Gå til innhold

Forræder vår 2023 - TV2 Play


Ctrl

Anbefalte innlegg

Det var et "sjakktrekk" å ta med Heidi og Torstein i serien (no pun intended 😉). De er utrolig gode strateger. Absolutt de smarteste der inne, sammen med Aslak. 

Jeg bare elsker showet!!

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ardwinna skrev (50 minutter siden):

Hvilken pakke må man velge på TV2 Play for å få tilgang til program som Forræder? Holder det med den til 99,- eller må man kjøpe den til 149,-?

Du trenger bare den til 99 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linazer skrev (31 minutter siden):

Det var et "sjakktrekk" å ta med Heidi og Torstein i serien (no pun intended 😉). De er utrolig gode strateger. Absolutt de smarteste der inne, sammen med Aslak. 

Jeg bare elsker showet!!

Jeg og! Det er så spennende! 😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brusebukken87 skrev (54 minutter siden):

Du trenger bare den til 99 kr.

Takk for svar! Ble så usikker da jeg prøvde å lese om de ulike pakkene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så spennende! Jeg syns det var spennende ifjor, men det her er enda bedre ;D

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående Heidi, så mistenker jeg at Torstein har fortalt henne at han er forræder, men at hun ikke kan si dette på TV. Når man drar inn dit to og to i par, så er det vel naturlig at noen har avtalt på forhånd at de skal fortelle det til den andre dersom de blir forræder. Det er jo en fordel for begge om den lojale også vet.

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en fantastisk episode, er så bra. Heia Viktor, Aslak og Torstein. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tbag skrev (10 timer siden):

Hadde gledet meg til ny sesong, men, jeg liker virkelig ikke denne sesongen…Den kjeder meg. Vet ikke hvorfor. 

Jeg syns denne er morsommere og mer spennende enn forrige sesong, så langt.

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (2 timer siden):

Takk for svar! Ble så usikker da jeg prøvde å lese om de ulike pakkene.

99 kr får du med reklame, men 149 kroner er uten reklame. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (7 timer siden):

For en fantastisk episode, er så bra. Heia Viktor, Aslak og Torstein. 

Spørs hvor lenge Torstein blir værende, lurer på om de klarer å vri det. Eller om Aslak faktisk vil ha han ut på ordentlig for å sikre seg selv

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (8 minutter siden):

Spørs hvor lenge Torstein blir værende, lurer på om de klarer å vri det. Eller om Aslak faktisk vil ha han ut på ordentlig for å sikre seg selv

Skulle ikke forundre meg, Aslak er slu. Syns forresten Viktor gjør den beste jobben som forræder, til nå. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (6 timer siden):

Jeg syns denne er morsommere og mer spennende enn forrige sesong, så langt.

Helt enig. Selv om forrige sesong og var knall bra. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (4 minutter siden):

Skulle ikke forundre meg, Aslak er slu. Syns forresten Viktor gjør den beste jobben som forræder, til nå. 

Ja, så dersom Aslak nå fortsetter å vinne troverdighet og faktisk får ut Torstein så vil jo han og Viktor begge være under radaren og ha store sjanser for å klare seg en stund. Mener jo at det var dumt å velge Torstein inn i forrædergruppa i utg punktet pga han var mistenkt omtrent før konkurransen starta🤪 bedre å velge noen som er «usynlige». Samtidig som kanskje ikke alle hadde klart spillet like godt som Torstein. Så blir spennende å se 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rosemarin skrev (18 minutter siden):

Spørs hvor lenge Torstein blir værende, lurer på om de klarer å vri det. Eller om Aslak faktisk vil ha han ut på ordentlig for å sikre seg selv

 

Jeg tror Torstein er på vei ut, og det vet han selv også. Samtidig så begynte de å mistenke Tarjei og virker som om mange "nullstiller" seg litt etter å ha stemt ut Matias. De siste episodene har vært heftig bra! Jeg er så glad Aslak ble fristet. Virker som han vil være smart nok til å få den ufattelige historien sin til å virke for han. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tbag skrev (18 timer siden):

Hadde gledet meg til ny sesong, men, jeg liker virkelig ikke denne sesongen…Den kjeder meg. Vet ikke hvorfor. 

Den er jo bedre enn forrige. Endelig flere som har skjønt at dette er en individuell konkurranse hvor det er om å gjøre for den enkelte å komme lengst mulig. Forræderne og Hedi har skjønt dette, og spiller deretter. I fjor var det jo egentlig ganske dårlige taktiske valg som ble gjort, spesielt fra Jørn og Jonas, tildels også Cathrine som aldri stemte på de to andre forræderne. Men Cathrine var god til å holde maska og nøt fordelen av å ha et tilsynelatende «ærlig» vesen.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (1 time siden):

Spørs hvor lenge Torstein blir værende, lurer på om de klarer å vri det. Eller om Aslak faktisk vil ha han ut på ordentlig for å sikre seg selv

Aslak vil ha Torstein ut, dette er et individuelt spill. Spennende å se hvordan Aslak skal forklare hvorfor han ikke blir drept neste natt, siden hans alibi er at forræderne forsøkte å drepe ham men mislyktes etter at han hadde vært i skjoldrommet.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cookie123 skrev (12 timer siden):

Veldig bra episoder i dag!!! Heidi må være den smarteste der inne!! Imponert!! Tøft hvordan Aslak og Torstein "kranglet" i rådsalen! 🙂 

Sier det igjen: Dette er virkelig det kuleste jeg noen gang har sett på tv!!! 🙂 

Husker hvor skuffet jeg ble i fjor da jeg hadde forventet/håpt på en lignende seanse mellom Jørn og Jonas, men de var dessverre ikke lure nok til å komme på dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (23 minutter siden):

Aslak vil ha Torstein ut, dette er et individuelt spill. Spennende å se hvordan Aslak skal forklare hvorfor han ikke blir drept neste natt, siden hans alibi er at forræderne forsøkte å drepe ham men mislyktes etter at han hadde vært i skjoldrommet.

Jo men samtidig så er jo forræderne på lag for å holde alle forræderne skjult og spille mot de lojale, så er jo ikke så gøy hvis det blir totalt individuelt heller

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (34 minutter siden):

Jo men samtidig så er jo forræderne på lag for å holde alle forræderne skjult og spille mot de lojale, så er jo ikke så gøy hvis det blir totalt individuelt heller

De samarbeider selvsagt, men det er jo for den enkeltes beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker begge sesongene av Forræder og liker at de er så forskjellige selv om rammene er like! MEN jeg synes forræderne gjør en litt dårlig jobb i år. :P Victor er jo kjempeflink. Han er passe med, men skiller seg ikke for mye ut heller. Anne Marie var dårlig, og fremstod ikke troverdig, så skjønner at hun ble avslørt fort. Å velge Torstein synes jeg var et merkelig og dårlig valg, han var jo mistenkt fra dag 1. Jeg tror det ville vært mye lurere å velge en som går mer under radaren og fremstår søt og uskyldig. Det var jo det som gjorde at Cathrine gikk så langt i fjor, hun virket så uskyldig og gjorde ikke så mye ut av seg. Jeg synes til dels også Aslak er et dårlig valg, han er jo også smart og analytisk og sånn sett en farlig spiller i begge retninger. I tillegg synes jeg det var en dårlig strategi å si at man ble forsøkt drept og så være så voldsomt på Torstein. Den seansen i rådsalen var jo veldig påfallende og kunne jo vekket mange mistanker. Merkelig nok er det bare Heidi som gjennomskuet det. Jeg tror det ville vekket mindre oppmerksomhet å bare holde hodet lavt og stemme litt som de andre. De sier jo at de nå sitter trygt fordi de var de eneste som ikke stemte på Matias, men jeg vet ikke jeg... I dette spillet er det liksom veldig negativt å være for mye på, men samtidig negativt å være for lite på også (som Matias). Så det lureste er nok å ligge et sted midt på. :)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...