Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - Hvem vil du gjerne se?


Cid

Anbefalte innlegg

Ser for meg at det kan blåse litt rundt både Anne-Kath, Unni og Frank der inne.  De er ganske kompromissløse. Egil tror jeg vil den mest fjasete, mens Emilie og Cato vil være de største arbeidsjernene. Cristian har sikkert noen vaner som kommer til å irritere de andre. Bjørg er typen som vil at alle skal ha det bra, så får det være så som så med effektiviteten. Bahare ser jeg for meg at er ganske grønn når det kommer til gårdsarbeid, men at hun vil være veldig ivrig etter å lære og vil spørre mye. Emma kommer nok til å kose mye med kattene 😛.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blekkulfina skrev (2 timer siden):

Spennende cast, dette tror jeg blir bra! Men savner noen flere spreke folk type aktive sportsfolk- men de får visst ikke være med på Farmen Kjendis lenger, eller vil ikke, alt ettersom😄

Etter Frank Løke og Riise så klarer jeg meg helt fint uten 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Daniel Frank vinner dette. Han har jo vunnet mesteren mester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (På 1.6.2023 den 7.52):

Tipper Daniel Frank vinner dette. Han har jo vunnet mesteren mester. 

Sikkert god i hinderløypa og de atletiske tvekampgrenene, men han kan ryke på kunnskap og gårdskonkurranse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Hvem håper dere å se i sesongen etter neste sesong? :P Jeg kunne tenkt å se Carl og Eli Hagen, Durek bare for dramaet sin skyld lol. Arild Riise hadde vært artig å se og hadde sikkert gjort en bedre figur en den forrige Riise 😜 Olav Thon uansett om jeg vet det ikke hadde gått av åpenbare grunner 😂 Så klart Ola Conny! Cowboy Laila og Skutemaleren. Han Magnus Brøyn kunne vært artig siden han har sagt at han er svært avhengig av internett :P tror det kunne gått en kule varmt for han der inne lol. Jørgen Foss hadde vært artig å se med, spesielt hvis han havnet på Torpet og møtte på Kari 😂

På Torpet så burde de få med Frank Løke, Kari Jaquesson og Erlend Elias for det ultimate drama 😂

Endret av Cid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanja2345 skrev (3 minutter siden):

Fredrik Solvang

Sophie Spetalen

Erik Thorstvedt

Drillo

Kurt Nilsen 

Funkygine

Blomster Finn

Flott cast 😄

Men kunne tenkt å se Spetalen Senior isteden da :P 

Endret av Cid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farmen kan legges ned for min del, synes konseptet er oppbrukt, forutsigbart og kjedelig.

Håper, uansett hvilket reality-konsept det er snakk om, at det plukkes kjendiser som ikke har vært med i noe annet reality-program før. Drita lei at de samme trynene går igjen overalt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babyface skrev (1 minutt siden):

Farmen kan legges ned for min del, synes konseptet er oppbrukt, forutsigbart og kjedelig.

Håper, uansett hvilket reality-konsept det er snakk om, at det plukkes kjendiser som ikke har vært med i noe annet reality-program før. Drita lei at de samme trynene går igjen overalt. 

Jeg håper de fortsetter i mange år til! Den eneste realityserien jeg ser på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person jeg ville hatt på Kjendis Farmen er: Lilly Bendriss 

"Jeg tror det går igjen noen i veggene her" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 24.11.2023 den 23.55):

Hvem håper dere å se i sesongen etter neste sesong? :P Jeg kunne tenkt å se Carl og Eli Hagen, Durek bare for dramaet sin skyld lol. Arild Riise hadde vært artig å se og hadde sikkert gjort en bedre figur en den forrige Riise 😜 Olav Thon uansett om jeg vet det ikke hadde gått av åpenbare grunner 😂 Så klart Ola Conny! Cowboy Laila og Skutemaleren. Han Magnus Brøyn kunne vært artig siden han har sagt at han er svært avhengig av internett :P tror det kunne gått en kule varmt for han der inne lol. Jørgen Foss hadde vært artig å se med, spesielt hvis han havnet på Torpet og møtte på Kari 😂

På Torpet så burde de få med Frank Løke, Kari Jaquesson og Erlend Elias for det ultimate drama 😂

Hehe, hvem vet, kanskje Olav Thon hadde vunnet hele greia? 😂 Den mannen blir sikkert 120 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beetlegirl91 skrev (2 timer siden):

En person jeg ville hatt på Kjendis Farmen er: Lilly Bendriss 

"Jeg tror det går igjen noen i veggene her" 

Hadde sikkert vært utfordrerne da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...