Gå til innhold

Forræder vår 2023 - TV2 Play


Ctrl

Anbefalte innlegg

Som flere her sier, så burde det nå være åpenbart at Aslak ble fristet den natta. Ellers hadde han ikke sittet igjen nå.

Reaksjonen til Victor da Robin ble forvist, burde også gjøre at alles øyne peker dit. Flere som nevnte det etter rådsalen. Evelina og Emilie (?)

Nå er det jo helt innlysende hvem begge forræderne er. 

Endret av Irja
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irja skrev (2 timer siden):

Som flere her sier, så burde det nå være åpenbart at Aslak ble fristet den natta. Ellers hadde han ikke sittet igjen nå.

Reaksjonen til Victor da Robin ble forvist, burde også gjøre at alles øyne peker dit. Flere som nevnte det etter rådsalen. Evelina og Emilie (?)

Nå er det jo helt innlysende hvem begge forræderne er. 

Helt innlysende er det ikke. Lett for oss å si, men etter Aslaks veldig ville "jeg ble drept"-historie ville jeg som forræder fint ha latt han være i live. Tarjei og Emilie kunne fint ha vært forrædere, og spilt slik de har gjort, hvertfall på slutten. At de hadde forsøkt å drepe Aslak fordi de var redd han ville gjennomskue dem, men at det er trygt å holde han i live når han ikke har det. 

Jeg er jo enig i at aslak+Victor er en sannsynlig duo, det er mulig å catche, men det er også mange andre muligheter. Tarjei har spilt rart, og jeg tror ikke en forræder ville spilt så rart, men det er helt fint mulig å mistenke han på bakgrunn av det. Emilie har også gjort noen valg man kan påpeke (plutselig være på rob med litt rart fokus i begrunnelsen). Evelina kan også mistenkes (ikke Katrine tror jeg, men hun kan overtaler:p), men hun tror jeg ryker nå!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det er lett for oss å si at Aslak og Victor bør være "enkelt" å lokalisere som forrædere, av en eller annen grunn, siden vi har fasiten. 

Men å gå i uvitenhet i den intime bobla som deltakerne gjør er noe helt annet. En boble full av løgner, følelser, spill, omvendt psykologi, stråmenn, flokkmentalitet, anklagelser, teorier osv hele døgnet på tamp, så det er svært lett å miste oversikt, la seg lure og la seg påvirke. Det som er åpenbart for oss er virkelig ikke åpenbart for de lojale. 

Hadde jeg vært lojal deltaker så tror jeg nok at jeg hadde gått etter Emilie. For hun går veldig under radaren, og er ikke det typisk forrædere som lykkes? Jo, ville jeg tenkt, for så gått på en smell.

Med få deltakere igjen så har man ting både for og imot de fleste som er igjen, og det ene er liksom ikke særlig mer åpenbart enn det andre i denne intime bobla. Og det er denne bobla som er så fascinerende, og tidvis hårrivende, for oss å se på. 

Glad for at det kommer en ny runde allerede til høsten (tror jeg da)!

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor forsvant mistanken fra Tarjej mot Aslak? Han tolket det jo helt riktig da Torstein og Aslak gikk etter hverandre i rådssalen for noen uker siden. Da mente han at begge var forrædere.. Men han er jo "all over the place" når det gjelder mistanke, så selv blind høne finner korn.

At Victor brøt sammen måtte bare komme på et tidspunkt. Han er for følsom til å være kald, kynisk og kalkulerende i lengden. Tror alle nå skjønner at Victor er forræder.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem håper dere vinner i morgen? Jeg heier på Victor. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (Akkurat nå):

Hvem håper dere vinner i morgen? Jeg heier på Victor. 

Enig, han har spilt fantastisk og er en nydelig fyr. 

Det blir så spennende! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finaleepisodene slippes først i morgen kl 18😊 I tilfelle ikke alle har fått med seg det, og sitter oppe til kl 03 i natt 😛

Jeg håper Victor og Aslak vinner. Jeg er dog litt redd for at Victor røpet seg med reaksjonen da Rob gikk ut :( Men jeg forstår han kjempegodt! Hadde slitt ordentlig med å holde maska selv! 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (40 minutter siden):

Hvorfor er det færre spillrunder denne sesongen? Det var ti i forrige sesong.

Er vel færre deltakere denne sesongen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (9 timer siden):

Finaleepisodene slippes først i morgen kl 18😊 I tilfelle ikke alle har fått med seg det, og sitter oppe til kl 03 i natt 😛

Jeg håper Victor og Aslak vinner. Jeg er dog litt redd for at Victor røpet seg med reaksjonen da Rob gikk ut :( Men jeg forstår han kjempegodt! Hadde slitt ordentlig med å holde maska selv! 

 

Blæ, har fri i dag og hadde gledet meg til å se finalen nå, men i stedet må jeg vente til i kveld når alle barna er lagt😧 Det var litt nedtur!

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (9 timer siden):

Er vel færre deltakere denne sesongen.

Jeg har hørt på poden til Mads at neste sesong er allerede spilt inn. Kanskje det kommer ny sesong igjen rett over sommeren! 🙂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Victor, for han har hatt sin rolle som forræder siden dag 1. 
Og jeg tror virkelig ikke at det er lett å være forræder, og om jeg skulle noen gang være i samme spill, er jeg usikker på om det er rolle jeg hadde orket. Du skal passe dine ord, du skal ikke ta for mye plass, men samtidig ikke for liten plass. Du skal klare å snu alle pekepinner som går mot deg, motsatt vei igjen. Du skal være ganske god for å holde ut det psykiske her 😅


Nå er det jo slik at vi alle forstår reaksjonen hans under sist rådsal, men jeg er redd for at han har klart å sette spotlight på seg selv der. Usikker på om han klarer å dra det i havn med at han ikke ville at Robin skulle ryke fordi de er bestekompiser. Men kanskje? Jeg er veldig spent på dagens episoder! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shit, det var spennende til siste slutt..har nesten ikke negler igjen 😂😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Gratulerer med godt spill, det var utrolig spennende og jeg gleder meg til neste omgang til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DET var en spennende finale. Så innmari bra spilt. Og for en helomvending av enkelte😂

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja finalen var bra- men

Spoiler

Syykt irriterende at de lojale avsluttet spillet da de var tre igjen. Altså så sykt taktisk dårlig!!! Handler jo om ren odds det. Hvis man som lojal står igjen der, så tar man ut så mange man kan selvfølgelig. Ren matte! 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (28 minutter siden):

Ja finalen var bra- men

  Skjul innhold

Syykt irriterende at de lojale avsluttet spillet da de var tre igjen. Altså så sykt taktisk dårlig!!! Handler jo om ren odds det. Hvis man som lojal står igjen der, så tar man ut så mange man kan selvfølgelig. Ren matte! 

 

Spoiler

Det reagerte jeg også på.. veldig rart! Tarjei burde visst bedre siden han hadde hatt sus på Aslak flere ganger. Men han virket jo helt utmattet i hodet i hele episoden egentlig.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...