Gå til innhold

Dennis Poppe (splittet)


Sansa20

Anbefalte innlegg

Ebbeliten skrev (1 time siden):

Nei! Jeg har alltid vært på team Dennis og heiet på han. Men nå er han stusselig. Han var dyyyypt deprimert, ville gi opp livet og innlagt for typ 10 uker siden. Nå har han aldri vært lykkeligere. Dette lukter av mani. 

Hva med å bare ordne opp i idiotiske valg? Stå for det man har gjort og stå i det? Han stakk fra Kristin i Drammen for å følge drømmen. Nå stikker han fra drømmen i Stavanger for å følge ei random jente. 

Når man blir forelsket så blir man gjerne litt blind, å blande inn mani? 

Stakk fra Kristin? Han flyttet før, de skulle flytte sammen, dette var noe de planla sammen. Drømmen i Stavanger brast, den er solgt den, gjerne like så greit. Følge ei random jente, har du aldri vært lykkelig forelska? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ebbeliten skrev (1 time siden):

Nei! Jeg har alltid vært på team Dennis og heiet på han. Men nå er han stusselig. Han var dyyyypt deprimert, ville gi opp livet og innlagt for typ 10 uker siden. Nå har han aldri vært lykkeligere. Dette lukter av mani. 

Hva med å bare ordne opp i idiotiske valg? Stå for det man har gjort og stå i det? Han stakk fra Kristin i Drammen for å følge drømmen. Nå stikker han fra drømmen i Stavanger for å følge ei random jente. 

Kjenner jeg blir så forbanna på f..Seoghør. De følger åpenbart ikke vær varsom plakaten. Mannen bør jo beskyttes mot seg selv.

  • Liker 21
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (14 minutter siden):

Kjenner jeg blir så forbanna på f..Seoghør. De følger åpenbart ikke vær varsom plakaten. Mannen bør jo beskyttes mot seg selv.

Det har du helt rett i. 

Han har nok hele tiden vært fullstendig avhengig av en sterk kvinne for å ha et ok liv. Han trenger å fokusere på å bli sterk i seg selv, stå på egne ben uavhengig av kjærestestatus. Skaffe seg en utdannelse, og så en jobb som gjør han istand til å forsørge ungen sin og ikke være avhengig av mamma og pappa for samvær. 

Dette er jo verken normalt eller ok noen plass. Kristin står i så mye drit pga fyren, så han bør ligge lavt om han har lyst til å fremstå som et ok menneske. 

  • Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det meste kan skrives på "ung og dum"-kontoen. Dennis er 24..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (6 minutter siden):

Føler det meste kan skrives på "ung og dum"-kontoen. Dennis er 24..

Hæ, 24?!?

Han er 31 år!

  • Liker 15
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (8 minutter siden):

Føler det meste kan skrives på "ung og dum"-kontoen. Dennis er 24..

Var han knapt blitt tenåring da han var med i Paradise Hotel og traff Kristin? De var sammen i ti år 🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som jeg syntes er bekymringsverdig er å se en person drikke så mye han gjorde før han ble innlagt, også kommer han ut av psykriatrien og fortsetter å drikke. Rus er ikke bra for psyken. Enkelt å greit. Han burde prioritert helt anderledes utifra det han viser på some.

  • Liker 23
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (4 minutter siden):

Det som jeg syntes er bekymringsverdig er å se en person drikke så mye han gjorde før han ble innlagt, også kommer han ut av psykriatrien og fortsetter å drikke. Rus er ikke bra for psyken. Enkelt å greit. Han burde prioritert helt anderledes utifra det han 

Da bør man heller jobbe med seg selv og fortette å ta imot hjelp...

Psykisk helse og rus henger sammen og påvirker absolutt alle rundt.

Endret av Carabilla
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser, persondebatt, spekulasjoner og svar til dette.

Måne, admin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (7 timer siden):

Da bør man heller jobbe med seg selv og fortette å ta imot hjelp...

Psykisk helse og rus henger sammen og påvirker absolutt alle rundt.

Jeg skrev jo de samme tingene som det som står her,

 

Hjertestein skrev (7 timer siden):

Det som jeg syntes er bekymringsverdig er å se en person drikke så mye han gjorde før han ble innlagt, også kommer han ut av psykriatrien og fortsetter å drikke. Rus er ikke bra for psyken. Enkelt å greit. Han burde prioritert helt anderledes utifra det han viser på some.

likevel er alle mine innlegg slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (51 minutter siden):

Jeg skrev jo de samme tingene som det som står her,

 

likevel er alle mine innlegg slettet.

Du må bare spørre inne på moderering og ikke her. Vet ikke hva du har skrevet konkret, jeg har skrevet det man observerer på hans offentlige kanal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det åpenbart at han bare har funnet seg en rebound. Hver gang Kristin er i avisen om kjærlighetslivet sitt, så kommer han etterpå og må være "like lykkelig". Håper han får orden på sakene sine. 

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janne1975 skrev (10 timer siden):

Jeg skrev jo de samme tingene som det som står her,

 

likevel er alle mine innlegg slettet.

Om det har stått noe om barn i samme innlegg blir det slettet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for hans del at dette er noe varig. Aner null om den nye dama, men synes hun er brålik eksen hans :knegg:

Ingen enkel oppgave å bli støttehjul så tett på en psykisk krise, men det er sikkert lenge siden de ble kjent. 

Ingenting er bedre for barnet enn at begge parter har det bra ❤️

Endret av Tradegy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (12 minutter siden):

Håper for hans del at dette er noe varig. Aner null om den nye dama, men synes hun er brålik eksen hans :knegg:

Ingen enkel oppgave å bli støttehjul så tett på en psykisk krise, men det er sikkert lenge siden de ble kjent. 

Ingenting er bedre for barnet enn at begge parter har det bra ❤️

Ikke sikkert det er så lenge siden de ble kjent. Det er jo ikke lenge siden han var innlagt på psykiatrisk og så mørkt på alt, så det er ikke sikkert han kjente henne da..

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Janne1975 skrev (På 14.7.2023 den 22.28):

Ikke sikkert det er så lenge siden de ble kjent. Det er jo ikke lenge siden han var innlagt på psykiatrisk og så mørkt på alt, så det er ikke sikkert han kjente henne da..

Han har gitt enda et nytt intervju i dag, forteller im hvordan han møtte nye kjæresten i begynnelsen av sommeren og at ting har gått fort, og om hvordan han sjekket henne opp osv....At hun ikke viste hvem han var og at han er glad for at hun liker han for den han er og ikke en kjendis..Kjenner jeg blir flau jeg🫣🫣🫣 3 eller 4 intervjuet på få uker.

  • Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (10 timer siden):

Han har gitt enda et nytt intervju i dag, forteller im hvordan han møtte nye kjæresten i begynnelsen av sommeren og at ting har gått fort, og om hvordan han sjekket henne opp osv....At hun ikke viste hvem han var og at han er glad for at hun liker han for den han er og ikke en kjendis..Kjenner jeg blir flau jeg🫣🫣🫣 3 eller 4 intervjuet på få uker.

"Kjendis" 😂

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (5 timer siden):

"Kjendis" 😂

Ikke mye kjendis han nei. Han snakket også om hvor tungt det var som kjendis å få seg nye venner som så ham for den han var i Oslo🤢 I den tårevåte podcasten

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (2 minutter siden):

Ikke mye kjendis han nei. Han snakket også om hvor tungt det var som kjendis å få seg nye venner som så ham for den han var i Oslo🤢 I den tårevåte podcasten

Herregud,jeg orker faktisk ikke.

I beste fall var/er han exen til en kjendis,da han ikke har vært annet enn vedhenget til K etter PH.

Hun har vært aktiv i rampelyset hele veien,kan ikke si det samme om han.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...