Gå til innhold

Else Kåss Furuseth


O Rakel

Anbefalte innlegg

Liker godt Else Kåss Furuseth, som ikke har hatt det enkelt, men aldri klager og har brukt tragiske familieskjebner til å bryte tabuer om selvmord. 

Så leser jeg om denne hendelsen, som får det til å vrenge seg i meg. Hvem kan gjøre noe slikt? Totalt blottet for empati 🥺 Hun skulle gitt ham en skikkelig ørefik - i steden for et kyss - eller sagt navnet hans offentlig. Håper daten og kompisen leser artikkelen selv og kjenner det i magen. Eller at noen av kompisene, som sikkert har hørt historien, outer ham. Der verste er jo at det må være en voksen fyr, hun ville jo ikke gått på en slik date med en 20-åring.
 

https://www.nettavisen.no/livsstil/ble-utsatt-for-grufull-hendelse-hadde-lyst-til-a-grate/s/5-95-1040163

Endret av O Rakel
  • Liker 11
  • Hjerte 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, fikk skikkelig vondt av henne når jeg leste dette. Håper han skammer seg skikkelig. Fatter ikke hva som bor i enkelte...

Else virker som en rå dame! Hel ved, ekte og god. I motsetning til han hun var på date med.

Endret av Pusle
  • Liker 14
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavere enn det der er det faktisk ikke mulig å synke. Håper han skammer seg herfra til evigheten. 
 

Else er fantastisk. Åpenheten hennes rundt psykisk helse redder liv, det er jeg overbevist om ❤️

  • Liker 15
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig - hun burde oute han. For en taper. Han og hele kompisgjengen. 

Hun er gull. Vrenger meg innvendig over at hun har blitt behandlet på den måten. Men se hvem som klarer å reise seg fra alt det vonde hun har opplevd - Else fortjener all suksess. Tror egentlig ikke på Karma, men håper litt at det eksisterer likevel. 

  • Liker 18
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettrollet skrev (14 minutter siden):

Hun burde oute  han. Herregud, så kjipt gjort.

Yup.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en taper han fyren var! Og så stygt og latterlig gjort.. 

 

Synes Else er en flott person❤️

  • Liker 7
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Else er nydelig.  Og meget dyktig. Man vet det blir bra, og gjerne med noen  tøffe tvister, når hun produserer noe. Hun fortjener alt godt. ❤️ en flott og viktig stemme. 

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter og begriper egentlig ikke at ikke det er noen der ute som har vist oppriktig interesse for dama. Må vel være fordi hu er kjendis og at den biten er litt skummel? 
Hu er morsom, raus, gjør så mye for samfunnet mtp ensomhet og psykisk helse, og helt ærlig? Jeg synes hun har flere veldig pene og sjarmerende sider ved utseendet sitt også. Full pakke! Et ordentlig mannfolk må da være idiot for å ikke prøve å få taket på hu her😍

  • Liker 29
  • Hjerte 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Nettrollet said:

Hun burde oute  han. Herregud, så kjipt gjort.

Hun burde oute de. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Finlay
Anim92 skrev (1 time siden):

Et ordentlig mannfolk må da være idiot for å ikke prøve å få taket på hu her😍

Eventuelt et ordentlig kvinnfolk😊Hun er åpen om at hun er bifil, og hadde jentekjæreste i to år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et troll av en mann og de som veddet :trist:. Dette er sikkert ikke første gang heller, at noen prøver å såre på hennes bekostning.

Det er faktisk litt "godt" å se at hun ikke bruker ironisk distanse til absolutt alt, men uttrykker at dette faktisk var vondt.❤️ 

Hun har flere ganger sagt telefonnummeret sitt høyt på skjermen, så at hun har fått mye henvendelser er ikke rart. 

Men det blir noe fryktelig sårbart i det man tror man har en god tone med noen og motparten sitter med stygge intensjoner. Åh, jeg skulle ønske hun slapp dette! 💔💔❤️

Håper inderlig hun finner en skikkelig god partner som kan våkne opp med henne, under skiltet fra "den gule måke", som hun kaller det :fnise:

Håper mannen hun møtte, tryner i dusjen og slår seg så mildt at han ikke trenger ambulanse, men så hardt at han går kalvbeint i ei uke og at et ekorn biter han i nøttene :Sciurus:

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettrollet skrev (11 timer siden):

Hun burde oute  han. Herregud, så kjipt gjort.

Eller ikke? Else er altfor raus og god til at hun gidder å falle på hans nivå.

Nydelig dame, som jeg unner alt godt i livet ☺️

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 hours ago, O Rakel said:

Der verste er jo at det må være en voksen fyr, hun ville jo ikke gått på en slik date med en 20-åring.
 

Ikke bare må det være en voksen fyr, men det må jo være flere voksne. Siden dette er et veddemål. Så det er en gruppe menn som alle har vært enig om at dette var en god ide. Helt utrolig. Skjønner faktisk ikke at folk har hjerte til å være så kynisk. 

  • Liker 20
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren så nedrig. Det går ikke an å synke lavere enn dette.

 

Hadde dette vært noen i min vennekrets, så hadde jeg forlangt en offentlig beklagelse eller bare glemme vennskapet. Jeg hadde skammet meg å kjenne noen som gjorde noe slikt. 
 

Else er skjønn og håper hun finner en som verdsetter henne sånn som hun er❤️

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Else er en herlig og tøff dame som jeg virkelig unner å finne kjærligheten.

Er det noen som skulle fått betalt, så er det Else som datet den ekle drittsekken, som umulig kan ha en fin personlighet. 

Endret av K_mb
  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

¤flicka¤ skrev (16 timer siden):

Lavere enn det der er det faktisk ikke mulig å synke. Håper han skammer seg herfra til evigheten. 
 

Else er fantastisk. Åpenheten hennes rundt psykisk helse redder liv, det er jeg overbevist om ❤️

Det er jeg også sikker på. Heier på Else!

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...