Gå til innhold

Else Kåss Furuseth


O Rakel

Anbefalte innlegg

Babyyoda skrev (5 minutter siden):

Synes det er kjipt at hun tenker så lite om seg selv. Hun slenger ut at hun er feit, stygg, talefeil osv.    Lager vitser rundt det og andre hiver seg på. (Så Gauteshow i dag 🤮

For det er jo som en av de gamle forelskelsene hennes sa. Hvem vil ha en dame som ingen menn vil ha? Hun har liksom gjort seg selv til den stygge andungen som aldri blir svanen. Hun forventer at folk skal synes ille om henne. 

Synes hun er morsom, virker veldig varm og omsorgsfull, søt og et veldig godt menneske. Aldri tenkt på henne som hverken tjukk eller stygg. Det er hun som får meg til å tenke det. (Men det biter ikke på, liker a for det 😉)

Jeg stusses litt på det samme. Else ser vel ut som en helt normal dame på 40 utseendemessig?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babyyoda skrev (14 minutter siden):

Synes det er kjipt at hun tenker så lite om seg selv. Hun slenger ut at hun er feit, stygg, talefeil osv.    Lager vitser rundt det og andre hiver seg på. (Så Gauteshow i dag 🤮

For det er jo som en av de gamle forelskelsene hennes sa. Hvem vil ha en dame som ingen menn vil ha? Hun har liksom gjort seg selv til den stygge andungen som aldri blir svanen. Hun forventer at folk skal synes ille om henne. 

Synes hun er morsom, virker veldig varm og omsorgsfull, søt og et veldig godt menneske. Aldri tenkt på henne som hverken tjukk eller stygg. Det er hun som får meg til å tenke det. (Men det biter ikke på, liker a for det 😉)

Jeg liker henne også! Jeg ler ikke av de vitsene... synes det bare blir litt trist. 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Else og håper hun har møtt en! 😊🎉👰‍♀️🤵‍♂️💖 Eller møter en siden om dette går litt mer mot vest. 

Men hva syns dere om smaken hennes i menn? For jeg syns det virker som om hun liker de som er typisk kjekkest i rommet. Som han fake brannmannen, det er jo risky og gå etter liksom top sexy yrke, top typisk utsendet. Det må jo være genuin kjærlighet, å det kan bli kjærlighet. Men de er den type menn veldig mange andre kvinner også vil ha. Å det gjelder å de peneste kvinnene. Å jeg tror mennene vet det å. Eller hva tenker dere? Er det bare jeg som også tilfeldigvis tenker disse er den typiske kjekkasen? 

Sier ikke at om jeg blir forelsket i en mann som ikke ser sånn ut eller ikke har et slikt typisk hot men utro yrke(judgy av meg) så vil jeg ikke elske han. Tenker mest på dette pga Else og hennes romanse reise. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (20 minutter siden):

Heier på Else og håper hun har møtt en! 😊🎉👰‍♀️🤵‍♂️💖 Eller møter en siden om dette går litt mer mot vest. 

Men hva syns dere om smaken hennes i menn? For jeg syns det virker som om hun liker de som er typisk kjekkest i rommet. Som han fake brannmannen, det er jo risky og gå etter liksom top sexy yrke, top typisk utsendet. Det må jo være genuin kjærlighet, å det kan bli kjærlighet. Men de er den type menn veldig mange andre kvinner også vil ha. Å det gjelder å de peneste kvinnene. Å jeg tror mennene vet det å. Eller hva tenker dere? Er det bare jeg som også tilfeldigvis tenker disse er den typiske kjekkasen? 

Sier ikke at om jeg blir forelsket i en mann som ikke ser sånn ut eller ikke har et slikt typisk hot men utro yrke(judgy av meg) så vil jeg ikke elske han. Tenker mest på dette pga Else og hennes romanse reise. 

Det virker som om hun sikter litt over sin egen league utseendemessig. Det er selvsagt lov det, men da er sjansen større for at en forblir singel.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun hadde hatt større sjanse til å møte en seriøs partner uten alt dette sirkuset hele tiden.

Det er akkurat som om hun er fast bestemt på å spille rollen som den morsomme og mindre attraktive jenta og har gått seg litt fast i det sporet.

Jeg har sansen for Else og tror de fleste har det.

  • Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Else er en liten raring, men det er absolutt ikke greit å behandle folk på denne måten, selv om de spøker om ting på rare måter på TV. Han som gjorde dette her og vennene hans er en gjeng umodne dritasser...

Endret av katties
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er drøyt at denne dama ikke er rammet av metoo. Har dere sett hvordan hun opp gjennom har drevet og fysisk tatt på sine mannlige medprogramledere? Særlig yngre menn? Hadde hun vært vært en mann og de jenter hadde hun blitt tatt av lufta 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (7 minutter siden):

Synes det er drøyt at denne dama ikke er rammet av metoo. Har dere sett hvordan hun opp gjennom har drevet og fysisk tatt på sine mannlige medprogramledere? Særlig yngre menn? Hadde hun vært vært en mann og de jenter hadde hun blitt tatt av lufta 

Kan du nevne noen upassende situasjoner du har reagert på?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (55 minutter siden):

Kan du nevne noen upassende situasjoner du har reagert på?

Særlig i situasjoner rundt han fyren som er sammen med hun fotballspilleren. Jeg er neste helt sikker på at det er vennskapelig ment, men det endrer ikke på tankene rundt normer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (1 time siden):

Særlig i situasjoner rundt han fyren som er sammen med hun fotballspilleren. Jeg er neste helt sikker på at det er vennskapelig ment, men det endrer ikke på tankene rundt normer 

Markus Neby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/25/2024 at 12:10 AM, fru Alving said:

Tror hun hadde hatt større sjanse til å møte en seriøs partner uten alt dette sirkuset hele tiden.

Det tror jeg også. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Else er flott. Derfor er det så trist at hun lager underholdning på denne måten. 
 

Både gjennom boka «Else går til psykolog» og serien om overvekt kommer det jo frem at hun har psykiske utfordringer, blant annet knyttet til mat. At hun likevel ikke tar seg selv på alvor, men heller lager humor på det, kan umulig gjøre ting til det bedre. Det var symptomatisk at man i flere år trodde at hun hadde et avslappet forhold til kropp fordi hun spøkte så mye med det, og så kommer det frem at hun sitter hjemme bak låst dør og overspiser i ensomhet. 
 

Heier på åpenheten hennes, men ikke på løsningene. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjorde fin figur med Bjørn Eidsvåg sin 70års på Nrk.

Men hun vil som sagt ikke løse sine mentale utfordringer til mat, det tror jeg hun kan...men viljen er ikke der. Lager heller et program ut av det.

Håper hun heller starter å lage programmer om andre sine liv, eller tema utenfor sitt eget liv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, NordreSving said:

Synes Else er flott. Derfor er det så trist at hun lager underholdning på denne måten. 
 

Både gjennom boka «Else går til psykolog» og serien om overvekt kommer det jo frem at hun har psykiske utfordringer, blant annet knyttet til mat. At hun likevel ikke tar seg selv på alvor, men heller lager humor på det, kan umulig gjøre ting til det bedre. Det var symptomatisk at man i flere år trodde at hun hadde et avslappet forhold til kropp fordi hun spøkte så mye med det, og så kommer det frem at hun sitter hjemme bak låst dør og overspiser i ensomhet. 
 

Heier på åpenheten hennes, men ikke på løsningene. 

Syns også serien var veldig dårlig på å forsøke å lære dem matglede. Vi fikk servert masse enkle løsninger der, Fjordland osv, null fokus på å lære seg å lage mat og glede seg med maten og ikke minst: spise sakte.
Likte mye med programmet, men syntes også det hadde store hull, nettopp kanskje fordi Else har et så ræva forhold til mat, hun klarte ikke å endre noe på måten hun ser på mat på.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenk hvor fint det hadde vært om hun har en kjæreste på lur, og at hun lurer oss alle med denne serien der hun skal finne noen å gifte seg med i april. Det hadde vært en av de situasjonene der jeg ville blitt glad for å bli lurt, for det hun driver med nå får jeg litt vondt av :tristblå:

  • Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gifter hun seg ikke med Staysman?? Dem er omtrent samme person i motsatt kjønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarte skrev (På 29.3.2024 den 9.54):

Tenk hvor fint det hadde vært om hun har en kjæreste på lur, og at hun lurer oss alle med denne serien der hun skal finne noen å gifte seg med i april. Det hadde vært en av de situasjonene der jeg ville blitt glad for å bli lurt, for det hun driver med nå får jeg litt vondt av :tristblå:

Får håpe det er noe sånt, men som flere har nevnt så tror jeg det er på tide at hun slutter å bruke seg selv som underholdning. Nå da dette spektrum opplegget kom så ble det bare ekte trist, og egentlig ganske urovekkende. Hvem vil være med en - i et seriøst, voksent forhold - som skal lage underholdning av absolutt alt rundt relasjonen? Hun tar verken seg selv, en partner eller et forhold seriøst. IMO, for all del. 

Om hun har en partner på lur så synes jeg det er trist å skulle lage underholdning av det og. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke gravid da? Og at det blir «giftemålet?» Veldig lag på lag mørke klær og hele tiden opptatt av å ta jakken over magen. 

Endret av cerruti
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...