Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - Hvem vil du gjerne se?


Cid

Anbefalte innlegg

Jeg elsker Farmen, men dette var en skuffende cast. Flere jeg ikke vet hvem er..

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hakkespetten skrev (3 timer siden):

Jeg elsker Farmen, men dette var en skuffende cast. Flere jeg ikke vet hvem er..

Jeg er virkelig enig. "Kjendisene" som ønsker å delta er brukt opp, derfor blir deltakerne for hvert år nå mer og mer ukjente for mange av oss.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til å se Emilie Nereng og Sander Dale. Føler de to er lyspunktet for sesongen. 

Emma Ellingsen er også et pluss. 

Christian Brennhovd har jeg ingenting til overs for, så det var skuffende å se han var med. 

Ellers var det et par jeg ikke har noe interesse for og mange jeg ikke aner hvem er.

Alt i alt, glad for å se Emilie og Sander, men totalt sett var dette en svært dårlig cast. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (9 timer siden):

Skuffa at Ola Conny ikke var med, trodde det var håp siden han har vært med på andre norske programmer, blir kult med Cato da :) Spent på å se hvordan han vil klare seg sammenlignet med dem andre, husker han gjorde en imponerende innsats i 71 grader nord kjendis.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ventet med å svare i tråden til alle «mange jeg ikke har hørt om» kommentarene er unnagjort😅

For en spennende gjeng! Jeg gleder meg til å se Emilie Nereng. Han julebukken blir spennende å følge med på. 
 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan blir tvekamp grenene for Cato tror dere? Jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan han skal få til øksekast eller det med tau 🧐 er man kynisk så vil man ta han ut i en gren man vet han ikke kan bli med på og så må han trekke seg, jeg heier på han! Fått til mye i livet sitt trass handikappet sitt :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, A4. said:

Anne-Kath gleder jeg meg til å se mer av! 

Hvor mye "ser" egentlig Anne-Cath nå?

Kjenner noen med samme øye lidelse,og de ser bare som igjennom et tynt tynt sugerør. Tror neppe de hadde greid å være med på en 100 år gammel gård.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):

Hvordan blir tvekamp grenene for Cato tror dere? Jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan han skal få til øksekast eller det med tau 🧐 er man kynisk så vil man ta han ut i en gren man vet han ikke kan bli med på og så må han trekke seg, jeg heier på han! Fått til mye i livet sitt trass handikappet sitt :) 

Lå en artikkel ute på vg/Dagbladet at de hadde funnet en rettferdig løsning på det. Så regner med at det er gjort noe endringer som blir fair for alle parter :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (1 minutt siden):

Hvor mye "ser" egentlig Anne-Cath nå?

Kjenner noen med samme øye lidelse,og de ser bare som igjennom et tynt tynt sugerør. Tror neppe de hadde greid å være med på en 100 år gammel gård.

 

Blir interessant da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mange der jeg har hørt om, men der har jeg litt meg selv å takke siden jeg ikke følger så godt med på kjendiser og sånt. Men gleder meg masse likevel, spesielt til å se Anne Kat, jeg digger den dama! Sondre husker jeg godt fra Stjernekamp, jeg glemmer aldri den fantastiske versjonen hans av "lett å være rebell i kjellerleiligheten din". Fin fyr han der, altså. Daniel Franck blir også gøy å se. "Voe" har jeg et veldig positivt inntrykk av selv om jeg aldri har fulgt henne noe sted.

Han der Christian ser jeg for meg at kan bli skikkelig irriterende. Aldri hørt om fyren, men jeg orker ikke sånne ekstremt kropps-og utseendefikserte folk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hakkespetten skrev (13 timer siden):

Jeg elsker Farmen, men dette var en skuffende cast. Flere jeg ikke vet hvem er..

Mange jeg ikke vet hvem er og, men man kan jo ikke vente at så mange A-kjendiser stiller opp på noe sånt. Gleder meg allerede, blir sikkert gøy 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (6 minutter siden):

Hvorfor er det flere menn enn damer med i år? 

Hæ? Det er da 6 menn og 6 damer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (17 minutter siden):

Ikke så mange der jeg har hørt om, men der har jeg litt meg selv å takke siden jeg ikke følger så godt med på kjendiser og sånt. Men gleder meg masse likevel, spesielt til å se Anne Kat, jeg digger den dama! Sondre husker jeg godt fra Stjernekamp, jeg glemmer aldri den fantastiske versjonen hans av "lett å være rebell i kjellerleiligheten din". Fin fyr han der, altså. Daniel Franck blir også gøy å se. "Voe" har jeg et veldig positivt inntrykk av selv om jeg aldri har fulgt henne noe sted.

Han der Christian ser jeg for meg at kan bli skikkelig irriterende. Aldri hørt om fyren, men jeg orker ikke sånne ekstremt kropps-og utseendefikserte folk.

Ikke hørt om Cato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (Akkurat nå):

Ikke hørt om Cato?

Jo, har hørt om han, selv om jeg ikke ser på sport. Blir spennende å se han der også. Hørt om han, Anne Kat, Daniel, Emilie, Sondre og såvidt Emma. Så halvparten da. Mulig jeg har sett/hørt om noen av de andre før også uten å huske navnene deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende cast, dette tror jeg blir bra! Men savner noen flere spreke folk type aktive sportsfolk- men de får visst ikke være med på Farmen Kjendis lenger, eller vil ikke, alt ettersom😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, jukkapalme said:

Hæ? Det er da 6 menn og 6 damer! 

Du har rett. 

Endret av Centimeteren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (25 minutter siden):

Du har rett. 

Fort gjort å telle feil :) måtte dobbeltsjekke jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...