De må ko være 2 om å ville være i et forhold. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (5 minutter siden):

De må ko være 2 om å ville være i et forhold. 

Fordi han liker nok litt andre type damer gitt. Sett eksen hans? Totalt ulik Elise ,selv om jeg liker Else mye bedre.

En herlig motstrøm til de andre bimbo kjendisene (mangel på annet ord😅)

Hun er også hysterisk morsom☺

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (12 timer siden):

Utrolig godt poeng, hun tar ikke seg selv seriøst- men virkelig ikke en evt partner heller. Det heller mot slemt.
Jeg håper det showet viser seg å ha en overraskende vri, at hun lurer oss på et vis, hvis ikke er det bare tragisk. Hun blir ikke lykkelig av dette.

Helt enig, har tenkt sånn lenge. Er på en måte litt lei av henne, men tror det er mest fordi med dette fremstår litt ekstra flåsete. Som flere har nevnt i tråden her, hun tar ikke seg selv seriøst og hvem er det som vil være med på dette?  Jeg har virkelig ikke fulgt med, men sett noen klipp her og der - og han ene på 28, vil han virkelig gifte seg med Else??  Jeg tror ikke det ender bra på noen måte, og så syns jeg hun også latterligjør ekteskapet med å gjøre det sånn. Det er faktisk litt alvor i det å gifte seg, det er ikke noe man bare skal flåse og lage show av.  Så der har hun sunket litt i mine øyne da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (19 timer siden):

Jeg tror ikke det ender bra på noen måte, og så syns jeg hun også latterligjør ekteskapet med å gjøre det sånn.

Se på antrekket hennes i dag. Masse lag på lag og to vesker. Jeg tipper det kommer en gladnyhet og at man ikke må gifte seg med en mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (2 timer siden):

Se på antrekket hennes i dag. Masse lag på lag og to vesker. Jeg tipper det kommer en gladnyhet og at man ikke må gifte seg med en mann. 

Tenker du at hun har vært på Storkklinikken i København?

Hun hadde blitt en strålende mamma

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (22 timer siden):

Tenker du at hun har vært på Storkklinikken i København?

Hun hadde blitt en strålende mamma

Ja, muligens det. Men det er bare basert på at jeg regner med at det er en twist på bryllupet og at hun stadig er så godt og lag på lag kledd om dagen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (31 minutter siden):

Ja, muligens det. Men det er bare basert på at jeg regner med at det er en twist på bryllupet og at hun stadig er så godt og lag på lag kledd om dagen. 

Har hun ikke bare lagt på seg igjen etter tv serien?

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Else,men det der bryllups tullet hun driver med gidder jeg bare ikke. Ser programmet hennes på opptak,og spoler lett forbi den biten! Det er så teit... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (27 minutter siden):

Har hun ikke bare lagt på seg igjen etter tv serien?

Litt rart så fort også mtp at hun brukte Wegovy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (4 minutter siden):

Litt rart så fort også mtp at hun brukte Wegovy. 

Ja, enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (19 timer siden):

Liker Else,men det der bryllups tullet hun driver med gidder jeg bare ikke. Ser programmet hennes på opptak,og spoler lett forbi den biten! Det er så teit... 

Hva heter programmet og hvor går det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

happygilmore skrev (1 time siden):

Hva heter programmet og hvor går det?

Det er det nye talkshowet hennes på TVNorge. Det heter «Else!».

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Glad på hennes vegne at hun har funnet kjærligheten ❤️ 

At hun valgte å gjøre det på denne måten må da få være hennes valg. Og det funket tydeligvis! Håper bare det varer ❤️

Bare så synd at det ikke blir vist på tv.

Så litt på vgtv men det ble for vanskelig å få med seg hva som ble sagt osv.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så rart at showet ble holdt eksklusivt for de som møtte opp, godt valg. Han ser ut til å være en modig og kul type, brudgommen, glad på deres vegne. 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snille, gode Else❤️ Håper han er verdig henne🤵🏻‍♂️👰🏻‍♀️

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...