Gå til innhold

Når barnet hører at vi har sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De færreste liker å få andres seksualitet nært på, barn skal absolutt skånes for slikt. 

Anonymkode: d8f89...9f7

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jævla kvalmt å lese om. Du veit at ungene dine hører at dere knuller, likevel fortsetter dere kjøre på? Ja det er digg med lyd når man har sex, men man MÅ ikke lage lyd. Kan spare de mest voldsome knullene til ungene er borte (hos familie / venner) tenker jeg. 

Anonymkode: 75211...8b2

Jeg leste denne tråden med interesse fordi jeg lurer litt på det samme.

Noen av oss er jo heldige og har god plass. Vi har nå gjort så barnet er lenger unna, siden barnet nå er 7 år. Det er flere dører i mellom. Og jeg setter på vaskemaskinen eller tørketrommelen innimellom og lar døren stå litt oppe til vaskerommet, mens TVen står på i stua. Da blir det andre lyder rundt om i huset.

For jeg klarer ikke å være stille. Vi bodde hos svigerforeldre en periode mens vi pusset opp badet og kjøkkenet. Og da måtte vi være stille både pga dem og barna våre. Jeg tror jeg fikk to orgasmer på fire måneder. Klarer du virkelig å være stille når du nærmer deg eller når du kommer? Jeg forstår ikke hvordan det er mulig. Jeg ble så stressa av å tenke på å være stille at jeg sluttet å komme, også de få gangene vi faktisk var alene.


 

Anonymkode: b659e...def

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg leste denne tråden med interesse fordi jeg lurer litt på det samme.

Noen av oss er jo heldige og har god plass. Vi har nå gjort så barnet er lenger unna, siden barnet nå er 7 år. Det er flere dører i mellom. Og jeg setter på vaskemaskinen eller tørketrommelen innimellom og lar døren stå litt oppe til vaskerommet, mens TVen står på i stua. Da blir det andre lyder rundt om i huset.

For jeg klarer ikke å være stille. Vi bodde hos svigerforeldre en periode mens vi pusset opp badet og kjøkkenet. Og da måtte vi være stille både pga dem og barna våre. Jeg tror jeg fikk to orgasmer på fire måneder. Klarer du virkelig å være stille når du nærmer deg eller når du kommer? Jeg forstår ikke hvordan det er mulig. Jeg ble så stressa av å tenke på å være stille at jeg sluttet å komme, også de få gangene vi faktisk var alene.


 

Anonymkode: b659e...def

Syntes ikke det er greit. 
 

Som TS skriver:

Kan likevel ofte stresse på at de skal høre oss. Men noen ganger må jeg bare la hemningene slippe likevel.

Skjerp dere’a! Noen ganger må jeg bare la barna høre at pappa knuller meg til orgasme?

Jævla ekkelt, vil nesten si det er en form for overgrep. 

Anonymkode: 75211...8b2

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.4.2023 den 0.45):

"Mamma og pappa sexer. Alle voksne som er glad i hverandre og elsker hverandre sexer. Da kan man ofte gi fra seg lyder, og disse lydene er ikke farlige, men et tegn på at man koser seg og har det fint sammen.  Vi prøver gjøre dette når dere sover fordi det er en fin ting jeg og pappa har sammen som voksne, men av og til er det vanskelig å vite om du sover godt nok til å ikke få det med deg. Neste gang du våkner og hører at vi sexer så kan du bare banke på døren, så skal vi slutte. Vi ønsker heller ikke at du skal ligge i sengen din å høre på, så bare si I fra du " 

 

Anonymkode: 050fc...2d3

Huuuff. Dette hadde jeg ikke klart å si🥶

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.4.2023 den 9.33):

Nå måtte jeg faktisk google verbet «å sexe» 🤣🤣

den var ny for meg

Anonymkode: cee6a...772

Før kalte man det å elske. Men nå kan man jo ha sex uten å elske. Men et par med barn elsker ikke lenger de heller, de bare sexer. 

Anonymkode: 56040...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.4.2023 den 0.45):

"Mamma og pappa sexer. Alle voksne som er glad i hverandre og elsker hverandre sexer. Da kan man ofte gi fra seg lyder, og disse lydene er ikke farlige, men et tegn på at man koser seg og har det fint sammen.  Vi prøver gjøre dette når dere sover fordi det er en fin ting jeg og pappa har sammen som voksne, men av og til er det vanskelig å vite om du sover godt nok til å ikke få det med deg. Neste gang du våkner og hører at vi sexer så kan du bare banke på døren, så skal vi slutte. Vi ønsker heller ikke at du skal ligge i sengen din å høre på, så bare si I fra du " 

 

Anonymkode: 050fc...2d3

Fy faen så fucked up. Det er ikke normalt å måtte ta stilling til familiens sexliv. Vi har en grunnleggende fobi mot incest, og dette er med på å fjerne den sperra. Sex skal forbindes med folk utenfor familien.

Anonymkode: 061a7...764

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ingen har sagt det. Men man trenger ikke tvinge på barna beskrivelser de ikke har behov for å høre. Man kan selvsagt snakke med barn om sex slik at de vet om at det er noe voksne som er glad i hverandre gjør. Men ikke lag et fokus på «mamma lager ukontrollerte lyder fordi det er så deilig». Det er ubehagelig for barnet å høre. Det går som regel fint an å ta hensyn og ha stille sex når barna er i naborommet. 

 

Det kan være skremmende for barn, for dette er en side av foreldrene de ikke kjenner. En utrygg utgave.
 

 

Til ts. Selvsagt kan dette skje. Dersom uhellet er ute syns jeg man bør si noe sånt som:

«Beklager at vi bråkte litt på soverommet . Jeg og pappa er veldig glade i hverandre, og vi koser sammen i sengen om kveldene. Noen ganger kommer det litt godlyder. Det er helt naturlig, men jeg skjønner at du syns det kan være litt rart å høre på, så vi skal prøve å være stille. Er det noe du tenker på eller har lyst til å spørre om? Husk at mamma og pappa alltid er her for deg.»

 

Anonymkode: fc187...ba3

Regner med du hadde sagt det samme hvis dere hadde overnattingsbesøk av foreldre/søsken/venner? Beklager at dere hørte godlydene våre i natt, du skjønner, vi er så glad i hverandre og det er helt naturlig.

Anonymkode: 56040...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Regner med du hadde sagt det samme hvis dere hadde overnattingsbesøk av foreldre/søsken/venner? Beklager at dere hørte godlydene våre i natt, du skjønner, vi er så glad i hverandre og det er helt naturlig.

Anonymkode: 56040...c87

For noe piss. Dere er kåte, har ingenting med å være glad i hverandre å gjøre. De godlydene or KUN godlyder for dere. For andre er det kvalmt.

Anonymkode: 061a7...764

  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.4.2023 den 9.55):

De fleste klarer faktisk å ha sex uten å lage lyder. Hvis ikke lærer man det når man får barn. 

Anonymkode: d8f89...9f7

🤣🤡

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

 

Men det er jo UMULIG å ikke lage noe som helst lyd. De som tror det er mulig lurer seg selv og sitter på en jævla høy hest. 

Beklager, men fuktige kjønnsorgan lager lyder når de møtes. Senger lager lyder. Veggen lager lyd. Høy pust lager lyd. 

Så hvis man absolutt skal sikre seg må man droppe sex med barn i hus. 

(jeg mener ikke man bør det, men jeg er ikke tunghørt og er derfor ikke så jævla naiv) 

Anonymkode: bd0bc...1fb

Jepp det er faktisk helt umulig å ikke lage lyd! 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jævla kvalmt å lese om. Du veit at ungene dine hører at dere knuller, likevel fortsetter dere kjøre på? Ja det er digg med lyd når man har sex, men man MÅ ikke lage lyd. Kan spare de mest voldsome knullene til ungene er borte (hos familie / venner) tenker jeg. 

Anonymkode: 75211...8b2

Jeg MÅ faktisk lage lyd.

 

Helt ukontrollerte lyder også. Får jeg orgasme lager jeg mye lyd og det skjer hver gang. Hvordan vi løser det når barna blir større får vi finne ut da. Enn så lenge (4 og 7) våkner de ikke av oss. 

Anonymkode: 38437...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fy faen så fucked up. Det er ikke normalt å måtte ta stilling til familiens sexliv. Vi har en grunnleggende fobi mot incest, og dette er med på å fjerne den sperra. Sex skal forbindes med folk utenfor familien.

Anonymkode: 061a7...764

Innlegget du siterer er langt over streken. Om man sier det på denne måten påtvinger man barnet informasjon det over hodet ikke trenger.   Prat med barn generelt om sex, men IKKE involver det i eget sexliv!

eks: «voksne som er glad i hverandre elsker med hverandre/har samleie». Prat litt rundt tema. La barnet være nysgjerrig, og spørre hvis det vil. 
Hvis barnet spør hva det vil si å elske/ha samleie, så forklarer man det. På samme måte som man forklarer hvordan barn blir til.

Anonymkode: fc187...ba3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre skilte seg da jeg var barn. I årene som fulgte flyttet mamma til et annet sted med barna med på lasset, og i løpet av de neste seks årene var det to menn inne i bildet. Først et kort forhold, så et betydelig lengre. I et rimelig lydt hus fra 1950-tallet lå jeg som var i tenårene, og måtte stadig høre lyder i rommet over. Jeg skjønte jo hva det var. Så ble jeg liggende våken

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Regner med du hadde sagt det samme hvis dere hadde overnattingsbesøk av foreldre/søsken/venner? Beklager at dere hørte godlydene våre i natt, du skjønner, vi er så glad i hverandre og det er helt naturlig.

Anonymkode: 56040...c87

Selvsagt ikke. Jeg trenger ikke trygge voksne folk på det. Men hadde selvsagt vist hensyn mtp lyder.

Anonymkode: fc187...ba3

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg fortalte alt dette frivillig til min datter da hun var 6 år fordi hun lurte på hvordan lillebror kom inn i magen og så hvordan hun selv kom inn og ut derfra... Hadde aldri løyet til ungene om hva man gjør, de får jo lære det på skolen også.. Men svarte dem kun når de spurte, eller hvis de hafd fersket oss såklart.. Mine foreldre løy og det gav faktisk mistillit... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi lar TVen stå på når vi har sex. Overdøver alle andre lyder. Anbefales. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfume skrev (3 minutter siden):

Haha jeg fortalte alt dette frivillig til min datter da hun var 6 år fordi hun lurte på hvordan lillebror kom inn i magen og så hvordan hun selv kom inn og ut derfra... Hadde aldri løyet til ungene om hva man gjør, de får jo lære det på skolen også.. Men svarte dem kun når de spurte, eller hvis de hafd fersket oss såklart.. Mine foreldre løy og det gav faktisk mistillit... 

Det vet nok de fleste barn, men de færreste må høre på foreldrenes sexlyder.

Anonymkode: fc187...ba3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det vet nok de fleste barn, men de færreste må høre på foreldrenes sexlyder.

Anonymkode: fc187...ba3

Sånt skjer... 

Hva tror dere skjedde før i tiden da ALLE lå på samme rom? Ble folk av dem også. Man behersker seg, men glipper må være lov. Og ungene blir ikke traumatisert av det. Da er det noe annet galt. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snakk om det. 'Når man er voksen og har kjæreste så pleier man å gjøre sånn'. 

Anonymkode: 30f2a...7bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Fy faen så fucked up. Det er ikke normalt å måtte ta stilling til familiens sexliv. Vi har en grunnleggende fobi mot incest, og dette er med på å fjerne den sperra. Sex skal forbindes med folk utenfor familien.

Anonymkode: 061a7...764

Hmmm. Det aller beste er vel hvis foreldrene har sex sammen. Det er vel innafor familien og det aller beste for alle. (?)

Anonymkode: 30f2a...7bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfume skrev (17 minutter siden):

Sånt skjer... 

Hva tror dere skjedde før i tiden da ALLE lå på samme rom? Ble folk av dem også. Man behersker seg, men glipper må være lov. Og ungene blir ikke traumatisert av det. Da er det noe annet galt. 

Før i tiden betyr ikke aat det var riktig.

Anonymkode: 061a7...764

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Før i tiden betyr ikke aat det var riktig.

Anonymkode: 061a7...764

Det var ikke poenget. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...