AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #141 Skrevet 25. april 2023 ClausSaus skrev (Akkurat nå): Du må nok litt lenger opp i alder enn som så for å finne en virkelig generasjon av Menn. Mye rart allerede i GenX. Kirkegården er i stadig økende grad stedet å starte letingen. Haha! 😂 Fy faen fremtiden ser noe mørk ut. Anonymkode: bcbca...81e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #142 Skrevet 25. april 2023 Ni av ti menn som kommenterer i denne tråden viser veldig tydelig hvorfor kvinner velger å være single. Anonymkode: 69e6d...60c 5 6
Example Skrevet 25. april 2023 #143 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ni av ti menn som kommenterer i denne tråden viser veldig tydelig hvorfor kvinner velger å være single. Anonymkode: 69e6d...60c Så hovedproblemet er kvinner ikke tåler at menn er uenig med dem? Jeg tror du har et poeng. 1 1
ruffen29 Skrevet 25. april 2023 #144 Skrevet 25. april 2023 1 minutt siden, Example said: Så hovedproblemet er kvinner ikke tåler at menn er uenig med dem? Jeg tror du har et poeng. Nebbete du er da. Ikke vet jeg hvem som har såret deg, men du får ikke dame med den holdningen der. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #145 Skrevet 25. april 2023 Example skrev (1 minutt siden): Så hovedproblemet er kvinner ikke tåler at menn er uenig med dem? Jeg tror du har et poeng. Nei, hovedproblemet er at vi gidder ikke omgås kvinnehatende neandertalere med mommy issues, mansplainere, sutrekopper, incels, menn med antikverte holdninger, iq under pari eller besserwissere. Så får dere bare gjette (eller ei) hvilken kategori dere hører hjemme i. Anonymkode: 69e6d...60c 7 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #146 Skrevet 25. april 2023 Rotehodet skrev (2 timer siden): I all verden, hvorfor sitter kvinner med makten mener du? Nå er jeg riktignok ikke i den situasjonen at jeg noen gang har hatt problemer med å få meg damer.. Men denne negativiteten, passiviteten og tafattheten forstår jeg meg ikke på. Jeg forstår damer godt hvis de har valget om å velge bort den slags menn. Hvis du har så store problemer med norske kvinner, hvorfor oppsøker du ikke kvinner i utlandet? Dessuten tror jeg enkelte kvinner heller ikke har det så enkelt med å finne den rette mannen. Rett som det er så har flere venninner av meg blitt ditchet av menn uten at de helt forstår hvorfor. Apropos det siste du skriver. Jeg er kvinne og har også opplevd å bli dumpet helt uten forvarsel noen ganger. Har greid å holde en god tone i etterkant med flere av dem, så har spurt to av dem, som jeg vet er ærlig med meg om hvorfor. De greier ikke å forklare det selv. Det nærmeste begge to kom var at de sa de tror de fikk panikk fordi de ikke hadde hatt det så godt med noen før, at damene de har vært sammen med før alltid hadde endt opp med å endre seg veldig, og at de ble redd for å bli enda mer knyttet til meg fordi de ikke forstod hvordan de skulle takle at det skulle bli slutt. At de på en måte hadde gått og ventet på at jeg skulle endre meg til det negative. Derfor mente de at de fikk panikk og dumpet meg. Begge fant seg etterpå trøblete damer som det ble raskt slutt med. Mitt inntrykk er at det er mange som har problemer med å håndtere sterk tilknytning, de blir redde for å bli såret, og så hopper de heller inn i et forhold hvor de selv føler de har "kontrollen", et forhold som de ikke vil føle det er verdens undergang om går skeis, det blir på et vis trygt å ikke knytte seg for mye til dama. Anonymkode: 46244...ad9 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #147 Skrevet 25. april 2023 Jeg har mange single venninner men kjenner ingen single menn. Mitt inntrykk av menn er at de finner seg raskt ei ny. Er de ikke på datingapper så blir de sammen med den skilte naboen eller ekskona til noen i vennekretsen. Jeg er selv kvinne, skilt og har barn. Jeg synes det er vanskelig å treffe noen da jeg ikke bruker datingapper. Jeg har på en måte gitt opp fordi de jeg liker liker ikke meg. Det blir mer og mer at jeg lurer på hvorfor jeg aldri er god nok. Anonymkode: 6d8fd...c14 2
ClausSaus Skrevet 25. april 2023 #148 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): […] Mitt inntrykk av menn er at de finner seg raskt ei ny. Er de ikke på datingapper så blir de sammen med den skilte naboen eller ekskona til noen i vennekretsen. [..] Jeg har på en måte gitt opp fordi de jeg liker liker ikke meg. Det blir mer og mer at jeg lurer på hvorfor jeg aldri er god nok. Anonymkode: 6d8fd...c14 Liten korreksjon… det er attraktive menn du snakker om. Absolutt ingen mangel på single menn der ute i det ganske land. Det har vel rundet trekvart million av dem i disse dager.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #149 Skrevet 25. april 2023 herzeleid skrev (3 timer siden): samtidig som å si hei til en fremmed på trikken er "ikke greit". Tror ikke du skal ta Christine Krieg sin #villebaresnakkelitt til inntekt for ubalanse i sjekkemarkedet. Hun representerer neppe «kvinner flest». Jeg henvender meg og snakker med fremmede kvinner støtt og stadig. Det går faktisk helt fint. Anonymkode: 708d0...c23
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #150 Skrevet 25. april 2023 Example skrev (29 minutter siden): Så hovedproblemet er kvinner ikke tåler at menn er uenig med dem? Jeg tror du har et poeng. Tror du det var uenighet hen du siterte siktet til? Anonymkode: 708d0...c23 2
Example Skrevet 25. april 2023 #151 Skrevet 25. april 2023 ruffen29 skrev (37 minutter siden): Nebbete du er da. Ikke vet jeg hvem som har såret deg, men du får ikke dame med den holdningen der. Trenger ikke det, da jeg allerede har.
Example Skrevet 25. april 2023 #152 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Nei, hovedproblemet er at vi gidder ikke omgås kvinnehatende neandertalere med mommy issues, mansplainere, sutrekopper, incels, menn med antikverte holdninger, iq under pari eller besserwissere. Så får dere bare gjette (eller ei) hvilken kategori dere hører hjemme i. Anonymkode: 69e6d...60c Kan hende litt "mansplaining" kan være godt for sjelen å bli utsatt for litt oftere. Særlig om reaksjonene blir sånn som dette. 1 2
Example Skrevet 25. april 2023 #153 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Tror du det var uenighet hen du siterte siktet til? Anonymkode: 708d0...c23 Ikke direkte, nei, men reaksjonsmønsteret tilsier det likevel. Enhver som bruker "mansplaining" som skjellsord har godt av å bli utfordret litt mer for sine meninger. Det er nå i hvert fall min tanke. 3
Gjest Automagisk Skrevet 25. april 2023 #154 Skrevet 25. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, hovedproblemet er at vi gidder ikke omgås kvinnehatende neandertalere med mommy issues, mansplainere, sutrekopper, incels, menn med antikverte holdninger, iq under pari eller besserwissere. Så får dere bare gjette (eller ei) hvilken kategori dere hører hjemme i. Anonymkode: 69e6d...60c Ja her var det jaggu mye bra å velge mellom..😂🙈 Endret 25. april 2023 av Automagisk
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #155 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ni av ti menn som kommenterer i denne tråden viser veldig tydelig hvorfor kvinner velger å være single. Anonymkode: 69e6d...60c 9/10 kvinner på singelforumet viser hvorfor samtlige er der for å sutre over at de ikke får kjæreste og bare blir tilbudt sex, og at menn velger å holde seg unna. Anonymkode: 968f4...bb5 2
herzeleid Skrevet 25. april 2023 #156 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Tror ikke du skal ta Christine Krieg sin #villebaresnakkelitt til inntekt for ubalanse i sjekkemarkedet. Hun representerer neppe «kvinner flest». Jeg henvender meg og snakker med fremmede kvinner støtt og stadig. Det går faktisk helt fint. Anonymkode: 708d0...c23 Det gjør hun helt sikkert ikke men når hundrevis deltar i en kampanje som sier at det ikke er greit bør vi kanskje ikke la oss overraske om det bidrar til å påvirke nettopp sjekking.
knooters Skrevet 25. april 2023 #157 Skrevet 25. april 2023 Ang. menn vs "menn". Det hender jeg ser litt på våpenvideoer på youtube, og da har man noen gode eksempler på dette. Forvokste 13-åringer. Hurr durr machomacho - som vel er den sorten enkelte kaller "menn" her inne: https://youtu.be/HUc3NTzfSm0?t=523 Jeg får seriøst kreft i ørevoksen av det der. Så har du en annen: https://youtu.be/zd5ruVyWqAI?t=273 Sofistikert, intelligent, saklig. Mindre mann? Ikke i det hele tatt. 1
Flintis Skrevet 25. april 2023 #158 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor viser du ikke til hvor denne rapporten er å finne? SIer noe om andel som ønsker å være singel vs ønsker forhold? Jeg er singel, og absolutt ikke på markedet. Ingen datingapper eller programmer eller noe. Generelt er kvinner lykkeligere som singel og de lever lengre når de er single. Det motsatte gjelder for menn. Takk og lov for at man ikke er avhenig av en mann lenger. Hilsen selvvalgt singel kvinne Anonymkode: 65fb9...420 Hvordan er den statistikken der egentlig?
Majer Skrevet 25. april 2023 #159 Skrevet 25. april 2023 (endret) Mange single går på date etter date og finner bare andre som ikke ønsker forhold. Mange vil heller være seriemonogame med folk som ikke ønsker forhold enn å slå seg sammen med et par som har levd lykkelige sammen i mange år. Forstå det den som kan. Lite logikk.. Jeg dater damer som enten kun har lange forhold bak seg, har unngått menn eller damer som allerede har en kjæreste. Skyr de "vanlige single" som pesten. Hyggelige som venner, men ikke som date. Endret 25. april 2023 av Majer 1
Gjest Inverto Skrevet 26. april 2023 #160 Skrevet 26. april 2023 Majer skrev (1 time siden): damer som allerede har en kjæreste De høres lite moralske ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå