Gå til innhold

Helsekost Furuseth


Triviella

Anbefalte innlegg

Har dere sett de to første episodene? Hva syns dere? 
 

Else er en herlig dame, og jeg håper hun lykkes 😊

  • Liker 5
  • Hjerte 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde ikke jeg likte henne egentlig, men så så jeg serien, og hun er jo herlig. Synes hun er veldig modig og åpen. Håper hun lykkes og får seg en type (virket litt som hun hadde lyst på det).

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater sånne slanke mas tv program. Hadde tenkt å slå av. Helt til ho dengte løs på ho der Tine dama🤣🤣🤣 dette kan jeg godt se ja!

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsekost? Er det autokorrekt, eller gjør du bevist narr av henne fordi hun er stor? Bruk Else Kåss du.

Endret av Centimeteren
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Centimeteren skrev (4 minutter siden):

Helsekost? Er det autokorrekt, eller gjør du bevist narr av henne fordi hun er stor? Bruk Else Kåss du.

Programmet heter Helsekost furuset. Hat ikke sett det men gjør det nok snart. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg har fått et mye bedre inntrykk av Else Koss etter å ha sett dette. Digger hvor ærlig hun alltid er med alt!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triviella skrev (På 21.4.2023 den 19.37):

Har dere sett de to første episodene? Hva syns dere? 
 

Else er en herlig dame, og jeg håper hun lykkes 😊

Eg likar dei to fyrste episodane!

Men ser at det minnar svært mykje om NRK-serien til Ronny Brede Aase "Eit feitt liv". Føler begge seriane er litt sånn "tjukk, triveleg kjendis får kniven på strupen av legen og må lage info-serie om noko vi allereie veit. Dette må gjerast med humor, sjølvvitsing og ikkje minst må kjendisen grave ut sine sårbare sider".

Og når eg tenker på det så minner det jo også om NRK-serien "Line fikser kroppen", som handlar om akkurat det samme. :P

Uff, no høyrest eg sikkert negativ ut. Det er eg ikkje, eg kjem til å sjå alle Else sine episodar. Men skjønnar om NRK sine tjukke kjendisar skjelver i buksene og håpar dei ikkje er nestemann ut 😅

  • Liker 30
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Else er helt fantastisk. Jeg håper fremover at det blir enda mindre fokus på hvordan kroppen ser ut, for det er jo ikke det som er hovedproblemet med overvekt og fedme. Problemet er derimot at den er mindre funksjonell og at man får problemer med helt vanlige hverdagsaktiviteter.

Og når det gjelder akkurat henne, har hun ikke fått særlig mye problemer ennå. Men det kommer jo garantert med alderen om man ikke gjør noe,

Heia henne!

  • Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (48 minutter siden):

Liker Else, ikke noe kritikk mot henne. Men hun ernæringsdama har jeg lyst til å kaldkvele. Er så drita lei av disse «ekspertene» - «alle vet at det er kun en ting det handlerom og det er kalorier inn kalorier ut». Fy f.. så provosert jeg ble. Kan de ikke for en gangs skyld finne noen som er litt mer oppdatert og som har litt mer kunnskap?? Skuff NRK!! Så den dama på debatten med Marit Kolby og ble like provosert da. Pls fjern henne fra skjermen!

Enig!

Skulle ønske de kunne hentet inn noen andre for en gangs skyld. Marit Kolby var vel med som ekspert da leserne kunne sende inn spørsmål til nrk i forbindelse med programmet, hadde håpet at hun skulle være med i tillegg.

Men ser også for meg at Kolby (og hennes folk) ville presset på hvor lett det er med ekte hjemmelaget mat, når Fjordland kanskje er en veldig god nok start.

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er sjansene til Else om hun spiser bort følelser. Altså, at hun foretrekker å holde seg på overflaten og jovial og glad når hun sikkert kjenner endel negativt som oss alle? Det er jo derfor hun spiser, fordi hun ikke vil deale med ubehagelige følelser. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettrollet skrev (27 minutter siden):

Hva er sjansene til Else om hun spiser bort følelser. Altså, at hun foretrekker å holde seg på overflaten og jovial og glad når hun sikkert kjenner endel negativt som oss alle? Det er jo derfor hun spiser, fordi hun ikke vil deale med ubehagelige følelser. 

Nettopp! Hjelper ikke å gi henne en matplan når hun trøstespiser slik som det der. Ta tak i problemet isteden for å pisse i buksa sier nå jeg. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! De behandler symptom, og ikke årsak.  Hun vil jo bare ende opp med enda mer selvhat om hun sprekker og spiser på seg vekten igjen. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg håper bakeren finner kjærligheten om ikke altfor lenge- han virker som en så fin fyr! 

  • Liker 20
  • Hjerte 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (1 time siden):

Liker Else, ikke noe kritikk mot henne. Men hun ernæringsdama har jeg lyst til å kaldkvele. Er så drita lei av disse «ekspertene» - «alle vet at det er kun en ting det handlerom og det er kalorier inn kalorier ut». Fy f.. så provosert jeg ble. Kan de ikke for en gangs skyld finne noen som er litt mer oppdatert og som har litt mer kunnskap?? Skuff NRK!! Så den dama på debatten med Marit Kolby og ble like provosert da. Pls fjern henne fra skjermen!

Hvem er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (8 minutter siden):

Hvem er dette?

Tine Sundfør tror jeg. Vet ikke hvorfor de bruker henne. Første gangen jeg så henne var i Debatten med Marit Kolby. Gjorde ikke en god figur der heller for å si det sånn.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Else!🙂 var redd det skulle bli for mye tull og fjas, men syns absolutt ikke det etter å ha sett de to første episodene😄 og shit for en modig og tøff gjeng hun har fått med seg!👏🏻💥

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...