Gå til innhold

Dennis Poppe (splittet)

Sansa20

Anbefalte innlegg

On 8/1/2023 at 7:36 PM, M.H85 said:

Ja det er nok dyrt parkere der og🤔 Men er noe med den friheten allikevel😅

Haha....😬🙈

Jeg kjørte ikke bil de 10 årene jeg bodde i Oslo. Savnet det ikke.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jordbærpike99 skrev (6 timer siden):

Gifta han seg eller bare PRkåt? 

Bare sykt PR-kåt ..han skriver at han ikke skjønner hvorfor alle trodde han hadde giftet seg!! Han hadde ikke lagt opp til det, hahahaaa...dumt å takke for gratulasjonene da! Såå på tide å roe ned på festingen!

Håper han får seg en jobb da, i en sunn bransje!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva slags jobb man kan søke når man er profesjonell flanør. 

Heller ikke denne gangen kom det lille mennesket først. Fyren virker som en bortskjemt drittunge, snakk om å lage seg et dårlig image. 

• Liker 33
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Chrisssi said:

Lurer på hva slags jobb man kan søke når man er profesjonell flanør. 

Heller ikke denne gangen kom det lille mennesket først. Fyren virker som en bortskjemt drittunge, snakk om å lage seg et dårlig image. 

Det la jeg også merket til. Det lille mennesket ble levert til besteforeldre straks de ankom Hgsund. Men, på insta la han de frem som kjernefamilien skulle på tur sammen. Vet ikke helt hva jeg synes om det. Heldigvis har mini verdens fineste besteforeldre. De stiller virkelig opp, når sønnen i huset driter på draget.

• Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (12 timer siden):

Det la jeg også merket til. Det lille mennesket ble levert til besteforeldre straks de ankom Hgsund. Men, på insta la han de frem som kjernefamilien skulle på tur sammen. Vet ikke helt hva jeg synes om det. Heldigvis har mini verdens fineste besteforeldre. De stiller virkelig opp, når sønnen i huset driter på draget.

Han flytter jo nå til oslo. Lurer på om han skal ha 50% samvær da eller om annet prioriteres. Virker noe "stressende" dette nye forholdet hans,snakker som om han har funnet the love of his life, i vår ville han ikke leve mer...nå er livet en drøm...virker en smule ustabilt🤔 fort i svingende....

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dennis er mest opptatt av å dokumentere poden på nett, så overlater han resten av jobben til foreldrene sine. 

• Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...

Syns synd på den nye dama hans. Tror hun bare er et verktøy for Dennis til å komme over Kristin. Det skurrer litt når det er såå fort gjort å komme ut av tung depresjon til å synes livet er heeerlig.. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (22 timer siden):

Syns synd på den nye dama hans. Tror hun bare er et verktøy for Dennis til å komme over Kristin. Det skurrer litt når det er såå fort gjort å komme ut av tung depresjon til å synes livet er heeerlig.. 

Trenger ikke å være .. jeg ble singel etter 7 år og samboer etter 6 år.. jeg i november måned og han i mars måned

Vi er på 10ende året nå - så av og til klaffer det

Men jeg er helt for å komme under noen for å komme over noen 🤭

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (På 12.10.2023 den 17.17):

Han er jo garantert bipolare, så da kan det svinge fort. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper han får den hjelpen han trenger, ha la seg inn og var på raden, og Vipps hadde han aldri hatt det bedre, og selvfølgelig fått seg kjæreste. Men hvor lenge kan man sveve på en rosa sky, om man ikke tar tak i problemene sine. Han gråt og høstet stor sympati fra dem fleste etter bruddet, for og få seg til og se bra ut og Kristin skulle få skylden. Han gråt og gråt over at han ikke fikk se sønnen sin, men han er jo hos besteforeldre ved samvær og det ganske mye også,  om det var så grusomt hvorfor bruker han ikke tiden med han? Klarer han ikke alene nå, så kunne han vel vært der med foreldrene og barnet. Ser Kristin fikk spørsmålet også, men hun sa ta det med Dennis noe som er helt riktig. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren hans la akkurat ut på Instagram at hun skal bli bestemor igjen. Lurer på om det er hans. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solstrålen. skrev (18 minutter siden):

Moren hans la akkurat ut på Instagram at hun skal bli bestemor igjen. Lurer på om det er hans. 

Nei, det er den andre sønnen hennes som skal bli pappa :) 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solstrålen. skrev (2 timer siden):

Det håper jeg inderlig ikke, fordi han bør stille opp for det barnet han allerede har. Og lage en til er jo bare idioti. 

Bella90 skrev (2 timer siden):

Nei, det er den andre sønnen hennes som skal bli pappa :) 

Pelle håper det er han, sier ikke Dennis ikke bør få flere barn, men bør vente litt til ting er mere på plass. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange intervjuer har han gitt om livet sitt i år? 6-7 snart...

Hvor pr kåt er det mulig å være?

Hvem er han?

Kun kjent for å være ex'n til Kristn G.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Miaiai skrev (På 21.10.2023 den 17.09):

Det håper jeg inderlig ikke, fordi han bør stille opp for det barnet han allerede har. Og lage en til er jo bare idioti. 

Pelle håper det er han, sier ikke Dennis ikke bør få flere barn, men bør vente litt til ting er mere på plass. 

Tviler på at det er Dennis. Er nok andre sønnen ja. Tviler på Dennis og denne unge dama ønsker barn nå,ser ut som livet dems består av det urbane fest livet i oslo, og hundene er barna✌🙈  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...